Kertokaahan minkälaisia kokemuksia teillä on Tallinnan Laatukirugiasta?
Laatukirurgia, kokemuksia?
19
4763
Vastaukset
- sulla
hakutoiminto pelaa?
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?q=laatukirurgia&sort=date
Ällistyttää miten maalaisjärki on taas jättänyt ihmisen. - .....
kokemuksia. Ne "hoitajat"...Onneksi hengissä selvisin pois.
- ...........
Riippuu siitä ketä on vuorossa. Minulla ei ole moitittavaa hoitajistakaan ja puhuivat jopa suomea.
- Suomessa leikattu
........... kirjoitti:
Riippuu siitä ketä on vuorossa. Minulla ei ole moitittavaa hoitajistakaan ja puhuivat jopa suomea.
Tunnen monia, jotka ovat leikkauttaneet itsensä Laatukirurgian kautta Virossa. Kirurgi on erittäin hyvä ja klinikan takuu toimii loistavasti, mikäli potilalle tulee komplikaatioita tms.
Hoitohenkilökunta on suurelta osin "venäläistyyppistä", ei juuri puhuta tai hymyillä, mutta eipä kai sinne mennä hoitajilta sympatioita hakemaan?
Vaikka itse olenkin leikkauttanut itseni Suomessa, niin voin kuulemani perusteella suositella Laatukirurgiaa. - hoitomentaliteetti
Suomessa leikattu kirjoitti:
Tunnen monia, jotka ovat leikkauttaneet itsensä Laatukirurgian kautta Virossa. Kirurgi on erittäin hyvä ja klinikan takuu toimii loistavasti, mikäli potilalle tulee komplikaatioita tms.
Hoitohenkilökunta on suurelta osin "venäläistyyppistä", ei juuri puhuta tai hymyillä, mutta eipä kai sinne mennä hoitajilta sympatioita hakemaan?
Vaikka itse olenkin leikkauttanut itseni Suomessa, niin voin kuulemani perusteella suositella Laatukirurgiaa.Tallinnassa hoitajat ei ravaa vähän väliä huoneessa kuten suomessa. Potilas saa olla omissa oloissaan ja tarvittaessa kutsuu hoitajan paikalle hälytysnapilla.
- ...
hoitomentaliteetti kirjoitti:
Tallinnassa hoitajat ei ravaa vähän väliä huoneessa kuten suomessa. Potilas saa olla omissa oloissaan ja tarvittaessa kutsuu hoitajan paikalle hälytysnapilla.
turhahan sitä on täälä enää naukua, mutta ei sielä joka sängyllä ole sitä hälytysnappia.
Kyllä nyt arvostan erilailla Suomalaisia hoitajia.
Eivät tosiaan puhuneet suomea,eivät kaikki enkkuakaan, ajoittain jopa vihaisia olivat. Puhumattakaan että todella pelkäsin henkeni puolesta, kun sain niin omituisia lääkkeitä (korvissa soi, huimasi, sydän löi ylikierroksilla,jalat miltei tunnottomat ym.omituisia oireita) särkyyn.
Luulin, etten enää aamulla herää. Pillereitä oli jos jonkinmuotoisia ja värisiä, yleensä 6 kpl kerralla.Ei mitään tietoa mitä ne olivat.
Ja jossain kaukana näkymättömissä hoitajat, jotka puhuivat venäjää...
Lisäksi näköni meni osittain toisesta silmästä, johon sain vain neuvon mennä kävelemään käytävälle. Että joo.
Myöskään osastolla jaettu päiväohjelma ei pitänyt paikkaaansa,kuumetta ei mitattu joka ilta, ainoastaan yhden kerran kun sitä pyysin.(mittaus tapahtui laittamalla mittari poikittain kainaloon, niin ettei mittarin pää osunut mihinkään. En jaksanut/uskaltanut edes sanoa asiasta).
Kaipa kohdalleni osuivat huonon viikon omaavat hoitajat.
Ja niin, ei sielä Suomen kanavat näy. - Myös leikkauksessa ollut
... kirjoitti:
turhahan sitä on täälä enää naukua, mutta ei sielä joka sängyllä ole sitä hälytysnappia.
Kyllä nyt arvostan erilailla Suomalaisia hoitajia.
Eivät tosiaan puhuneet suomea,eivät kaikki enkkuakaan, ajoittain jopa vihaisia olivat. Puhumattakaan että todella pelkäsin henkeni puolesta, kun sain niin omituisia lääkkeitä (korvissa soi, huimasi, sydän löi ylikierroksilla,jalat miltei tunnottomat ym.omituisia oireita) särkyyn.
Luulin, etten enää aamulla herää. Pillereitä oli jos jonkinmuotoisia ja värisiä, yleensä 6 kpl kerralla.Ei mitään tietoa mitä ne olivat.
Ja jossain kaukana näkymättömissä hoitajat, jotka puhuivat venäjää...
Lisäksi näköni meni osittain toisesta silmästä, johon sain vain neuvon mennä kävelemään käytävälle. Että joo.
Myöskään osastolla jaettu päiväohjelma ei pitänyt paikkaaansa,kuumetta ei mitattu joka ilta, ainoastaan yhden kerran kun sitä pyysin.(mittaus tapahtui laittamalla mittari poikittain kainaloon, niin ettei mittarin pää osunut mihinkään. En jaksanut/uskaltanut edes sanoa asiasta).
Kaipa kohdalleni osuivat huonon viikon omaavat hoitajat.
Ja niin, ei sielä Suomen kanavat näy.Jokainen oikeasti leikkauksessa ollut huomaa sinun valehtelevan. Täyttä puppua.
Siellä ei mitään pillereitä edes anneta.
Sen lisäksi leikkauksen jälkeen ollaan vain yksi ainoa ilta, joten "kuumetta ei mitattu joka ilta" väitteesikin on soopaa.
Olen käynyt Laatukirurgialla leikkauksessa ja voin ainoastaan suositella. Koko palvelupaketti täyttä rautaa. Käykää silikonitytöissä lukemassa lisää.
http://groups.msn.com/silikonitytot/
Tuolla on paljon tyytyväisiä muitakin. - kaikki ok
Myös leikkauksessa ollut kirjoitti:
Jokainen oikeasti leikkauksessa ollut huomaa sinun valehtelevan. Täyttä puppua.
Sen lisäksi leikkauksen jälkeen ollaan vain yksi ainoa ilta, joten "kuumetta ei mitattu joka ilta" väitteesikin on soopaa.
Olen käynyt Laatukirurgialla leikkauksessa ja voin ainoastaan suositella. Koko palvelupaketti täyttä rautaa. Käykää silikonitytöissä lukemassa lisää.
Tuolla on paljon tyytyväisiä muitakin.kävin ko. paikassa kasvojen kohotuksessa. olen erittäin tyytyväinen sekä kirurgiin että hoitoon. kaikki pelasi kuin unelma ja naama on kakskyt vuotta nuoremman tyypin. onko jollain kokemusta ompeleiden poistosta. miten kauan ne sulaa vai pitäsikö nyppiä ite pois. mehiläisen hoitsut ei osannu ottaa niitä. mun mielestä (leikkauksesta jo kolme vko) solmukohdat on vielä päässä mutten uskalla niitä repiäkään. onko kellään kokemusta sulamisajoista. laatukirurgian konsultti on nyt lomalla
- ...
Myös leikkauksessa ollut kirjoitti:
Jokainen oikeasti leikkauksessa ollut huomaa sinun valehtelevan. Täyttä puppua.
Tuolla on paljon tyytyväisiä muitakin.oli noin hyviä kokemuksia.Itsellä ei todellakaan ollut.
Kyllä sielä vaan annettiin pillereitä,useastikin.
Ja mistä niin päättelet että leikkauksessa ollaan vain yksi ainoa ilta, ethän edes tiedä, mikä/mitkä leikkaukset minulle tehtiin.
Jouduin olemaan 3 yötä.
Ns. "väitteeni" kuumeen mittauksesta joka ilta, ei ole soopaa, niin siinä lapussa luki, jonka käteeni antoivat.
Kamalasti olet puolustuskannalla, hieman ihmetyttää...
Jos sinulla on hyvä kokemus, niin ei se tarkoita, että kaikilla muillakin olisi.
Jos sinua noin paljon epäilyttää käyntini Laatukirurgialla, niin haluaisitko kenties nähdä paperit leikkauksista?
- namum
En se minäkään aivan tyytyväinen ollut Laatukirurgia Tallinnan sairaalan palveluun.
Ensimmäisenä kun menimme sairaalaan istuimme puolituntia odottamassa aulassa että joku edes tervehtisi ja hakisi meitä huoneeseen.Saimme osaksemme vain hoitajien mulkaisut että tuli sellainen tunne ettei ollut todellakaan tervetullut.
Meidän kohdallamme olleista hoitajista vain yksi oli ystävällinen ja loput oli venäläisiä jotka eivät ymmärtäneet suomea eivätkä tahtoneet edes puhua tai ymmärtää englantia.
Minulla oli vaikeuksia pukea päälle lähtö päivänä koska olin niin kipeä ja soitin kelloa mutta en saanut mitään apua vaikka venäläinen hoitaja kävi huoneessa.Onneksi oli kaveri mukana joka auttoi.
Oli muitakin negatiivisia asioita.Kumminkin maksan kalliinkin hinnan leikkauksesta joten olin odottanut ystävällistä palvelua.
Myös kun heräsin nukutuksesta ja piti nousta ylös ja omaan huoneeseen mulla petti jalat alta eikä hoitaja tukenut yhtään vaikka valitin että pyörryttää ja huono olo.Juuri tuosta oli varoitettu konsultaatiossa kuinka pitää varoa ettei tikit aukea.
Kyllä ensi kerralla menen muualle operoimaan itseäni ,ainakin että tunnen olevani tervetullut ja hyvässä hoidossa,jossa on muitakin kuin kielitaidottomia venakoita.- Kaverille saattamassa
Kielitaidottomille venakoille on annettu potkut tänä vuonna ja palkattu ystävällisiä, suomea puhuvia tilalle. Olin itse leikkauksessa pari vuotta sitten ja hoitajat olivat silloin aika jäyhiä. Sitä en tiedä johtuiko se kielitaidottomuudesta.
Nyt kävin toukokuussa kaverin saattajana samassa sairaalassa ja ne venäläiset olivat vaihdettu suomea puhuviin hoitajiin. Hoitajat sanoivat sairaalan johtajan tehneet hyvän uudistuksen ja olen kyllä samaa mieltä. Hymyilevät sairaanhoitajat olivat miellyttävämpiä kuin pari vuotta aikaisemmin olevat yrmyt. Itse leikkauksen tulokseen kummatkin meistä ovat todella tyytyväisiä. - erilaista.
Olisikohan tapauksessasi odotettu sitä kielitaitoista hoitajaa työvuoroon jos jouduit odottamaan. Minut kuljettajani opasti suoraan vastaanottotiskille, passi tarkastettiin ja paperit selvitettiin. Heti sen jälkeen suomea puhuva hoitaja opasti minut huoneeseeni ja kohta lääkäri tuli tekemään lopullisen leikkaussuunnitelman.
Havaitsin kyllä ettei silloin runsas vuosi sitten Fertilitaksessa kaikki hoitajat osanneet suomea, mutta aina löytyi joku suomea osaava palvelemaan minua.
Heräämössä siirryin sängyltä hoitajan tuomaan pyörätuoliin ja hän kärräsi minut huoneeseeni.
Kun lähdin ulkomaille leikkaukseen, varauduin siihen ettei hoito ole samanlaista kuin täällä. Kielitaidottomuuteenkin varauduin, mutta kaikki sujui ongelmitta. - jaaanina
Kaverille saattamassa kirjoitti:
Kielitaidottomille venakoille on annettu potkut tänä vuonna ja palkattu ystävällisiä, suomea puhuvia tilalle. Olin itse leikkauksessa pari vuotta sitten ja hoitajat olivat silloin aika jäyhiä. Sitä en tiedä johtuiko se kielitaidottomuudesta.
Nyt kävin toukokuussa kaverin saattajana samassa sairaalassa ja ne venäläiset olivat vaihdettu suomea puhuviin hoitajiin. Hoitajat sanoivat sairaalan johtajan tehneet hyvän uudistuksen ja olen kyllä samaa mieltä. Hymyilevät sairaanhoitajat olivat miellyttävämpiä kuin pari vuotta aikaisemmin olevat yrmyt. Itse leikkauksen tulokseen kummatkin meistä ovat todella tyytyväisiä.Valitettavasti ne venakot on kyllä edelleen töissä sairaalassa.Kävin leikkauksessa kesäkuun alussa ja kyllä siellä niitä vielä oli!!!!!
- Jessus mitä tekstiä
jaaanina kirjoitti:
Valitettavasti ne venakot on kyllä edelleen töissä sairaalassa.Kävin leikkauksessa kesäkuun alussa ja kyllä siellä niitä vielä oli!!!!!
Vitun ääliö.
- PALVELUA
jaaanina kirjoitti:
Valitettavasti ne venakot on kyllä edelleen töissä sairaalassa.Kävin leikkauksessa kesäkuun alussa ja kyllä siellä niitä vielä oli!!!!!
Voi herranjumala sentään....mitä väliä sillä on jos ulkomaalaisten hoitokultturi on erilainen ja he eivät ole yhtä puheliaita/ystävällisiä kuin suomen hoitsut. Minua kiinnostaisi palvelukokemusten sijaan tietää minkälaiset itse hoitotulokset olivat.
Minkä takia venäläisten hoitajien pitäisi sitä paitsi osata suomea, tietysti plussaa jos he osaavat puhua vaikkapa englantia. Kaikki tuollaiset narisijat voisivat jäädä suomeen ja myös pysyä siellä ettei tarvitsisi itkeä muiden osaamattomuutta. Paljon matkustava tietää, että maassa maan tavalla ja sillä sipuli. Suomalainen perusnarisija voi itse opiskella muita kieliä (mm. venäjää) jos ketuttaa... - valittaja
PALVELUA kirjoitti:
Voi herranjumala sentään....mitä väliä sillä on jos ulkomaalaisten hoitokultturi on erilainen ja he eivät ole yhtä puheliaita/ystävällisiä kuin suomen hoitsut. Minua kiinnostaisi palvelukokemusten sijaan tietää minkälaiset itse hoitotulokset olivat.
Minkä takia venäläisten hoitajien pitäisi sitä paitsi osata suomea, tietysti plussaa jos he osaavat puhua vaikkapa englantia. Kaikki tuollaiset narisijat voisivat jäädä suomeen ja myös pysyä siellä ettei tarvitsisi itkeä muiden osaamattomuutta. Paljon matkustava tietää, että maassa maan tavalla ja sillä sipuli. Suomalainen perusnarisija voi itse opiskella muita kieliä (mm. venäjää) jos ketuttaa...Kylläpä se suakin varmaan ottais päähän maksaa leikkauksesta jossa luvattu suomen kielistä palvelua jos makaat siellä oksennukset sylissä kun heräät eikä soitto kellosta huolimatta hoitajat auta mitään,kunhan nostelevat olkapäitään.Ja eipä ne englantiakaan puhuneet tai eivät edes halunneet.
- sulka1
Hei.
Olen suurentanut rintani tallinnassa laatukirurgiassa, toimenpiteen suoritti jyri kullamaa vuonna 2004. ja suoraan sanottuna, rinnoistani tuli todella rumat, tekisin mitä vaan, että saisin vanhat rintani takaisin tai olisin käynyt leikkauttamassa itseni jossain muualla. rintojen koko oli ok, minulle laitettiin 225 pyöreä implantti, mutta nännini ovat aivan luonnottoman ylhäällä, niin että koko rintaosa on nännin alapuolella, sain myös paljon raskausarpia rintoihini. alun perin rintojeni koko oli iso a pieni- b kuppi, nännit ovat eri tasolla, n. sentin ero, mutta minulla oli ne hieman erikorkeudella jo ennen leikkausta. Kun saavuin sairaalaan, aikataulu oli parituntia myöhässä, kullamaa tuli katsomaan minua ja piirsi tussilla rintaani ja katsoi n. 2 min ja häippäsi.Ruoka oli todella pahaa, mutta eihän sinne kukaan nyt ole syömään menossakaan.
Jokatapauksessa, otin yhteyttä laatukirurgiaan, kun kyselin implanttien poistosta, koska ovat niin kauhean näköiset, ja minulle sanottiin ,että onpas muuttunut rinnat, että on kyllä roikot yms, ei kannatta poistaa vaan laittaa suuremmat.Jätin asian siihen, ajattelin, että hoidan rintani kuntoon kun olen saanut lapset yms, ettei tarvii kokoajan leikkauttaa itseään.
No tämän päivän tilanne on 2 lapsen jälkeen pöyristyttävä ! Minulla on todella roikot rinnat, implantit on siellä nahkapussin pohjalla ja nännit edelleen ylhäällä.
Joten kehotan kaikkia miettimään rauhassa tätä operaatiota, itse laitoin 19 vuotiaana tissit ja nyt olen 27 vuotias. Ja on todella harmillista, koska olen nuori ja kaunis , laitatin rintani kaunistamaan, en pilaamaan ulkonäköäni.
Ajattelin, että poistaisin implantit kokonaan, mutta olen nyt kuitenkin päättänyt tehdä rintojen kohotuksen , saada nännit alas ja vaihtaa implantit, ja tähän tarvitsenkin jonkun hyvän kirurgin! Joten voisiko joku suositella aidosti jotakuta. Nordström on tod. hyvä( laittoi sisareni rinnat), mutta liian kallis minulle. Heinäkuuhun mennessä pitäisi löytyä oikea kirurgi. - minäjamorrison
Minulla hyvät kokemukset suht. tuoreesta leikkauksesta, lääkärit ja hoitajat tosi ystävällisiä, hyvää suomea puhuivat eikä mitään ongelmaa. ainoa miinus kiire, mikä leikkausaamua sävytti, mutta muuten nou problem.
- Viallinen
Mulle laitto naiskirurgi viime vuoden syksyllä Mentorit lihaksen päälle. Jo kaks kuukautta leikkauksen jälkeen rinnoissa alkoi näkyä sellaista aaltoilua ja implantit tuntuu sellasilta pusseilta. Suomalainen kirurgi sanoi et ois ehdottomasti pitäny laittaa lihaksen alle. Mulle vaan sanotaan, että ei ole leikkausvirhe. Lihaksen päällä voi näkyä implanttia. Kenen vika se sitten on?! Miten mä voin tietää et lihaksen päälle laitettaessa käy näin? Oisiks mä halunnu tällaset? No en! Kyllä se on kirurgi johon luotin. Enpä luota enää. Nyt sitten pitäis mennä Tallinnaan asti näyttäytymään ja saada hintatietoa mitä seuraavaks. Kirurgi ei edes ymmärrä kuvista mikä ongelma on. Ensin konsultit muka hoitaa kaiken ja yhtäkkii löytää itsensä sähköpostailemasta virolaisen kanssa joka sanoo ettei ymmärrä ongelmaani kuvistani eikä kuvailuistani.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982