Serrano keskustelujen kuningas

Serrano fani 10

Nyt valitaan meidän serrano keskustelusivun käyttäjien kesken Kesäkuun 2008 paras viesteihin vastaaja eli kuka tietää aina vastauksen kysymykseen,oman mielipiteen voi antaa nimimerkillä.

Ja sitten valitaan kesäkuun kolme suositunta keskustelua voitte antaa mielipiteenne kirjoittamalla keskustelun nimen.

Voittajat tulevat tälle keskustelusivulle ensi-viikon loppupuolella.Tarkka päivä ja aika tulee tietoon myöhemmin.

Kirjoittamaan vaan.

Tällä äänestyksellä on tarkoitus antaa tietoa niille joilla on kysyttävää ja keneltä kannattaa kysyä eli keneltä tulee varmin tieto!

47

1676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietää lähes kaiken

      Annan Kesäkuun paras vastaaja äänen noora81 :lle.
      suosituin keskustelu on mielestäni ``Minkä ikäisiä me fanit olemme``(Sillä on nyt jo lähes 1650 lukijaa) Vastauksia on yli 30.

    • Noora81 voittaa

      Hän on vastannut parhaiten, tietää kaiken. Hänelle ääni.

    • Pakko vastata

      Kyllä ääneni menee Noora81 lle.

    • Serrano fani 10

      Se ajankohta selviää iltapäivällä.Luultavasti voittajat julkistetaan Loppuviikolla.Tieto tulee vasta kyl iltapäivällä en kerro vielä

    • Ääneni annan

      Ääneni annan kyl Noora81 lle.

    • Serrano fani 10

      Äänestyksen tulokset selviävät heti Perjantain jakson uusinnan jälkeen eli Perjantaina 4.Heinäkuuta.2008 Klo 17.15.Tulokset saapuvat siis tähän samaan ketjuun.

      Joten voit siis äänestää Perjantaihin 4.Heinäkuuta.Klo 17.00 saakka.

      Heinäkuun lopulla on myös äänestys mutta katsotaan tämä kesäkuun ensin.

      Viestejä toivoisin tulevan 10-20 kappaletta.

    • Äänestäjä

      Ääni menee tietenkin Noora81 lle.Antaisin myös äänen parhaalle keskustelulle ja ääni menee ``Serranon lähetysajat ikä-raja``Keskustelulle.

    • Joku fani vaan

      Noora81 lle ääni.Haluan että Noora kruunataan Kesäkuun parhaaksi ja varmimmaksi vastaajaksi.

    • Tumm Tumm Serrano

      Ääni Noora81 lle.Hän on paras vastaaja.Sitten paras keskustelu on mielestäni (Serranon lähetysajat Ikä-raja) minun piti pistää keskustelu (Serranon fanien iästä),mutta en laittanutkaan.

    • Ääneni menee

      Ääneni menee Noora 81 lle.

    • Serrano fani 10

      10 Vastauksen raja rikki jo päivässä.Lukijoitakin on jo yli 200.
      Kiitoksia paljon!

    • Serrano fani 10

      Jos joku nimimerkki on jo käytetty niin voitte laittaa vaikka ``Ääni # 1)2,3,4 jne. ja sitten äänen kohteen.

    • Ääni#1

      Ääni menee Noora81:lle.Paras Keskustelu menee Serranon lähetysajat ja Ikä-raja keskustelulle.

    • HYVÄSERRANO

      Ääni menee Noora81 lle.Paras keskustelu serrano lähetysajat ikä-raja.

    • Afri jee

      Ääni tietysti parhaalle Noora81:lle.Paras keskustelu Serrano fanien iät.

    • Noora81 tietää

      Noora81 on kertakaikkiaan parhain.

    • Serrano fani 10

      Todella hienoa,että olette jaksaneet äänestää,mutta muistakaa että voitte äänestää Perjantaihin Klo 16.45 saakka.

      Toivottavasti huomenna ylittyy jopa 25 lukijan raja.Yölläkin voitte äänestää siitä vaan.Lukijoitakin on lähes 300 kiitoksia.

      Tulokset saapuvat uuden aikataulun mukaan Perjantaina 4.7.Klo 17.30 eli hieman myöhempään.

    • Ymmällään joo

      Olen aivan ymmällään en ole huomannut näin suosittua keskustelua koska olen ollut poissa.
      Ääni menee Noora81 lle.

      Tuleeko ensi-kuussa jälleen tälläinen äänestys?
      Minä toivoisin ainakin!

    • Serrano fani 10

      Kyllä tulee Heinäkuun 2008 äänestys,mutta aikataulua en voi valitettavasti vielä paljastaa.Luultavasti 3 -5 viikon kuluessa.

      Pysykää mukana....

    • Joopa joo

      Kiiton Serrano Fani 10 tiedosta.
      Pysytään mukana.

    • Serrano fani 10

      20 vastauksen raja rikki ja niistä ääniä on varmaan 16-18 kappaletta.Upeaa tätä menoa 30 vastaustakin voi mennä huomenna kiitoksia paljon...Kannatuksesta..

    • jokapäiväinen Fani

      Ääni tottakai Noora81 lle hän tietää vastaukset.Sitten paras keskustelu ääni annan Serranon lähetysajat jne.

    • Faneista parhain

      Ääni tietysti Noora81 lle.Kiva myöskin et tulee taas sit uus ensi´-kuussa.

    • Serrano Friikki

      Ääni menee Noora tai mikä se oli niin sille.Onpas tämä suosittu.En ol montaa kertaa ollu täl sivul ni mikä on se liekki tämän keskustelun nimen peräs tos alkusivul?

    • Serrano Hullu

      Ääni menee jo luultavasti voittaneelle Noora81 lle.Äänet julkistetaan kuitenkin vasta Perjantaina.
      En malta odottaa..Vaikka tulos on jo lähes tullut tietoomme.

    • Serrano fani 10

      Olemme tekemässä aika kovaa vastauslistaa vastauksia on jo 26.Huomisen aikana voipi olla jon huimat yli 40 ja se olisi hieno tulos.
      Vaikka olen kyllä jo ylityytyväinen

      JOTEN KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN!!!!

      • joo joo...menee hetki

        noora81 tietää se on paras!


    • it's me

      Noora 81

    • avaus-

      Tää palsta on mennyt todella typeräksi. Väkisin avataan päivittäin uusia turhia avauksia ja taitaa usein olla sama henkilökin niitä avaamassa. Vastataan itselle moneen kertaan ja koitetaan väkisin kasvattaa ketjua ja saada turhuuteen lukijoita. Kasvakaa lapset hieman.

      • Serrano fani 10

        Voittaja on selvillä.Eli Noora81 tietää paljon serranosta ja häneltä kannattaa kysyä.Paras keskustelu on ``Minkä ikäisiä me fanit olemme``.

        Onnittelut vaan kaikille,Eli ei tarvitse äänestää enään.

        Muistakaa kaikki myös se että turhuuteen ei kannata avata uusia keskustelusivuja.Olen itsekkin availlut muutamia(luultavasti) ja aijon lopettaa sen nyt,koska kaikki eivät pidä siitä.

        Joten aijon menne kirjoitustauolle,mutta voin vastailla kyllä kysymyksiin,mutta itse en aloita keskusteluja vähään aikaan.

        Anteeksi vaan...


      • Serrano fani 10
        Serrano fani 10 kirjoitti:

        Voittaja on selvillä.Eli Noora81 tietää paljon serranosta ja häneltä kannattaa kysyä.Paras keskustelu on ``Minkä ikäisiä me fanit olemme``.

        Onnittelut vaan kaikille,Eli ei tarvitse äänestää enään.

        Muistakaa kaikki myös se että turhuuteen ei kannata avata uusia keskustelusivuja.Olen itsekkin availlut muutamia(luultavasti) ja aijon lopettaa sen nyt,koska kaikki eivät pidä siitä.

        Joten aijon menne kirjoitustauolle,mutta voin vastailla kyllä kysymyksiin,mutta itse en aloita keskusteluja vähään aikaan.

        Anteeksi vaan...

        Olen päättänyt että aloitan Viikossa korkeintaan 2 keskustelua,jotta niitä ei tulisi liikaa.Eli olen mukana jälleen ,vaikka aloitan vasta loppuviikolla.


    • Serrano fani 10

      Minä aijon tästä lähtien vain kerran kuukaudessa aloittaa jonkun serrano keskustelun.Eli en palaa muuta kun vastaamaan tälle sivustulle ennen Elokuuta 2008.Minulta voi odottaa siis vain uutta Serrano kuningas keskustelua Elokuussa 2008.Siihen asti vetäydyn hommista!

      Anteeksi vielä kerran kaikille!

      • Myös fani

        Täällä ollu villin lännen meininki valloillaan ja hyvätkin keskustelut jäävät toisille sivuille kun turhan päiväsiä avataan päivittäin. Jos avattaisi oikeesti sellaisia keskusteluja joissa sitten myös keskustellaan, pysyisivät ne etusivulla pidempään. Nyt jäävät unholaan kun nuo ns turhat avaukset täyttää etusivun. Suomi24 kun on siitä huono foorumi, että kun ketjuun vastataan, se ei nosta ketjua ensimmäiseksi. Hieman jos mietittäisi millaisia avauksia avataan ja pidetään ne aktiivisina mahdollisimman pitkään niin kaikille parhaaksi.


    • Samalla asialla

      Niinpä olen samaa mieltä,mutta tänään ei ole avattu onneksi kun vasta 3 uutta keskustelua,vai onko se päivässä liikaa,tälle serrano24 sivulle.
      Tuo eilinen meininki näytti rauhoittuvan.Meinaan ko eilen tuli lähes 30 viestiä nyt ollaan hyvällä linjalla vai mitäs sanotte?

      • Tietysti,

        Kyllähän niitä viestejä saa tulla vaikka sata päivässä, mutta kunhan ne kaikki ei ole uusia avauksia. Keskustelua täällä toki kaivataan lisääkin, mutta onhan se typerää aina avata uusia ja taas uusia avauksia, varsinkin jos vastaavasta on jo tehty viime aikoina avaus. Monelle vaan tahtoo olla pääasia, että siihen omaan avaukseen vastataan mahdollisimman paljon ja on käynyt mahdollisimman paljon lukijoita ja mitä siitä jos edellinen avaus oliskin käsitellyt täysin samaa asiaa, kunhan se OMAN saa avattua.


    • Serrano fani 10

      Olen mukana keskusteluissa mutta harkitsin asiota ja päätin että aloitan korkeintaan 3 keskustelua viikossa.

      Mutta aloitan vasta Viikonloppuna.

      • noora81

        Vaikka tämä äänestys on sinällään ihan turha, niin olen tietenkin iloinen, että näin moni on äänestänyt minua. Kiitokset siitä! Kiva tietää, että edes jotkut lukee minun viestejä.


      • Serrano fani 10
        noora81 kirjoitti:

        Vaikka tämä äänestys on sinällään ihan turha, niin olen tietenkin iloinen, että näin moni on äänestänyt minua. Kiitokset siitä! Kiva tietää, että edes jotkut lukee minun viestejä.

        Sinua kannatetaan paljon ja sinun vastauksissa on aina oikeaa tietoa.Joiltakin henkilöiltä voin olla tullut ehkä Viisikin ääntä sinulle,mutta kyllä ansaitsit voittosi.

        Uusi kisa pidetään luultavasti vasta Elokuun lopulla 2008,jos pidetään lainkaan koska moni ei pitänyt tästä serrano ideasta...


    • Hirveän turha

      Ei tämän keskustelun aihe sinäänsä ole niin turha vaikka jotkut niin sanovat.Lukijoita keskustelulle on tullut paljon elí osa pitää tästä tai sitten ovat lukeneet vain koska vastauksia on niin paljon.

      Mietintään muille..?

    • Silti tymää

      Aihe on kuitenkin silti hieman tyhmä,vaikka suosio on niin hyvä. kuitenkin 3 päivän aikana lukijoita on tullut yli 800 ja se on tältä serrano keskustelulta aika huikea tulos.

      Pyytäisin kuitenkin Serrano fani 10 harkitsemaan vielä aloittaako uuden serrano kuningas keskustelun Heinäkuussa 2008,vai antaako lukijoiden harkita omaa mielipidettä Elokuuhun 2008 asti.

    • Kritiikkiä

      Keskustelu on mielestäni hieman turhaa tavaraa,vaikka lukijoita ja vastauksia on ennätyspaljon näin Serrano keskustelulle.

    • Tylsää nyt

      Tahtoisin tietää tuleeko Heinäkuussa 2008 uusi serrano kilpailu vai ei,siis tämän ``Jounsuun``Lähettämän keskustelun jälkeen esimerkiksi Serran Fani 10?...

      • Haluaisin tietää

        Sitä minäkin haluaisin tietää! Joensuun avaama keskustelukin on aikalailla suosittu.


      • Serrano fani 10

        Harkitsen vielä asiaa,mutta veikkaisimpa että uutta serrano kuningas keskustelua tulee lähiviikkojen kulttua kyllä.Mutta ei vielä tässä vaiheessa,sillä keskustelu sai paljon kritiikkiäkin.

        T:Serrano fani 10


      • Serrano fani 10
        Serrano fani 10 kirjoitti:

        Harkitsen vielä asiaa,mutta veikkaisimpa että uutta serrano kuningas keskustelua tulee lähiviikkojen kulttua kyllä.Mutta ei vielä tässä vaiheessa,sillä keskustelu sai paljon kritiikkiäkin.

        T:Serrano fani 10

        Ei uutta serrano kuningas keskustelu kilpailua tässä kuussa.Päätin,että idea oli turha koska kaikki antoivat vain kritiikkiä.Joten phyhh.


    • Serrano fani 10

      serrano kuningas 2 keskustelu on tulossa.Alustavasti Syyskuun lopulla 2008,mutta siitä ei tule kyllä aivan samallainen kuin edellisestä,mutta tulossa on varmasti.
      Uutisoimme asiasta myöhemmin tässä keskustelussa.Edellinen keskustelu on on kerännyt paljon vastauksia ja lukijoita.

    • Serrano fani 10

      uusi serrano keskustelujen kuningas Menee ensi-kesään.Nähdään silloin,ja katsokaa serranon perhettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe