Onks kellään tietoa koska sarja Supernatural jatkuu subtv:llä uusin jaksoin?
Vastaukset 11
- wendingo
ainakin torstaisin ja maanantaisin tulee nykyään jaksoja ja kai sunnutainakin mutta en tiedä onko uusia vai vanhoja jaksoja koska olen katsonut vain 2 tuotantokauden...enkä siitäkään kaikkia jaksoja joten katso jostai mitä ohjelmii tulee to,su,ma subilt ne tulee aika myöhää joskus klo1-2
- ttthc
kuulemma vasta syksyllä
- dean-fani
kuulema vasta kevät 2009 jatkuu 3-kausi, vaik ensi luvailtiin syksy 2008 et alkaa silloin 3-kausi. :( :(
nyt tällä hetkellä näytetään 1- ja 2 kausi uusintana torstain öisin. - dean-fani
keväällä 2009 vasta näillä näkyvin näkyy uudet jaksot(3-kausi) supernaturallista.
tällä hetkellä tulee 1-kausi ja sen jälk. heti 2-kausi uusintana.- choops
Tiedättekö että onko 3. tuotantokauden Supernatural dvd-boxeissa suomenkielinen tekstitys vaihtoehtona?
- no moijjjj
choops kirjoitti:
Tiedättekö että onko 3. tuotantokauden Supernatural dvd-boxeissa suomenkielinen tekstitys vaihtoehtona?
3 tuotantokausi boksihan ei oo viel ilmestyny suomessa..? nii ajattelit varmaan tilata ulkomailta? oon iteki ettiny sellasta missä ois suomenkielinen teksitys mutta en ole vielä löytänyt :s pitää vaa aina kattoo siltä sivulta tiedot että onko vai ei..
- ---
choops kirjoitti:
suomeksi tekstejä. ei aikaisemmissakaan bokseissa ollut, kun vasta suomen julkaisuissa. ja kolmannen kauden boksi julkaistaan suomessa varmaan vasta 2009 ku kolmoskausikin alkaa vasta sillon keväällä.
- supernaturalfani
no moijjjj kirjoitti:
3 tuotantokausi boksihan ei oo viel ilmestyny suomessa..? nii ajattelit varmaan tilata ulkomailta? oon iteki ettiny sellasta missä ois suomenkielinen teksitys mutta en ole vielä löytänyt :s pitää vaa aina kattoo siltä sivulta tiedot että onko vai ei..
Missä kaupoissa niitä dvd-boxeja on?? :P
- ainaki
supernaturalfani kirjoitti:
Missä kaupoissa niitä dvd-boxeja on?? :P
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=62993&lang=fi&subsite=movies&&ref=
- serrano_1
joo eli tietääkö kukaan kuoleeko sam tai dean sarjan jaksoissa ? mun on pakko tietää se kiitos :)
- jepaaaa
ei kuole.. neljättä kautta kuvataan parhaillaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84822On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43682Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50599
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49441- 29433
- 42404
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120378Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29369- 52358
Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18352- 56347
- 26346
- 59343
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h119343Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89328