Supernatural fan

Dean is my lover

Onks kellään tietoa koska sarja Supernatural jatkuu subtv:llä uusin jaksoin?

11

2435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wendingo

ainakin torstaisin ja maanantaisin tulee nykyään jaksoja ja kai sunnutainakin mutta en tiedä onko uusia vai vanhoja jaksoja koska olen katsonut vain 2 tuotantokauden...enkä siitäkään kaikkia jaksoja joten katso jostai mitä ohjelmii tulee to,su,ma subilt ne tulee aika myöhää joskus klo1-2

• ttthc

kuulemma vasta syksyllä

• dean-fani

kuulema vasta kevät 2009 jatkuu 3-kausi, vaik ensi luvailtiin syksy 2008 et alkaa silloin 3-kausi. :( :(

nyt tällä hetkellä näytetään 1- ja 2 kausi uusintana torstain öisin.

• dean-fani

keväällä 2009 vasta näillä näkyvin näkyy uudet jaksot(3-kausi) supernaturallista.

tällä hetkellä tulee 1-kausi ja sen jälk. heti 2-kausi uusintana.

• choops

Tiedättekö että onko 3. tuotantokauden Supernatural dvd-boxeissa suomenkielinen tekstitys vaihtoehtona?

• no moijjjj
        choops kirjoitti:

Tiedättekö että onko 3. tuotantokauden Supernatural dvd-boxeissa suomenkielinen tekstitys vaihtoehtona?

3 tuotantokausi boksihan ei oo viel ilmestyny suomessa..? nii ajattelit varmaan tilata ulkomailta? oon iteki ettiny sellasta missä ois suomenkielinen teksitys mutta en ole vielä löytänyt :s pitää vaa aina kattoo siltä sivulta tiedot että onko vai ei..

• ---
        choops kirjoitti:

suomeksi tekstejä. ei aikaisemmissakaan bokseissa ollut, kun vasta suomen julkaisuissa. ja kolmannen kauden boksi julkaistaan suomessa varmaan vasta 2009 ku kolmoskausikin alkaa vasta sillon keväällä.

• supernaturalfani
        no moijjjj kirjoitti:

3 tuotantokausi boksihan ei oo viel ilmestyny suomessa..? nii ajattelit varmaan tilata ulkomailta? oon iteki ettiny sellasta missä ois suomenkielinen teksitys mutta en ole vielä löytänyt :s pitää vaa aina kattoo siltä sivulta tiedot että onko vai ei..

Missä kaupoissa niitä dvd-boxeja on?? :P

• ainaki

• serrano_1

joo eli tietääkö kukaan kuoleeko sam tai dean sarjan jaksoissa ? mun on pakko tietää se kiitos :)

• jepaaaa

ei kuole.. neljättä kautta kuvataan parhaillaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      35
      3632
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3100
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3016
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      448
      2656
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      178
      1958
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      144
      1873
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      27
      1483
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      38
      1335
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1261
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1192
    Aihe