Onks kellään tietoa koska sarja Supernatural jatkuu subtv:llä uusin jaksoin?
Supernatural fan
11
2450
Vastaukset
- wendingo
ainakin torstaisin ja maanantaisin tulee nykyään jaksoja ja kai sunnutainakin mutta en tiedä onko uusia vai vanhoja jaksoja koska olen katsonut vain 2 tuotantokauden...enkä siitäkään kaikkia jaksoja joten katso jostai mitä ohjelmii tulee to,su,ma subilt ne tulee aika myöhää joskus klo1-2
- ttthc
kuulemma vasta syksyllä
- dean-fani
kuulema vasta kevät 2009 jatkuu 3-kausi, vaik ensi luvailtiin syksy 2008 et alkaa silloin 3-kausi. :( :(
nyt tällä hetkellä näytetään 1- ja 2 kausi uusintana torstain öisin. - dean-fani
keväällä 2009 vasta näillä näkyvin näkyy uudet jaksot(3-kausi) supernaturallista.
tällä hetkellä tulee 1-kausi ja sen jälk. heti 2-kausi uusintana.- choops
Tiedättekö että onko 3. tuotantokauden Supernatural dvd-boxeissa suomenkielinen tekstitys vaihtoehtona?
- no moijjjj
choops kirjoitti:
Tiedättekö että onko 3. tuotantokauden Supernatural dvd-boxeissa suomenkielinen tekstitys vaihtoehtona?
3 tuotantokausi boksihan ei oo viel ilmestyny suomessa..? nii ajattelit varmaan tilata ulkomailta? oon iteki ettiny sellasta missä ois suomenkielinen teksitys mutta en ole vielä löytänyt :s pitää vaa aina kattoo siltä sivulta tiedot että onko vai ei..
- ---
choops kirjoitti:
suomeksi tekstejä. ei aikaisemmissakaan bokseissa ollut, kun vasta suomen julkaisuissa. ja kolmannen kauden boksi julkaistaan suomessa varmaan vasta 2009 ku kolmoskausikin alkaa vasta sillon keväällä.
- supernaturalfani
no moijjjj kirjoitti:
3 tuotantokausi boksihan ei oo viel ilmestyny suomessa..? nii ajattelit varmaan tilata ulkomailta? oon iteki ettiny sellasta missä ois suomenkielinen teksitys mutta en ole vielä löytänyt :s pitää vaa aina kattoo siltä sivulta tiedot että onko vai ei..
Missä kaupoissa niitä dvd-boxeja on?? :P
- ainaki
supernaturalfani kirjoitti:
Missä kaupoissa niitä dvd-boxeja on?? :P
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=62993&lang=fi&subsite=movies&&ref=
- serrano_1
joo eli tietääkö kukaan kuoleeko sam tai dean sarjan jaksoissa ? mun on pakko tietää se kiitos :)
- jepaaaa
ei kuole.. neljättä kautta kuvataan parhaillaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646207
- 635609
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284495- 573889
- 143805
- 323229
- 682999
- 592846
- 702599
- 471960