Mistä sut löydän, sulla on numero vaihtunut! Olen yrittäny sut unohtaa, mutta se ei onnistu! Luulin että voisin unohtaa sut mutta se ei ole kahdessakaan vuodessa onnistunut! Ikävä on suuri ja tahdon sut takaisin!
Missä matti? (masa)
11
1204
Vastaukset
- samoin
Muuten täsmää mut ei tästä ihan kahta vuotta ole, eikä numerokaan ole vaihtunut Joten aika toivotonta on.
- mattjahan on paljon..
missä tämä teidän kaipaama matti mahtaa asua..
- yks masa
Missäs päin tämä Masa asuu?Se vois helpottaa löytymistä...tai katso facebookista jos sukunimen tiedät...
- Sinun punatukkainen
Hän asui vielä kaksi vuotta sitten järvenpäässä!
- Betra
silloin asunut saunakalliolla,jos on niin kerro ikä.Ehkä tunnen hänet hyvin.
- Sinun punatukkainen
Siellä asunut...
- _minäköhän_
Sinun punatukkainen kirjoitti:
Siellä asunut...
olen asunut joo jäkessä... mutta kukahan sinä sit olet..? kerro lisää musta..
- Sinun punatukkainen
_minäköhän_ kirjoitti:
olen asunut joo jäkessä... mutta kukahan sinä sit olet..? kerro lisää musta..
Tykkäät suomipopista, sukunimi alkaa t-kirjaimella...
- _minäköhän_
Tykkäät suomipopista, sukunimi alkaa t-kirjaimella...
asuitko sinä K:lla alkavalla paikkakunnalla..? kyllähän nuo sun vihjeet pitää paikkaansa.. mun osalta..
- Sinun punatukkainen
_minäköhän_ kirjoitti:
asuitko sinä K:lla alkavalla paikkakunnalla..? kyllähän nuo sun vihjeet pitää paikkaansa.. mun osalta..
Kyllä vaan! asian varmistaakseni vielä... Tuleeko sulle paikasta nimeltä lemmenlaakso jotain mieleen? jos nyt sit olet se "mun" masa niin miten saan yhteyden suhun?
- _minäköhän_
Kyllä vaan! asian varmistaakseni vielä... Tuleeko sulle paikasta nimeltä lemmenlaakso jotain mieleen? jos nyt sit olet se "mun" masa niin miten saan yhteyden suhun?
kyllähän minä lemmenlaakson muistan.. :) jaa-a... kai voit mailia laittaa siihen samaan ossaan... eli [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780