Bussi- ja taksimatkojen hinnat nousevat
1.7.2008 3:07
Hinnankorotusten syynä ovat palkkakustannusten nousu sekä polttoaineiden kallistuminen.
Bussi- ja taksimatkojen hinnat nousevat tänään. Taksimatkat kallistuvat runsaat seitsemän prosenttia ja Matkahuollon myymät bussiliput keskimäärin kuusi prosenttia.
Hinnankorotusten syynä ovat palkkakustannusten nousu sekä polttoaineiden kallistuminen.
Edellisen kerran Matkahuollon myymien bussilippujen hinnat nousivat viime tammikuussa ja taksimaksut viime elokuussa.
Bussimatkojen hinnat nousee +6%, taksien +7%
5
268
Vastaukset
- kiskomaton ukkeli
Tuohan nyt on päivänselvä asia, että kun tappiolliset bussi yhtiöt ja liikennelaitokset haluavat parantaa tulostaan, niin kyllä yksi selkeä keino jota tässä voi käyttää on juuri lipputaksojen nostaminen. Ei siinä ole mitään kummallista, näin se toimii.
Kyllä ne siitä huolen pitävät, etteivät nosta hintoja niin paljon, että hinnat pysyvät kilpailukykyisinä yksityisautoiluun nähden.
Jos ei ole varaa matkustaa, käyttäkää jalkojanne tai vaikkapa jotain ilmaista romu polkupyörää. Ei se sen kummempaa ole. Ja talvella vain rytkyjä päälle ettei tule vilu ja pää pipiksi.- kiskomaton ukkeli
... ja lisään tähän vielä sen että minä paskat välitän moisista korotuksista, ja huristan omalla audi A4:llani ja pöräytän pakokaasut mennessäni köyhien naamalle!!
- juuri niin
kiskomaton ukkeli kirjoitti:
... ja lisään tähän vielä sen että minä paskat välitän moisista korotuksista, ja huristan omalla audi A4:llani ja pöräytän pakokaasut mennessäni köyhien naamalle!!
Rassukka parka.
Yksin ilman ystäviä, posota sinä vaan.
Köyhyyspalsta ainoana ehtoohuvina.
Otan osaa. - kiskomaton ukkeli
juuri niin kirjoitti:
Rassukka parka.
Yksin ilman ystäviä, posota sinä vaan.
Köyhyyspalsta ainoana ehtoohuvina.
Otan osaa.Mistäs sinä raasu rasa sellaisen ajatuksen sait päähäsi että olen "yksin" ? Kyllä sitä muutakin huvia on mutta kieltämättä näiden valitusvirsien lukeminen on yksi ihan hyvä itsensä hauskutusmuoto.
Näistä kun valtaosa on laiskojen yrittämisen halua vailla olevien tyyppien raapustuksia. - tässä on
kiskomaton ukkeli kirjoitti:
kirjoittajana joku joka ainakin omasta mielestään on hengenlahjoiltaan sen verran muita parempi, että tajuaa sen miten kirjoituksen todentuva vaikutus on tärkeämpää kuin se että kirjoitus on suoraan kirjoittajan mielipide tai hänen päättelynsä asioiden tilasta, ja hän sitten nimenomaan provoa pitää tässä suhteessa parempana.
Minä puolestani olen sitä mieltä että näiden provojen todentuva vaikutus on ainoastaan se että ne, paitsi onnistuvat joitakin loukkaamaan, pidemmän päälle kyllä vaan pilaavat keskustelupaltat karkoittamalla sieltä sellaiset kirjoittajat joilla olisi jotain mielenkiintoisempaa sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910