Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mallorcalta.

españa

mallorcalta tulin lauantaina kahen viikon reissusta,ja mä etin ja etin serranon tk sielt.mä jopa kävin mallorcan suurimmassa ostoskeskuksessa el corte inglesissä ja niillä ei ollu ;( mut ois voinnu tilata...harmitti niin hitosti!!! Mutta sitten kotona kävin kattoo cdon.comista ja luki et 3tk tulee 30.7!!! en jaksa oottaa siihen päivää!

12

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanittaja92

      kävitkö tuolla Villaviciosa de Odónissa missä ne on tehty.
      tai saitko mitään kuvii

      • Joku vaan

        No harmi,kunnet tilannu! Onneks 30.7 tulee 3 Tuotantokausi.


      • puutteita?

        Serranot kuvattu Madridissa? Mallorca on Saari Välimeressä. Katso kartasta välimatka ko. paikkojen välillä.


      • españa

        olin mallorcalla... lentokoneella pääsee madridiin...kannattais kattoo karttaa--ja sitten lukee mun viestii vaikkapa uusestaa!!


      • españa
        Joku vaan kirjoitti:

        No harmi,kunnet tilannu! Onneks 30.7 tulee 3 Tuotantokausi.

        ois voinnu tilata mut silloi oisin jo tullu suomeen takas.


      • Ja ikää oli...?
        españa kirjoitti:

        olin mallorcalla... lentokoneella pääsee madridiin...kannattais kattoo karttaa--ja sitten lukee mun viestii vaikkapa uusestaa!!

        Minäkin kommentoin tätä kun tosi lapsellista v*uilla täällä, näyttää tylsältä kun muuten on ollut niin tosi hauskoja viestejä.

        En tuosta sinun alkuperäisestä viestistä kyllä muuta saa minäkään luettua kuin että olit Majorcalla - ihanko oikeasti lensit sieltä Madridiin? Sehän on sitten hienoa jos niin teit.


      • on iloinen asia
        Ja ikää oli...? kirjoitti:

        Minäkin kommentoin tätä kun tosi lapsellista v*uilla täällä, näyttää tylsältä kun muuten on ollut niin tosi hauskoja viestejä.

        En tuosta sinun alkuperäisestä viestistä kyllä muuta saa minäkään luettua kuin että olit Majorcalla - ihanko oikeasti lensit sieltä Madridiin? Sehän on sitten hienoa jos niin teit.

        Siun kanssa oon kyllä ihan samaa mieltä, että negatiiviset v-sanoja sisältävät viestit eivät kuulu tähän keskusteluun. Serranot ovat iloinen ja positiivinen ohjelma. Ottakaa oppia!


      • El hombre de hielo
        puutteita? kirjoitti:

        Serranot kuvattu Madridissa? Mallorca on Saari Välimeressä. Katso kartasta välimatka ko. paikkojen välillä.

        En malta olla kysymättä, että etkö tosiaan tiedä että Mallorca on Espanjassa. Vai mistä johtuu marinasi, samasta maasta on kysymys.


      • Espanjaa tietty
        El hombre de hielo kirjoitti:

        En malta olla kysymättä, että etkö tosiaan tiedä että Mallorca on Espanjassa. Vai mistä johtuu marinasi, samasta maasta on kysymys.

        ja kun lähdetään kahdeksi viikoksi Mallorcalle aurinkolomalle niin tottakait käydään myös Madridissa.Niinkö? Mallorca on todellakin saari Välimeressä ja Madrid on keskellä Espanjaa, mantereella. Vilkaise karttakirjaa...


      • El hombre de hielo
        Espanjaa tietty kirjoitti:

        ja kun lähdetään kahdeksi viikoksi Mallorcalle aurinkolomalle niin tottakait käydään myös Madridissa.Niinkö? Mallorca on todellakin saari Välimeressä ja Madrid on keskellä Espanjaa, mantereella. Vilkaise karttakirjaa...

        Joo, jäi toi yksi viesti lukematta välistä, luulin, että kysyttiin vaan dvd ostamisesta, eikä käymisestä missään Madridissa.


    • fanittaja92

      siellä serranoiden tekopaikassa

      • españa

        olin mallorcalla ja madridiin pääsee vaan lentokoneella/laivalla....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe