Missä Kirkkonummella tai lähistöllä olisi hyvä hammaslääkäri pelkopotilaalle? Kertokaa kokemuksianne.
Missä hyvä hammaslääkäri?
6
3034
Vastaukset
- mä käytän sitä
En kuollakseni muista nimeä mutta naishammaslääkäri ja hyvin ihmisystävällinen, ymmärtää pelkopotilaan pelot oikeiksi!
- henriikka>
Marjo Sainio-Leikas on sen nimi
- Kahvihammas
Siellä ymmärretään pelon päälle. Itse pelkään hammaslääkärissä niitä hitsin pumpulitolloja joilla koko kita muurataan umpeen ja aina ne kostuessaan tuntuvat valuvan kurkkuun. Sain kakistettua heidän kuuluviinsa tuon kammoni (perkule sentään: kysyin vielä tunnetaanko yhtään tapausta jossa potilas olisi niihin tukehtunut - vieläkin hävettää. Eivät olleet kuulleet) No, helpotus oli, että he käyttivät jotain lateksilappua korvaamaan ne vaaralliset tupot. Kyllä varmaan he jälkeen päin ovat pyöritelleet päätään että "kaikkee sitä kuuleekin" mutta se on taas heidän asiansa. Eipä enää pelota.
- Sarkko_49
Kantvikia suosittelen lämpimästi. Aivan loistopalvelu ja ihastuttavat lääkäri ja hoitaja...!
- Marjon puolesta
Sarkko_49 kirjoitti:
Kantvikia suosittelen lämpimästi. Aivan loistopalvelu ja ihastuttavat lääkäri ja hoitaja...!
Pakko sitä Marjoa on vain kehua. Parempaa hammaslääkäriä en tiedä. Hänellä käy kuulema potilaita Turusta asti...
- Nopea poisto
Helsingin asemalla,poistot onnistuu parhaiten aamuyöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760