Heips! Olen vasta muuttanut muualta ja nyt kyselenkin missä kauniaisissa voisi ottaa aurinkoa, onko mitään paikkaa? vai lähtevätkö kaikki espoon puolelle uimarannoille?
Aurinkoa kauniaisissa
ellis...
3
539
Vastaukset
- Kauniaisten
palstalla uusi viesti!
Mitä tulee niihin auringonottopaikkoihin, niin eipä minulla valitettavasti ole tietoa paikkakunnan mahdollisista uimarannoista. Ehkäpä saat joltakin paremmin asioista perillä olevalta vastauksen jo jouluun mennessä? Sitä tietoa voit sitten hyödyntää vaikkapa ensi kesänä.- kato kun
Ei granilaiset ota aurinkoa. Sehän on hauskaa!
- hyvä mesta!
Pujottelurinteen huipulla on lähtölava, jota voi kesäisin käyttää vaikkapa auringonottoon. Huikeat näkymät ja aurinkoa riittää iltaan asti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678