Näin ongelma ratkaistaa!
- Armeija tuhoaa viinatehtaat ja Alkot
- Alkoholi ja muut päihteet julistetaan laittomiksi
- Juopot ja niskuroijat työleireille parantamaan tapansa sekä opettelemaan kuin elää ilman alkoholia.
- Kouluissa pitäisi opettaa moraalia ja enemmän historiaa. Historiaa lukevat ovat yleensä sivityneempiä kuin sellaiset jotka eivät siitä välitä.
- Vanhempin on pidettävä lapsistaan huolta rangaistusten uhalla jotta teinit eivät keitä pontikkaa
- Kovat rangaistukset niskuroijille
- Ulkona liikkumista ja muita harrastuksia pitää tukea jotta känni ei houkuttelisi
Alkoholi on ongelma!
23
521
Vastaukset
- gsa
>ja enemmän historiaa. Historiaa lukevat ovat yleensä sivityneempiä kuin sellaiset jotka eivät siitä välitä. >
Käys suomi24:n historiapalstalla, se on pikkunatseja täynnä, yksi spämmää väärennettyä Holocaustia jo toista viikkoa palstalle...
>Maailman menoa
Keskustele päivänpolttavista kotimaan ja ulkomaan uutisista.>- enään..
tämäkään palsta entisensä, hölmöys näyttää vallanneen koko palstan, taso on aivan pohjamudissa, suomalaista "älykkyyttä" palsta väärällään :)
- Absolutisti & Ateisti
">Maailman menoa
Keskustele päivänpolttavista kotimaan ja ulkomaan uutisista.>"
Tämä on polttava aihe kotimaassamme. - ope.
enään.. kirjoitti:
tämäkään palsta entisensä, hölmöys näyttää vallanneen koko palstan, taso on aivan pohjamudissa, suomalaista "älykkyyttä" palsta väärällään :)
enää - siis ilman lopussa olevaa n-kirjainta.
- Back to russia
Minun taidoillani työllistyisin venäjälle 5 minuutissa, täällä en ollenkaan.
Viina on venäjällä melkein ilmaista, halvempaa kuin bensiini.- Anonyymi
Votkaasemat on saatettava pakollisiksi Suomeen joka toiseen kortteeriin ja joka neljänteen kylään.
Votkan laatu on oltava välttävää ja samoin hinnan
Nuorisolle tarjottava kolme ensimmäistä annosta täysin ilmaiseksi.
Näin saamme suomalaiset kohtuulliseen tasa0ainoon
- uskonnollisista syistä
Minä en juo viinaa uskonnollisista syistä:
http://matin.maapallo.org/kuvatuuppari/fingerpori/162/20080702.gif - (e-m)
Täysin raittiilta pitäisi periä raittiusvero, he kun tavallaan lusmuilevat veronmaksuissaan. Tupakkaa polttava ja alkoholia juova ihminen on yhteiskunnalle paljon hyödyllisempi, kuin täysin raitis veronkiertäjä. Ei ole ihan pakko uskoa, uskokoon ken tahtoo, tai menkööt tulevan mätäkuun juttuna. :-)) Niih ja nolla promillea, aijon pitää koko kesä, koska raittuisvero ei ole vielä käytössä.
- hpop
Alkoholismi on sairaus! Muut juojat ovat sitten nautiskelioita. Tietty viikonloppu juopottelu ympäripäissään tuo taas terveydellisiä ongelmia ja järjestyshäiriöitä. Mutta suomen suvessa, kun juo hallitusti, niin saapi paljon enemmän aikaa ja iloisia ihmisiä. Kun mittari tulee täyteen, niin ei tartte vetää päätä täyteen, vaan pikku hiprakassa on kiva seurustella ja nainenkin voi olla paremmin taattu.
- sairas kansa
tässä tapauksessa. Aika moni kuvittelee juovansa ns. sivistyneesti ja kohtuudella, mutta kännäämistarkoituksessahan suurin osa sitä viunaa litkittää. Aika harva sen hyvän maun takia, ainakaan kansan suosikkia kossua ;)
- Anonyymi
Juurikin näin!
- aölkdxc
teineille ulkonaliikkumiskielto klo 21 jälkeen kuolemanrangaistuksen uhalla
- Anonyymi
Hävettää toi pilluttomuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vain sinun ongelma, ei minun koskaan!
- Anonyymi
Onko aloittaja kuullut islamilaisista maista!
Ehkä muuto johonkin niistä helpottaisi ahdistusta… - Anonyymi
Suosittelen Saudi-Arabiaa!
- Anonyymi
Kännääminen kannattaa lopettaa! Musiikkimies lopetti viinaksien käytön.
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/hassisen-koneen-jussi-kinnunen-tyoskentelee-nyt-paihdeterapeuttina-vaihtoehdot
"Raitistuminen on löytöretki itseen. Sitä alkaa tutkailla, millainen oikeastaan olen, kun päihteet eivät ole enää sotkemassa. Mitä minä kestän ja mitä en kestä, mistä minä pidän?" - Anonyymi
Mehä voitas kieltää huumeet ja rikoksetki ja lisätä maaham muuttoo.
T:Demari- Anonyymi
Miten olisi huntupakko, sopisi tuohon teemaan.
- Anonyymi
Alkoholi on siis sinulle ongelma. Asia kunnossa.
- Anonyymi
Kieltolakihan oli toimiva ratkaisu 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Minäpäs olenkin ilkeä rölli ja keittelen ponua salassa omakotitaloni kellarissa. Sieltäpäs eivät sinunlaisesi pitkäkärsät osaa sitä etsiä kun piilotan kaiken niin hyvin. Kiukuttaako? Ärsyttääkö? Ette te pitkäkärsät onnistu viinaa Suomesta kitkemään vaikka partioisitte vuoden ympäri. Eikös olekin turhauttavaa?
Hihihihiii... senkin vempulat😂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791