Shamanismihan on ikivanha luonnonuskontoihin liittyvä asia.
http://www.shamaaniseura.fi/sh_shamanismi.htm
Onhan se paljon viattomampi tapa uskoa pienissä ryhmissä tekemättä muille pahaa kuin se että uskovaiset järjestäytyy maailmanlaajuisiksi järjestöiksi kuten kristinusko ja tavoite järjestäytymisellä on tehdä mahdollisimman paljon tuhoa jonka yksi muoto on käännytys eli aivopesu.
USA on maailman kristillisin kansa ja siellä tehty tutkimus on nyt hätkähdyttänyt Suomen luterilaisen kirkon äänenkannattajan.
http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=5548&Itemid=38
Paluu shamanismiin
8
310
Vastaukset
- J.Edgar
sokaisee.
Kristinusko on kuitenkin periaatteessa uskonto uskontojen joukossa, vaikkakin parhaiten organisoitu ja siksi laajimmalle levinnyt.
Tosin islam kasvaa tällä hetkellä suurista uskonnoista voimakkaimmin, ja muslimien määrä ohittaa luultavasti tämän vuosisadan puolivälin jälkeen kristittyjen määrän.paljon pienempi paha kuin kristinusko.
Kristinusko ja islam on veljesuskontoja ja heillä on sama Jumala.
Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään.
Muslimien leviäminen perustuu osaltaan tiedon puuttumiseen ja tietoyhteiskunta tuhoaa sen.
Esim. meillä Suomessa muslimit ei ole saaneet minkäänlaista jalansijaa.- J.Edgar
Pe.ku kirjoitti:
paljon pienempi paha kuin kristinusko.
Kristinusko ja islam on veljesuskontoja ja heillä on sama Jumala.
Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään.
Muslimien leviäminen perustuu osaltaan tiedon puuttumiseen ja tietoyhteiskunta tuhoaa sen.
Esim. meillä Suomessa muslimit ei ole saaneet minkäänlaista jalansijaa.tuota.
"Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään."
Mutta varmaankin on niin, että islam pysyy sivistysmaissa vain maahanmuuttajien uskontona. Tosin merkittävä vaikuttaja siitä saattaa joskus tulla Suomessakin.
Sharia-lailla ja lainkäytöllä kyllä oikeusistuimien jutturuuhka purkaantuisi alle aikayksikön. Ei kun piiskaa persuksiin. :) Pe.ku kirjoitti:
paljon pienempi paha kuin kristinusko.
Kristinusko ja islam on veljesuskontoja ja heillä on sama Jumala.
Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään.
Muslimien leviäminen perustuu osaltaan tiedon puuttumiseen ja tietoyhteiskunta tuhoaa sen.
Esim. meillä Suomessa muslimit ei ole saaneet minkäänlaista jalansijaa.Muslimeilla ja Kristityillä on eri Jumala.Sen näkee esim.suhtautumisessa Jeesukseen sekä pelastusopissa.
J.Edgar kirjoitti:
tuota.
"Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään."
Mutta varmaankin on niin, että islam pysyy sivistysmaissa vain maahanmuuttajien uskontona. Tosin merkittävä vaikuttaja siitä saattaa joskus tulla Suomessakin.
Sharia-lailla ja lainkäytöllä kyllä oikeusistuimien jutturuuhka purkaantuisi alle aikayksikön. Ei kun piiskaa persuksiin. :)keskuudessa pysyykin.
Mitä tulee siihen kuvaan mitä ollaan saatu muslimien ärhäkkyydestä pieneenkin Jumalan pilkkaan esim. pilakuva-asiassa niin se ärhäkkyys ei johdu uskonnosta vaan eri kansojen ihmismielen luonne-eroista ja tiedon puutteesta.
Muslimeista kun sattuu olemaan suuri osa meidän mittapuun mukaan tosikkoja.
Suomalaisista erittäin harvat on tosikkoja ja se luokitellaankin joksikin mielenterveydelliseksi sairaudeksi.
Se vaan että Kristinuskoon ei voi aivopestä...Jumala antaa uskon.Muista uskonnoista en tiedä.
- todé
Et onneton tiedä, minkälaisia kärsimyksiä luonnonuskonnot voivat saada aikaan palvojien elämässä. Naisen osa on usein kaikista katkerin. Elämä henkien kurimuksessa ei olekaan niin auvoista banaaninsyöntiä ja leppoisaa metsällä käyntiä, kuin näytät luulevan.
- HELLuntalainen mies
Tiesitkö että J.Edgar Hoover oli Homo? oletko sinäkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560