Paluu shamanismiin

Shamanismihan on ikivanha luonnonuskontoihin liittyvä asia.
http://www.shamaaniseura.fi/sh_shamanismi.htm

Onhan se paljon viattomampi tapa uskoa pienissä ryhmissä tekemättä muille pahaa kuin se että uskovaiset järjestäytyy maailmanlaajuisiksi järjestöiksi kuten kristinusko ja tavoite järjestäytymisellä on tehdä mahdollisimman paljon tuhoa jonka yksi muoto on käännytys eli aivopesu.

USA on maailman kristillisin kansa ja siellä tehty tutkimus on nyt hätkähdyttänyt Suomen luterilaisen kirkon äänenkannattajan.
http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=5548&Itemid=38

8

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.Edgar

      sokaisee.

      Kristinusko on kuitenkin periaatteessa uskonto uskontojen joukossa, vaikkakin parhaiten organisoitu ja siksi laajimmalle levinnyt.

      Tosin islam kasvaa tällä hetkellä suurista uskonnoista voimakkaimmin, ja muslimien määrä ohittaa luultavasti tämän vuosisadan puolivälin jälkeen kristittyjen määrän.

      • paljon pienempi paha kuin kristinusko.
        Kristinusko ja islam on veljesuskontoja ja heillä on sama Jumala.

        Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään.

        Muslimien leviäminen perustuu osaltaan tiedon puuttumiseen ja tietoyhteiskunta tuhoaa sen.
        Esim. meillä Suomessa muslimit ei ole saaneet minkäänlaista jalansijaa.


      • J.Edgar
        Pe.ku kirjoitti:

        paljon pienempi paha kuin kristinusko.
        Kristinusko ja islam on veljesuskontoja ja heillä on sama Jumala.

        Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään.

        Muslimien leviäminen perustuu osaltaan tiedon puuttumiseen ja tietoyhteiskunta tuhoaa sen.
        Esim. meillä Suomessa muslimit ei ole saaneet minkäänlaista jalansijaa.

        tuota.
        "Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään."

        Mutta varmaankin on niin, että islam pysyy sivistysmaissa vain maahanmuuttajien uskontona. Tosin merkittävä vaikuttaja siitä saattaa joskus tulla Suomessakin.

        Sharia-lailla ja lainkäytöllä kyllä oikeusistuimien jutturuuhka purkaantuisi alle aikayksikön. Ei kun piiskaa persuksiin. :)


      • Pe.ku kirjoitti:

        paljon pienempi paha kuin kristinusko.
        Kristinusko ja islam on veljesuskontoja ja heillä on sama Jumala.

        Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään.

        Muslimien leviäminen perustuu osaltaan tiedon puuttumiseen ja tietoyhteiskunta tuhoaa sen.
        Esim. meillä Suomessa muslimit ei ole saaneet minkäänlaista jalansijaa.

        Muslimeilla ja Kristityillä on eri Jumala.Sen näkee esim.suhtautumisessa Jeesukseen sekä pelastusopissa.


      • J.Edgar kirjoitti:

        tuota.
        "Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään."

        Mutta varmaankin on niin, että islam pysyy sivistysmaissa vain maahanmuuttajien uskontona. Tosin merkittävä vaikuttaja siitä saattaa joskus tulla Suomessakin.

        Sharia-lailla ja lainkäytöllä kyllä oikeusistuimien jutturuuhka purkaantuisi alle aikayksikön. Ei kun piiskaa persuksiin. :)

        keskuudessa pysyykin.

        Mitä tulee siihen kuvaan mitä ollaan saatu muslimien ärhäkkyydestä pieneenkin Jumalan pilkkaan esim. pilakuva-asiassa niin se ärhäkkyys ei johdu uskonnosta vaan eri kansojen ihmismielen luonne-eroista ja tiedon puutteesta.

        Muslimeista kun sattuu olemaan suuri osa meidän mittapuun mukaan tosikkoja.

        Suomalaisista erittäin harvat on tosikkoja ja se luokitellaankin joksikin mielenterveydelliseksi sairaudeksi.


    • Se vaan että Kristinuskoon ei voi aivopestä...Jumala antaa uskon.Muista uskonnoista en tiedä.

    • todé

      Et onneton tiedä, minkälaisia kärsimyksiä luonnonuskonnot voivat saada aikaan palvojien elämässä. Naisen osa on usein kaikista katkerin. Elämä henkien kurimuksessa ei olekaan niin auvoista banaaninsyöntiä ja leppoisaa metsällä käyntiä, kuin näytät luulevan.

    • HELLuntalainen mies

      Tiesitkö että J.Edgar Hoover oli Homo? oletko sinäkin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe