Mistä löydän kyseisen hajuveden?
Kenzo Jungle l'Elephant
5
1211
Vastaukset
- MadameRosy
ollut tosi hankalaa metsästää. Yleensä olen ostanut Lontoosta, kun olen siellä matkannut.
Nyt löysin sitä netistä Boutique loulou nimisestä kaupasta. Suomalainen kauppa siis. Hintaa en enää muista, mutta oli kyllä edullinen ja ostinkin heti kaksi pulloa, ettei pääse heti loppumaan =)
Eli siis sieltä kannattaa katsella. - abil.
Luulisin, että sitä saa suunnilleen jokaselta lentokentältä jos ei muualta löydy :D tai sitte laivalta. Jos et ite matkusta ko. kulkuvälineillä niin pyydä vaikka kaveria kattomaan ja ostamaan. Varmaankin sitä löytyy myös hyvinvarustelluista kosmetiikkamyymälöistä.
- kenzo jungle
Huonosti on saatavana, ainakin Suomessa. Viimeksi ostin Teneriffalta paikallisesta kosmetiikka liikkeestä viime syksynä. Nyt löysin netistä sellaisen ruotsalaisen nettikaupan kuin parfyymi.fi
Ostin kyseistä hajuvettä Tukholman Åhlens tavaratalosta nyt heinäkuussa. Hinta 469 kruunua eli n.48€. Muutama paketti jäi vielä hyllyyn!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244