meneekö naimisiin..?

..joneee ja elle huuhaakinnas.. syntyykö uusi pari???.. saisivat rauhassa puristella tosiaan eikä amerikan pameja perskuttiiiiiiii.. siunaan kyllä suhteen totta vie kunhan ekaksi kysyn karhufetissiltäni lupaa..

12

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meille molemmille aika sama, menevätkö vai elävätkö synnissä susiparina;)

      • ..yritän saada vain jutunjuurta joka ei ole kasvanut vaikka kuinka tänään yrittänyt..jo ihan aamusta astii..eip- mulla paljoa asiaa tai nähtävästi on mutta pirskatti HUOMIONKIPEEE


      • pervokki kirjoitti:

        ..yritän saada vain jutunjuurta joka ei ole kasvanut vaikka kuinka tänään yrittänyt..jo ihan aamusta astii..eip- mulla paljoa asiaa tai nähtävästi on mutta pirskatti HUOMIONKIPEEE

        on suuren näivetyksen tuntua... tää pitää nyt vaan kestää, kai...


      • a-v kirjoitti:

        on suuren näivetyksen tuntua... tää pitää nyt vaan kestää, kai...

        ..vaikka aamusta runoilinkin.. näivetytään sitte satans..


      • pervokki kirjoitti:

        ..vaikka aamusta runoilinkin.. näivetytään sitte satans..

        lohduttaa niin kyllä mä luin sen sun aamurunoilun... näivetys näkyy just siinä ettei viitti vastata.

        Ei kai meidän oo pakko näivettyä? Satans...


      • a-v kirjoitti:

        lohduttaa niin kyllä mä luin sen sun aamurunoilun... näivetys näkyy just siinä ettei viitti vastata.

        Ei kai meidän oo pakko näivettyä? Satans...

        ..ei oo pakko näivettyä jos ei muuta ni netistä ettii uusia melenkiintoisia sivustoja ja juttuja.. sillä eliminoin näivetyksen..ja niinpä taidan tehdä nytkin.. nosta siis kytkin ja lähde nettiavaruuteen..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ei oo pakko näivettyä jos ei muuta ni netistä ettii uusia melenkiintoisia sivustoja ja juttuja.. sillä eliminoin näivetyksen..ja niinpä taidan tehdä nytkin.. nosta siis kytkin ja lähde nettiavaruuteen..

        kyllä meinasin enkä kytkimen nostoon... no, olkoon menneeksi;)


    • ootko sen

      jonen tyylinen...mää vaan aaaaatttelin

      • ..sen tyylinen.. itseasiassa aika päinvastainen..jopati.-.


    • on noitunnu jonen jotenkii...koska se on niin hullu et menee ellenin kans naimisiin....

      pelottava pari...veikkaan eroa jo ihan muutaman kuukauden sisään...

      • on ne jo monta

        kuukautta leikkiny rautatieasemalla...hehheheh


      • ..antoi silti luvan suhteen siunaamiseen..loppu on heidän käsissään eikä se välttämättä tunnu pehmeältä ja rivolta kuin ameriikan pamin takapuoli.. joka tapauksessa onne jonelle ja ellen palttookankaalle hyvin kovasti.. saunaoluen myötä lopetan tältä päivältä ja kuukahdan petiini.. öitä brunettinen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe