MAASTAVETO JALKAPÄIVÄNÄ

dfsdsfdsdsf

Treenaako kukaan sellaisella 3-jakoisella ohjelmalla, jolla maastaveto tehdään jalkapäivänä esim. vuoroviikoin kyykyn kanssa. Se keventäisi yleisesti ohjelmaa ja auttaisi jaksamaan paremmin yläselän liikkeet selkäpäivänä.

10

5292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxxxxxrf

Itse treenaan 2-jakoisella ja treenaan maven ja kyykyn samana päivänä. Ensin 3 sarjaa kyykkyä, siihen perään 3 sarjaa mavea, kyllä saa etureidet, takareidet ja perse kyytiä. Kehityskin on ollut parempaa, verrattuna siihen kun ennen tein 5-6 sarjaa kyykkyä ja mavea omina päivinään.

• Hah Haa

Jätkä pelaa lasten painoilla jos tekee maastavedon ja kyykyn samana päivänä.

• adadasdasdsd
        Hah Haa kirjoitti:

Jätkä pelaa lasten painoilla jos tekee maastavedon ja kyykyn samana päivänä.

Kyykky kuuluu jokaiseen treenipäivään. Itse vedän 3x6 progressivisesti kasvaen 6x6 80-90% painoilla maksimista laskettuna.

Sulla tässä on lasten treenit.

• Prosenttimies
        adadasdasdsd kirjoitti:

Kyykky kuuluu jokaiseen treenipäivään. Itse vedän 3x6 progressivisesti kasvaen 6x6 80-90% painoilla maksimista laskettuna.

Painomäärät ilmoitetaan kiloina ei prosentteina.

Lasten painot siis käytössä 90% 100 kg:stä ei ole kovinkaan paljon kyykyssä.

• maksimi?
        adadasdasdsd kirjoitti:

6:n sarja 90%:lla TODELLISESESTA maksimista laskettuna on mahdottomuus.

Totuus ja luulo eivät välttämättä kohtaa.

• dasdasdasd
        maksimi? kirjoitti:

6:n sarja 90%:lla TODELLISESESTA maksimista laskettuna on mahdottomuus.

Totuus ja luulo eivät välttämättä kohtaa.

Mun todellinen maksimi on kuule otettu eikä mikään laskettu.

Kroppa tottuu kaikkeen ja kun sarjoja jauhaa niin kunto nousee ja 6x6x90% ei ole mikään ihme ohjelman lopulla.

• maksimi?
        dasdasdasd kirjoitti:

Mun todellinen maksimi on kuule otettu eikä mikään laskettu.

Kroppa tottuu kaikkeen ja kun sarjoja jauhaa niin kunto nousee ja 6x6x90% ei ole mikään ihme ohjelman lopulla.

Pitkää sarjaa, yli 5-toistoa, jähynneet eivät ilman ajoittaisia maksimivoima irtiottoja edes tiedä todellisen maksimin tasoa.
        Saattavat vain todeta ettei enempää kulje.

Tosin se "todellisuus" vaihtelee yksilöiden välillä.
        Toisilta löytyy puristusta.
        Toiset vain kuvittelevat.

6:n sarjat 90%:lla kertovat maksimivoimaa löytyvän irroittelun jälkeen enemmän kuin %-laskun perustana on.

90%:n tasolla 2 - 3 toistoa on enin mahdollinen.
        Jos tulee enemmmnän niin maksimin tarkistus!

• Einari 29

Mitä muuta kuuluu ohjelmaasi "jalkapäivänä"? Kuinka monta "jalkapäivää" viikossa?

• isomiäs

Teen maastavetoa vain suorilla jaloilla ja vain jalkapäivänä. Yritän sillälailla saada massaa takareisiin, mutta huonosti onnistuu, on se sen verran alaselkäliike.

• 110kg testo mies

Tee se maastaveto jalkapäivänä kyykyn jälkeen ja sumona. eli jalat leveelle ja kädet jalkojen väliin tankoon ja vetooo. Kasvaa se perse/takareisi osasto ja tulee kyykkyyn voimmoo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe