itsemurha

vasynyt

Mistä saisi apua itsemurhan tekoon ? En tiedä mistä uskaltaisi kysyäkkään ,kun en halua löytää itseäni pakkohoidostakaan..(minusta asiasta puhuminen ei ole laitonta tai laittomuuksiin yllyttämistä.)

153

14148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota samaa, mutta

      ei se ehkä ole ratkaisu asioihin.
      Silti aika tylsää että täällä kehotetaan ottamaan myrkkyä tai viiltelemään..
      Et ole ainoa joka on tuollaisissa ajatuksissa.

      • Anonyymi

        Nyt suurien säästöjen myötä itsemurhat lisääntyy kun orpopiru pisti säästövaiheen päälle. Eduskunnan menoista ei säästetä päin vastoin menot vaan kasvaa. Pitää löytää kunnon myrkky koktail jolla hrnki lähtee varmaan ilmestyy kauppiaita odottelen.


    • kusipää

      pakoputkesta letku auton sisään tai auto vain käymään pienessä tallissa tai vaikkapa mopedi. tallin ovet ja muut ilma-aukot huolella tilkittynä. kyl mäkin jonain päivänä...

    • mutta älä itsemurhaan...

      Ystävä rakas, -olisit avun tarpeessa!!
      Jos todella suunnittelisit itsemurhaa, niin en usko että kysyisit siihen neuvoa täältä tai mistään muualtakaan...
      Kirjoituksesi oli mielestäni "avun pyyntö" -ei itsemurhaan, vaan suureen ahdistukseesi!!
      Toivon, ettet tekisi itsellesi mitään, vaan hakisit apua, -joko läheisiltäsi tai ammatti-ihmiseltä.
      Ajattelethan omaisiasi, ystäviäsi.... He rakastavat Sinua, -vaikkei sinusta ehkä nyt siltä tunnu!
      Toivon Sinulle kaikkea hyvää ja voimia, -ettei sinun tarvitsisi edes miettiä itsemurhaa... Olet arvokas ihminen!!

      • peranaperunana

        mutta jollei ole autotallia tai tallia....eikä enää omaisia...


      • Anonyymi

        Minä en usko että kukaan ystävistäni oikeasti välittää. En ole edes varma olivatko he minun ystäviäni tosissani, tuntuu kuin se kaikki olisi olljt kulissia ja minua vaan välillä hyväksikäytetään. En tiedä perheestäni välittävätkö hekäänn aidosti, pelkkä hymy huulilla ja huolestunut ilme eivät kerro mitään, jos nekin ovat pelkkä esitystä. Minusta pidettiin huolta vain ehkä siksi koskaa oon vaan elävä olento, en mitään. Isäni ei edes ole kannustava ja oon aina ollu hänen pikkupalvelijansa eri asioissa mutta hän ei ole koskaan kysynyt miltä minusta tuntuu, minun mielipiteitäni ja unelmistani. En tiedä jos he olisivat minusta ylpeitä jos olisin syntynyt normaalina ja terveenä. Jaksoin elämää vaan siksi koska uskon että hyviä asioita tulee eteeni mutta enpä tiedä kannattaako se enään.


    • SadAndUgly

      tämän voi siis tehä kotona, enkä luule että on kovin vaikeaa on: täytä ämpäri (tai iso saavi tms.) vedellä ja laita pääsi sinne. sitten vain vedät keuhkot täyteen vettä ja hukut.

    • itsemurhaa

      Lukekaa samalta palstalta vähän alempaa:Miten käy väsynyt elämään

    • vasynyt

      Pitäisikö ihmisen sitten vaan sinnitellä paskan (paljon keskivertoa paskemman) elämänsä kanssa ,kun ei ole varaa mennä hoitoon sen enempää kuin tehdä itsemurhaakaan ? Onko se sitä mitä te muut ymmärrätte elämisen arvoisella elämällä ? Ja miten olisi eutanasia sen sijaan ,että sua pidettäisiin väkisin elossa jossain sellissä "hoidossa" pilleri humalassa ? Noista vastaus viesteistä näkee kuinka itsekeskeisesti ihmiset ajattelee, kun ihmiset olettaa että mulla on kaikki yhtä hyvin kuin heilläkin : jos mulla olisi se auto niin olisin varmaan ajanut sen jo johonkin kallio leikkaukseen aikaa sitten. Jos mulla olisi koskaan (edes kakarana)ollut ketään jolle puhua niin tuskin enää ruikuttaisin täällä. Suurin osa vastauksista ei edes toimi ,kun on olemassa sellainen pikku juttu kun itsesuojeluvaisto joka ikävästi kiilaa väliin ratkaisevalla hetkellä.

      • lohduttavat ja kannustavat

        viestit ei kelpaa eivätkä nekään, joissa annettiin konkreettisesti ohje itsemurhan tekemiseen?
        Apua ei saa jos sitä ei hae. Jos ei ole ketään läheistä jolle jutella, niin terveyskeskuksen mielenterveystoimisto on olemassa.
        Siihen ei tarvita mammonaa.


      • EläTeeTyperyyksiä

        Vaikutat melko nuorelta, vaikka voin olla väärässäkin. Itsemurha-ajatukset ovat hyvin yleisiä. Joskus masentaa ja joskus haluaa kostaa ja näyttää ihmisille, joiden kokee toimineen väärin itseään kohtaan.

        Lähipiirissäni on ollut ihmisiä, jotka ovat päättäneet päivänsä itse. Se on vitun väärin niitä kohtaan, jotka jää miettimään miksi. Perhe, sukulaiset ja ystävät kärsivät.

        Lähipiirissäni on myös ollut useita henkilöitä, jotka ovat halunneet elää, mutta ovat kuolleet syöpiin, maksakirroosiin, onnettomuuksiin tai tapettu jne. Elämä on välillä ihan helvetin epäreilua, mutta samalla aivan saatanan lyhyt. Se on siinä. Ei ole mitään muuta. Kun kuolet, ei ole mitään. Muisto sinusta elää vain hetken. Jos olet uskossa, voit kuvitella pääseväsi taivaaseen tai paratiisiin nopeammin, mutta vaikka olisit uskossa, jumala vihaa itsemurhaajia.

        Yleensä asioilla on tapana järjestyä. Elämä on aaltoilua: ylä- ja alamäkiä. Mitä, jos et tappaisi itseäsi, vaan lähtisit maailmalle katsomaan elämää. Säästä vähän ja aloita Euroopasta, koska saat Euroopassa kaikki tuet. Lähde Portugaliin tai Unkariin, jotka ovat hyvin edullisia. Pelkillä työttömyyskorvauksilla pärjäät. Jatka siitä vaikka Etelä-Amerikkaan. Ei ole mitään järkeä tappaa itseään, ennen kuin on nähnyt hieman maailmaa jonkin juupajoen ympärillä.

        Ihan oikeasti. Silloin, kun ei ole mitään menetettävää, voi rohkaistua ja aloittaa elämään ja luoda ympärilleen sellaisen maailman, jossa haluaa elää. Ei ole mikään pakko jäädä paikoilleen tai olettaa, ettei omalla elämällä ole arvoa. Tee siitä arvokas ja sano muille: "vitut teistä, mä haluan elää niin kuin mä haluan elää". Se on mahdollista.


      • Anonyymi
        lohduttavat ja kannustavat kirjoitti:

        viestit ei kelpaa eivätkä nekään, joissa annettiin konkreettisesti ohje itsemurhan tekemiseen?
        Apua ei saa jos sitä ei hae. Jos ei ole ketään läheistä jolle jutella, niin terveyskeskuksen mielenterveystoimisto on olemassa.
        Siihen ei tarvita mammonaa.

        Apua ei oo helppoa hakea. Aina ei pysty hakemaan sitä koskaan itse.


      • Anonyymi
        EläTeeTyperyyksiä kirjoitti:

        Vaikutat melko nuorelta, vaikka voin olla väärässäkin. Itsemurha-ajatukset ovat hyvin yleisiä. Joskus masentaa ja joskus haluaa kostaa ja näyttää ihmisille, joiden kokee toimineen väärin itseään kohtaan.

        Lähipiirissäni on ollut ihmisiä, jotka ovat päättäneet päivänsä itse. Se on vitun väärin niitä kohtaan, jotka jää miettimään miksi. Perhe, sukulaiset ja ystävät kärsivät.

        Lähipiirissäni on myös ollut useita henkilöitä, jotka ovat halunneet elää, mutta ovat kuolleet syöpiin, maksakirroosiin, onnettomuuksiin tai tapettu jne. Elämä on välillä ihan helvetin epäreilua, mutta samalla aivan saatanan lyhyt. Se on siinä. Ei ole mitään muuta. Kun kuolet, ei ole mitään. Muisto sinusta elää vain hetken. Jos olet uskossa, voit kuvitella pääseväsi taivaaseen tai paratiisiin nopeammin, mutta vaikka olisit uskossa, jumala vihaa itsemurhaajia.

        Yleensä asioilla on tapana järjestyä. Elämä on aaltoilua: ylä- ja alamäkiä. Mitä, jos et tappaisi itseäsi, vaan lähtisit maailmalle katsomaan elämää. Säästä vähän ja aloita Euroopasta, koska saat Euroopassa kaikki tuet. Lähde Portugaliin tai Unkariin, jotka ovat hyvin edullisia. Pelkillä työttömyyskorvauksilla pärjäät. Jatka siitä vaikka Etelä-Amerikkaan. Ei ole mitään järkeä tappaa itseään, ennen kuin on nähnyt hieman maailmaa jonkin juupajoen ympärillä.

        Ihan oikeasti. Silloin, kun ei ole mitään menetettävää, voi rohkaistua ja aloittaa elämään ja luoda ympärilleen sellaisen maailman, jossa haluaa elää. Ei ole mikään pakko jäädä paikoilleen tai olettaa, ettei omalla elämällä ole arvoa. Tee siitä arvokas ja sano muille: "vitut teistä, mä haluan elää niin kuin mä haluan elää". Se on mahdollista.

        Mitä sillä on enää väliä siinä kohtaa kun on kuollut. 🤔


      • Anonyymi

        hyppää tarpeeks korkeelta kallionkielekkeeltä


      • Anonyymi
        EläTeeTyperyyksiä kirjoitti:

        Vaikutat melko nuorelta, vaikka voin olla väärässäkin. Itsemurha-ajatukset ovat hyvin yleisiä. Joskus masentaa ja joskus haluaa kostaa ja näyttää ihmisille, joiden kokee toimineen väärin itseään kohtaan.

        Lähipiirissäni on ollut ihmisiä, jotka ovat päättäneet päivänsä itse. Se on vitun väärin niitä kohtaan, jotka jää miettimään miksi. Perhe, sukulaiset ja ystävät kärsivät.

        Lähipiirissäni on myös ollut useita henkilöitä, jotka ovat halunneet elää, mutta ovat kuolleet syöpiin, maksakirroosiin, onnettomuuksiin tai tapettu jne. Elämä on välillä ihan helvetin epäreilua, mutta samalla aivan saatanan lyhyt. Se on siinä. Ei ole mitään muuta. Kun kuolet, ei ole mitään. Muisto sinusta elää vain hetken. Jos olet uskossa, voit kuvitella pääseväsi taivaaseen tai paratiisiin nopeammin, mutta vaikka olisit uskossa, jumala vihaa itsemurhaajia.

        Yleensä asioilla on tapana järjestyä. Elämä on aaltoilua: ylä- ja alamäkiä. Mitä, jos et tappaisi itseäsi, vaan lähtisit maailmalle katsomaan elämää. Säästä vähän ja aloita Euroopasta, koska saat Euroopassa kaikki tuet. Lähde Portugaliin tai Unkariin, jotka ovat hyvin edullisia. Pelkillä työttömyyskorvauksilla pärjäät. Jatka siitä vaikka Etelä-Amerikkaan. Ei ole mitään järkeä tappaa itseään, ennen kuin on nähnyt hieman maailmaa jonkin juupajoen ympärillä.

        Ihan oikeasti. Silloin, kun ei ole mitään menetettävää, voi rohkaistua ja aloittaa elämään ja luoda ympärilleen sellaisen maailman, jossa haluaa elää. Ei ole mikään pakko jäädä paikoilleen tai olettaa, ettei omalla elämällä ole arvoa. Tee siitä arvokas ja sano muille: "vitut teistä, mä haluan elää niin kuin mä haluan elää". Se on mahdollista.

        jumalaa ei ole olemassa vitun kusipää, mutta tollanen saatanan kusipää menee varmasti helvettiin


      • Anonyymi
        EläTeeTyperyyksiä kirjoitti:

        Vaikutat melko nuorelta, vaikka voin olla väärässäkin. Itsemurha-ajatukset ovat hyvin yleisiä. Joskus masentaa ja joskus haluaa kostaa ja näyttää ihmisille, joiden kokee toimineen väärin itseään kohtaan.

        Lähipiirissäni on ollut ihmisiä, jotka ovat päättäneet päivänsä itse. Se on vitun väärin niitä kohtaan, jotka jää miettimään miksi. Perhe, sukulaiset ja ystävät kärsivät.

        Lähipiirissäni on myös ollut useita henkilöitä, jotka ovat halunneet elää, mutta ovat kuolleet syöpiin, maksakirroosiin, onnettomuuksiin tai tapettu jne. Elämä on välillä ihan helvetin epäreilua, mutta samalla aivan saatanan lyhyt. Se on siinä. Ei ole mitään muuta. Kun kuolet, ei ole mitään. Muisto sinusta elää vain hetken. Jos olet uskossa, voit kuvitella pääseväsi taivaaseen tai paratiisiin nopeammin, mutta vaikka olisit uskossa, jumala vihaa itsemurhaajia.

        Yleensä asioilla on tapana järjestyä. Elämä on aaltoilua: ylä- ja alamäkiä. Mitä, jos et tappaisi itseäsi, vaan lähtisit maailmalle katsomaan elämää. Säästä vähän ja aloita Euroopasta, koska saat Euroopassa kaikki tuet. Lähde Portugaliin tai Unkariin, jotka ovat hyvin edullisia. Pelkillä työttömyyskorvauksilla pärjäät. Jatka siitä vaikka Etelä-Amerikkaan. Ei ole mitään järkeä tappaa itseään, ennen kuin on nähnyt hieman maailmaa jonkin juupajoen ympärillä.

        Ihan oikeasti. Silloin, kun ei ole mitään menetettävää, voi rohkaistua ja aloittaa elämään ja luoda ympärilleen sellaisen maailman, jossa haluaa elää. Ei ole mikään pakko jäädä paikoilleen tai olettaa, ettei omalla elämällä ole arvoa. Tee siitä arvokas ja sano muille: "vitut teistä, mä haluan elää niin kuin mä haluan elää". Se on mahdollista.

        Itsemurha on jokaisen oikeus. Mene pentu muualle itkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jumalaa ei ole olemassa vitun kusipää, mutta tollanen saatanan kusipää menee varmasti helvettiin

        Wouuu!


        Relaa hei. Tää on vaan elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyppää tarpeeks korkeelta kallionkielekkeeltä

        Jos on korkeen paikan kammo niin ei oo niin helppoo välttämättä


    • mielessä kuolema

      Joo mulla nyt masennusta..Olen sairastanut jo vuosia anoreksiaa. Olen ajatellut että kuolen muutenki ettei mun tarvitse tehdä itsaria mut aina se on mielessä.
      On vaan yksi asia mikä pitää mut hengissä vielä:
      Se että musta on apua yhdelle ihmiselle, sen aikaa yritän vielä pysytellä täällä. Katson sitten kuinka käy.

    • Turvamies

      Mistä saisit apua elämiseen? Eikö sellainen asia olisi nyt tärkeämää kuin miettiä kuolemaa? Kuolema tulee sitten aikanaan miettimättä ja tilaamatta. Elä sinäkin tämä elämä mikä on anettu elettäväksi ja ei ne kaikki loppupäivät voi paskoja olla. Elä luottavaisella ja turvallisella mielellä meidän muiden mukana jotka elävät särkynein sydämin. Voimia!

      • muerte6

        Hupaisaa kun aina käsketään, että pitäisi hakea 'ilmaista' apua kunnan mielenterveystoimistosta :) Minulla ei ole ajokorttia (eikä todellakaan varaa hankkia sitä), bussit ei kylän terveyskeskukseen kulje eikä kunnasta kukaan halua auttaa kun kysyn voisiko saada taksimaksuihin apua, olen pyytänyt apua monta kertaa ihan vain päästäkseni lääkäriin, kilometrejä n. 10. Toki voisin kävellä, mutta mitä teen lapsille ja eläimille. Jos kuolen niin joku luultavasti huolehtii, ennen sitä ei.
        Menetin omaisuudestani suurimman osan tulipalossa, myös toinen vanhemmistani paloi, toinen kuollut jo aikoja sitten, velkaa minulla on pari miljoonaa mummoa, myös yksi lapsistani on kuollut. Olen työtön, jäin työttömäksi kun mieheni tuli vähän aikaa sitten hulluksi, oli yhteinen yritys, yritin auttaa mutta epäonnistuin, psykiatriin kului paljon rahaa, turhaan. Sukulaisia ei ole kuin yksi sisar toisella paikkakunnalla, mutta hän ei auta, 'ottaa osaa' mutta konkreettisesti ei auta.
        Ja tässä vain pieni osa siitä mitä kutsutaan sisäsiististi 'haasteiksi', jatkuvia onnettomuuksia tapahtuu myös pienemmissä asioissa, elämänhalu vain katoaa.

        Toisaalta kyllä itsemurhakin on tähän saakka jäänyt tekemättä lähinnä siksi, että en ole saanut mitään psyykelääkkeitä ikinä, pahimmalla hetkellä en ole siis päässyt terveyskeskukseen tai apteekkiin, niillä olisi voinut onnistua. Hirttäytyminen ei ole mun heiniä, en vain pysty siihen. Raukka :)

        Ja syy miksi en usko parempaan tulevaisuuteen? Olen jo aivan liian monta vuotta uskonut että elämä kantaa, yrittänyt kaikkeni, auttanut muita, ollut kiitollinen siitä mitä minulla on...ja ollut todella optimisti vaikka mitään valoa ei ole ollut näkyvissä. Jossain kohtaa vain tulee raja vastaan.


      • Lapsi ensin
        muerte6 kirjoitti:

        Hupaisaa kun aina käsketään, että pitäisi hakea 'ilmaista' apua kunnan mielenterveystoimistosta :) Minulla ei ole ajokorttia (eikä todellakaan varaa hankkia sitä), bussit ei kylän terveyskeskukseen kulje eikä kunnasta kukaan halua auttaa kun kysyn voisiko saada taksimaksuihin apua, olen pyytänyt apua monta kertaa ihan vain päästäkseni lääkäriin, kilometrejä n. 10. Toki voisin kävellä, mutta mitä teen lapsille ja eläimille. Jos kuolen niin joku luultavasti huolehtii, ennen sitä ei.
        Menetin omaisuudestani suurimman osan tulipalossa, myös toinen vanhemmistani paloi, toinen kuollut jo aikoja sitten, velkaa minulla on pari miljoonaa mummoa, myös yksi lapsistani on kuollut. Olen työtön, jäin työttömäksi kun mieheni tuli vähän aikaa sitten hulluksi, oli yhteinen yritys, yritin auttaa mutta epäonnistuin, psykiatriin kului paljon rahaa, turhaan. Sukulaisia ei ole kuin yksi sisar toisella paikkakunnalla, mutta hän ei auta, 'ottaa osaa' mutta konkreettisesti ei auta.
        Ja tässä vain pieni osa siitä mitä kutsutaan sisäsiististi 'haasteiksi', jatkuvia onnettomuuksia tapahtuu myös pienemmissä asioissa, elämänhalu vain katoaa.

        Toisaalta kyllä itsemurhakin on tähän saakka jäänyt tekemättä lähinnä siksi, että en ole saanut mitään psyykelääkkeitä ikinä, pahimmalla hetkellä en ole siis päässyt terveyskeskukseen tai apteekkiin, niillä olisi voinut onnistua. Hirttäytyminen ei ole mun heiniä, en vain pysty siihen. Raukka :)

        Ja syy miksi en usko parempaan tulevaisuuteen? Olen jo aivan liian monta vuotta uskonut että elämä kantaa, yrittänyt kaikkeni, auttanut muita, ollut kiitollinen siitä mitä minulla on...ja ollut todella optimisti vaikka mitään valoa ei ole ollut näkyvissä. Jossain kohtaa vain tulee raja vastaan.

        Hanki lapsellesi ensin tulevaisuus, tai siis varmista että lapsesi jää hyviin käsiin ennen kuin teet itsellesi mitään, ennen kuin edes ajattelet asiaa..

        Ensin lapsen tulevaisuus, mieti myös miten asia etenee niin että se menisi vaikka onnettomuuden syyksi, ettei lapsesi joudu miettimään itsemurhaasi ja kantamaan syyllisyyttä tai turhaa surua, epätietoisuutta.


      • Anonyymi
        muerte6 kirjoitti:

        Hupaisaa kun aina käsketään, että pitäisi hakea 'ilmaista' apua kunnan mielenterveystoimistosta :) Minulla ei ole ajokorttia (eikä todellakaan varaa hankkia sitä), bussit ei kylän terveyskeskukseen kulje eikä kunnasta kukaan halua auttaa kun kysyn voisiko saada taksimaksuihin apua, olen pyytänyt apua monta kertaa ihan vain päästäkseni lääkäriin, kilometrejä n. 10. Toki voisin kävellä, mutta mitä teen lapsille ja eläimille. Jos kuolen niin joku luultavasti huolehtii, ennen sitä ei.
        Menetin omaisuudestani suurimman osan tulipalossa, myös toinen vanhemmistani paloi, toinen kuollut jo aikoja sitten, velkaa minulla on pari miljoonaa mummoa, myös yksi lapsistani on kuollut. Olen työtön, jäin työttömäksi kun mieheni tuli vähän aikaa sitten hulluksi, oli yhteinen yritys, yritin auttaa mutta epäonnistuin, psykiatriin kului paljon rahaa, turhaan. Sukulaisia ei ole kuin yksi sisar toisella paikkakunnalla, mutta hän ei auta, 'ottaa osaa' mutta konkreettisesti ei auta.
        Ja tässä vain pieni osa siitä mitä kutsutaan sisäsiististi 'haasteiksi', jatkuvia onnettomuuksia tapahtuu myös pienemmissä asioissa, elämänhalu vain katoaa.

        Toisaalta kyllä itsemurhakin on tähän saakka jäänyt tekemättä lähinnä siksi, että en ole saanut mitään psyykelääkkeitä ikinä, pahimmalla hetkellä en ole siis päässyt terveyskeskukseen tai apteekkiin, niillä olisi voinut onnistua. Hirttäytyminen ei ole mun heiniä, en vain pysty siihen. Raukka :)

        Ja syy miksi en usko parempaan tulevaisuuteen? Olen jo aivan liian monta vuotta uskonut että elämä kantaa, yrittänyt kaikkeni, auttanut muita, ollut kiitollinen siitä mitä minulla on...ja ollut todella optimisti vaikka mitään valoa ei ole ollut näkyvissä. Jossain kohtaa vain tulee raja vastaan.

        Ompa paskat syyt itsemurhaan, no mikäs siinä, painu vittuun


    • mieli1/2

      tuttuni teki itsarin hyppäämällä junan alle,oli aika sotkuista.Ja toinen hirtti itsensä ullakolle,sen olin itsekkin todistamassa.Ja vaikka onnellisuus on vain käsite minusta sitä kannattaa tavoitella.Ja yksi keino aika varma sellainen olisi kanssa viiltää ranteet auki,kannattaa vetää pystysuoraan niin ei tarvii kärsii niin kauan.Tai sitten voit vaan hankkia apua jostakin

    • sdfsdfsdfsdf

      En aio ottaa vastuuta kenenkään itsemurhasta.

      Minulla on pari tuttua jotka ovat tehneet itsemurhan, varsinkin toisen ihmisen kanssa jäin miettimään olisinko voinut tehdä jotain hänen tilansa auttamiseksi.

      Mikä niin pännii että haluaisit päiväsi päättää? Ulkonakin on mukava aurinkoinen sää.

      • living wreck

        Ei jumalauta!!! "Pännii"??? No ehkä hieman lievä ilmaisu... No ihan vitun hienoa,että on mukava aurinkoinen sää!!!!!!! Lähtisinköhän tästä vaikka lenkille,heh,heh.


      • Anonyymi
        living wreck kirjoitti:

        Ei jumalauta!!! "Pännii"??? No ehkä hieman lievä ilmaisu... No ihan vitun hienoa,että on mukava aurinkoinen sää!!!!!!! Lähtisinköhän tästä vaikka lenkille,heh,heh.

        Jep järkyttäviä vastauksia.


      • Anonyymi
        living wreck kirjoitti:

        Ei jumalauta!!! "Pännii"??? No ehkä hieman lievä ilmaisu... No ihan vitun hienoa,että on mukava aurinkoinen sää!!!!!!! Lähtisinköhän tästä vaikka lenkille,heh,heh.

        Kerro lisää.


    • please

      Älkää turhaan lähtekö tohon "mikä siinä elämässä nyt on niin kauheaa" tai "et oikeasti halua kuolla kun kysyt täältä apua". Itse googlen kautta päädyin tähän threadiin kun etsin yksinkertaisesti apua vain itsemurhan tekemiseen. Uskon kyllä ihan täysin että aloittaja haluaa kuolla ja kadota, haluan sitä itsekin kovasti.

      Elämässä on päivittäin hirveästi hyviä asioita ja nautin niistä, ne eivät vaan yksinkertaisesti vie pois sitä että minua ei loputon työnteko ja olemassaolemisen turhuus kiinnosta. Lääkkeistä tulee tietysti iloisemmaksi, mutta ei se sitä vie pois että olen edelleen olemassa vaikka voisin olla jo kuollut. Mitä järkeä tulla vanhaksi ja kurjaksi vain jotta voi kuolla ja mädäntyä. Haluan pois nyt.

      Saako jostain unilääkkeitä ilman reseptiä tai antavatko lääkärit niitä kenelle tahansa, kun valittaa vain ettei pysty nukkumaan? Onko muita helppoja ja kivuttomia tapoja lähteä kun unilääkkeet?

      • on hyvin

        usein itsetuhoisuuden taustalla. Ja elämän kokeminen tarkoituksettomana ja turhana. Siitä minulla on kysymys. Niin ja se yksinäisyys. Kun kukaan ei välitä eikä rakasta.


      • javaöqphsvdvcwt

        Helpoin ja kivuton on varmaan vetää monta 800mg buranaa ja kirkasta alkoholia sekaisin. Näin ainekin mummoni lähti tästä maailmasta


      • Yliannostuksenottanut
        javaöqphsvdvcwt kirjoitti:

        Helpoin ja kivuton on varmaan vetää monta 800mg buranaa ja kirkasta alkoholia sekaisin. Näin ainekin mummoni lähti tästä maailmasta

        Tapa ei todellakaan ole "helpoin ja kivuton" . Mistä ala-ikäinen saa kirkasta? ( jos esim. on ala-ikäinen kyseessä) 800mg buranaa et saa kuin reseptillä. Siihen ei kuole nuin vain "helposti" . Ensinnäkin, se on todella kivuliasta. Yliannostuksen ottaneena voin sanoa että, keino on todella kivulias. Ensin tulee maksavaivat ja kivut koko kehoon. Kipuihin ei auta enää mitkään kipulääkkeet, sillä olethan jo ottanut niitä yliannostuksen. Todennäköisesti et myöskään kuole, sinulle tulee vain helvetinmoiset kivut jotka tunnet vielä samassa paikkaa vuoden jälkeen. Ja sinulle tulee myös vaikeuksia ottaa lääkkeitä tulevaisuudessa, sillä kehosi hylkii nyt suurimmaksi osaksi lääkeaineita. Toivottavasti joku otti opikseen tästä. Itse en sitä enää kokeile sillä minulla on paremmat keinot tulevaisuuden varalle valmiina..


      • Anonyymi

        Lopeta sitten työnteko. Käytä aivojasi.


    • MELKEIN KUOLIN!

      ei kannata tehä itsemurhaa! Olen saanut vähä aika sitten häkämyrkytyksen, aluksi huippasi sitten en tajunnut melkein mitään ja lopuksi pyörryin. Onneksi pääsin ulos siitä savuisesta tilasta juuri ennen kuin pökerryin, nimittäin olin arviolta pari tuntia tajuttomana. Sitten kun heräsin, en noussut heti ylös maasta, koska päätä särki, lihakset nyki, ja hengitys että pulssi hakkasi tosi kovaa. Sitten pääsin sairaalaan ja sain 100% happea ja siitä se sitten selvisi.

      Minä olin niin lähellä kuolemaa, että tajuan nyt arvostaa elämää. Kyllä muuten pelotti kun luuli että kohta voi olla kuolleena.

      Jos joku aikoo itsaria, sanon että ei kannata missään nimessä!

      • yritin 3.6.2012

        Hei! Itse yritin itsemurhaa ottamalla yli 70 markkinoiden vahvinta lihasrelaksannttia ja 55 tramal lääkettä 1-2litraa vodkaa. Viimeisillään raskaana oleva tyttöystäväni löysi minut kylpyhuoneenlattialta ja tilasi ambulanssin. Ambulanssi vei minut sairaalaan ja sanoi tyttöystävälleni että "se on vaan kännissä, voit hakea huomenna kotiin". Kun minut saatiin lohjan sairaalaan, menin hengettömäksi. Sieltä minut vietiin kiireellä Jorvin sairaalan teho-osastolle. Teho-osastolla minut laitettiin tiputukseen ja hengityskoneeseen, sitten katetroitiin ja laitettiin 6 eri tippaa ja paljon lääke hiiltä. 3 päivää olin hengityskoneissa ja lääkäri ilmoitti äidilleni etten välttämättä herää enään... 3 ja puoli päivää meni ja heräsin köytettynä vuoteeseen. Repivät minulta intubaatio putken keuhkoista ja pitivät sairaalan valvonnassa n. 1 viikon. Seuranta jakson ja vakavan keuhkokuumeen jälkeen (jonka sain vedettyäni oksennusta keuhkoihin). Minut ohjattiin menemään psykiatrian poliklinikalle( jonne vielä tänä päivänäkin odotan aikaa). Haluan edelleen kuolla vaikka olin jo lääkäreiden mielestä kuollut!. Siinä miettimistä.


      • Anonyymi
        yritin 3.6.2012 kirjoitti:

        Hei! Itse yritin itsemurhaa ottamalla yli 70 markkinoiden vahvinta lihasrelaksannttia ja 55 tramal lääkettä 1-2litraa vodkaa. Viimeisillään raskaana oleva tyttöystäväni löysi minut kylpyhuoneenlattialta ja tilasi ambulanssin. Ambulanssi vei minut sairaalaan ja sanoi tyttöystävälleni että "se on vaan kännissä, voit hakea huomenna kotiin". Kun minut saatiin lohjan sairaalaan, menin hengettömäksi. Sieltä minut vietiin kiireellä Jorvin sairaalan teho-osastolle. Teho-osastolla minut laitettiin tiputukseen ja hengityskoneeseen, sitten katetroitiin ja laitettiin 6 eri tippaa ja paljon lääke hiiltä. 3 päivää olin hengityskoneissa ja lääkäri ilmoitti äidilleni etten välttämättä herää enään... 3 ja puoli päivää meni ja heräsin köytettynä vuoteeseen. Repivät minulta intubaatio putken keuhkoista ja pitivät sairaalan valvonnassa n. 1 viikon. Seuranta jakson ja vakavan keuhkokuumeen jälkeen (jonka sain vedettyäni oksennusta keuhkoihin). Minut ohjattiin menemään psykiatrian poliklinikalle( jonne vielä tänä päivänäkin odotan aikaa). Haluan edelleen kuolla vaikka olin jo lääkäreiden mielestä kuollut!. Siinä miettimistä.

        Oisitpa kuollut vitun turha apina


    • Väkisin elossa

      Eksyin tänne googlaamalla itsemurha-aiheita. Käynyt mielessä usein, kerran ottanutkin pienen yliannostuksen rauhoittavia. Silloin en ollut tosissani. Mielenterveysongelmia; nuorena syömishäiriö, ahdistuneisuushäiriö, masennus, tunne-elämän epävakaa persoonallisuushäiriö. Kykenemätön opiskelemaan, tekemään töitä, elämään. Antaisin mitä tahansa, että voisin opiskella ja olla terve. Kaikille ei vain anneta sellaisia kortteja.

    • adele-adele

      Nimimerkki "Väkisin elossa"! Olisi mielenkiintoista kirjoitella kanssasi. En minäkään ole terve, sairauksia on vaikka muille jakaa.
      Ilmoitatko meili-osoitteesi täällä, niin kirjoitellaan!

      JK. Ei minullekaan ole jaettu hyviä kortteja...

    • Jokujostain

      Avain rauhalliseen kuolemaan on hengitysilmassa.

    • jk

      hanki myrkyä

    • BE

      Herätän tänki keskustelun eloon nyt.

      Yleensä kun ihmiset tulevat kysymään apua täältä itsemurhissaan he ovat yleensä tosissaan... elleivät ole jotain 15 vuotiaita nuoria. Silloin on yleensä turha alkaa puhumaan juuri näitä "ulkona paistaa aurinko" ja "kyl kaikki viel paranee". Se on turhaa ja niillä ei ole merkitystä.

      Itse koen parhaillaan tätä itsemurha-angsti-masennusta parhaillaan läpi ja mietin tapoja päättää päiväni. Koen vain tuollaiset positiiviset ajattelijat hieman ärsyttäviksi koska tuskin he tietävät kysyjän tämän hetkistä tilannetta vaan lähtevät tarkastelemaan omalta kannalta tilannetta. Sitä en osaa sanoa mitä sitten pitäisi kirjoittaa mutta totesin nyt vain tämän itsemurha vinkkejä etsiessöni ja tähän törmätessäni.

      • Yksinäinen tyttö

        15 vuotiaskin voi ihan oikeasti miettiä itsemurhaa, ja toteuttaa sen. Muuten olen täysin samaa mieltä kanssasi.


    • 9 + 19

      Sen sanon niin BE:lle kuin kaikille muillekin itsemurhaa hautoville, että kuolkaa kaikin mokomin, jos ette jaksa tai halua elää.

      Mutta sen verran pitää ryhtiä olla, että tapatte vain itsenne.

      Nytkin jokunen päivä sitten joku elämäänsä kyllästynyt surkimusluuseri oli niin raukka, ettei uskaltanut edes kuolla yksin. Ajoi autollaan tahallaan päin vastaantulevaa autoa, jonka kuljettaja oli 42-vuotias perheenisä matkalla töihin.

      Pitikö vielä tehdä kaksi isätöntä orpoa lisää tähän maailmaan?

      • Anonyymi

        Hyvin tehty. Oli varmasti paska isä.


    • 668

      Veljeni teki itsemurhan muutama vuosi sitten.
      Se ikävä ja tuska oli hirveä kun en osannut auttaa tarpeeksi.
      pari viikkoa toinen veljeni teki saman. Arvaahan miltä tuntuu.
      Ja hänellekkin oli kuitenkin annettu apua ja itsekin tiedosti väsymyksen.

      En edes jaksa enää miettiä mikä kirous meidän päälle laitettu.Eihän meitä ole enää kuin mie jäjellä.
      Kun väsyy ja sairastuu muutenkin niin ilmeisesti seinä on joka puolella.
      Ei heidän tekonsa rakkauttani heihin vähennä. Mutta tulee vain tunne että voiko kukaan tai mikään oikeasti auttaa jos ihminen on kertakaikkiaan loppu.

      • Meediokertoo

        Kävin meedioistunnossa, jossa veljeni antoi viestinsä meedin kautta. Hän teki aikoinaan itsemurhan ampumalla itsensä. Hän pyysi nyt anteeksi tekoaan ja sanoi: ´Elämä on lahja luojalta sitä ei saa antaa pois´. Sitten hän kiitteli minua: `Sinä autoit minua kuolemani jälkeen`.

        Hän tarkoitti sitä, että hänen kuolemansa jälkeen en mennyt hautajaisiin vaan puhuin veljelleni, sanoin että ruumiisi on nyt kuollut, mutta henkesi elää. Yritä mennä valoa ja Luojaasi kohti, että pääsisit eteenpäin etkä jäisi maanpäälle roikkumaan ja mahdollisesti häiritsemään eläviä.

        Nimittäin monet ihmiset eivät tiedä mitä seuraa kuoleman jälkeen, ja voivat jäädä roikkumaan pimeyteen maan päälle. Ikuista helvettiä ei sentään ole, mutta ennenaikainen kuolema ei kannata koska sama tilanne on edessä seuraavassa elämässä. Kannattaa taistella niin että voittaa kuolemanhalunsa jolloin alkaa helpottaa, elämäntarkoituskin olisi hyvä löytää motivoimaan itseä.

        Toisten auttaminen auttaa myös itseä, koska silloin saa välittämistä ja kiitollisia ihmisiä ympärille. Voi auttaa vaikka toisten tietämättäkin niin karma tuo kuitenkin jotain hyvää itselle ja toiset ihmiset eivät ainakaan ala pyytää liikoja.

        Etsikää henkisyyttä, ihminen ei ole pelkkä fyysinen ja psyykkinen olento vaan myös henkinen, jos sen puolen laiminlyö niin se vie pohjan elämältä. Elämän takoituskin ikusu köydettävä. Homeopaattiset valmisteet voi auttaa huomattavasti.


      • En_ole_lesta

        Ei saatana vitun lestat ,voi painuu saman tien vittuun jeesustelemasta se vaan on niin vitun tyhmää uskoo tollaseen sontaan
        Ei se jumala teitä missään bussi pysäkillä odottele. xD t: 17v, poika


      • Anonyymi
        En_ole_lesta kirjoitti:

        Ei saatana vitun lestat ,voi painuu saman tien vittuun jeesustelemasta se vaan on niin vitun tyhmää uskoo tollaseen sontaan
        Ei se jumala teitä missään bussi pysäkillä odottele. xD t: 17v, poika

        Oletko kokeillut rukouksen voimaa?
        Henkimaailmassa on tuhansittain enkeleitä, jotka vain odottavat, että pyydämme
        heiltä apua. Yrittäkää edes, vaikka ette uskoisikaan.


      • Anonyymi

        Joo ihan miten vaan jos oot tollane, mua ei kiinnosta paskaakaan muiden asiat


      • Anonyymi

        Ei ole mitään kirousta. Muuten noita laittaisi sinut kävelemään auton alle saman tien.


      • Anonyymi
        Meediokertoo kirjoitti:

        Kävin meedioistunnossa, jossa veljeni antoi viestinsä meedin kautta. Hän teki aikoinaan itsemurhan ampumalla itsensä. Hän pyysi nyt anteeksi tekoaan ja sanoi: ´Elämä on lahja luojalta sitä ei saa antaa pois´. Sitten hän kiitteli minua: `Sinä autoit minua kuolemani jälkeen`.

        Hän tarkoitti sitä, että hänen kuolemansa jälkeen en mennyt hautajaisiin vaan puhuin veljelleni, sanoin että ruumiisi on nyt kuollut, mutta henkesi elää. Yritä mennä valoa ja Luojaasi kohti, että pääsisit eteenpäin etkä jäisi maanpäälle roikkumaan ja mahdollisesti häiritsemään eläviä.

        Nimittäin monet ihmiset eivät tiedä mitä seuraa kuoleman jälkeen, ja voivat jäädä roikkumaan pimeyteen maan päälle. Ikuista helvettiä ei sentään ole, mutta ennenaikainen kuolema ei kannata koska sama tilanne on edessä seuraavassa elämässä. Kannattaa taistella niin että voittaa kuolemanhalunsa jolloin alkaa helpottaa, elämäntarkoituskin olisi hyvä löytää motivoimaan itseä.

        Toisten auttaminen auttaa myös itseä, koska silloin saa välittämistä ja kiitollisia ihmisiä ympärille. Voi auttaa vaikka toisten tietämättäkin niin karma tuo kuitenkin jotain hyvää itselle ja toiset ihmiset eivät ainakaan ala pyytää liikoja.

        Etsikää henkisyyttä, ihminen ei ole pelkkä fyysinen ja psyykkinen olento vaan myös henkinen, jos sen puolen laiminlyö niin se vie pohjan elämältä. Elämän takoituskin ikusu köydettävä. Homeopaattiset valmisteet voi auttaa huomattavasti.

        Meedio vaan lohdutti sua. Ei se poika mitään oikeasti puhunut.


    • 14 + 11

      >voiko kukaan tai mikään oikeasti auttaa jos ihminen on kertakaikkiaan loppu<

      Hyvä kysymys, 668. Osanottoni suruusi. Todella toivon, että sinä jaksat jatkaa ja että sinulla on paremmat elämisen eväät kuin veljilläsi.

      Itsemurhaan päätyminen on useimmiten monen tekijän summa, lukuunottamatta niitä aikuisuuden kynnyksellä olevia nuoria miehiä, jotka tekevät itsemurhan kun ensirakkaus osoittautui pettymykseksi.

      Perheen, ystävien tai läheisten tuki ei riitä nostamaan masennuksesta niitä, joitten elämä on monesta tekijästä johtuen näköalatonta. Jos on vailla koulutusta oleva työtön, jonka talous ja ihmissuhteet ovat täysin solmussa ja jolla mahdollisesti on jokin sairaus tai alkoholiongelma, ovat selviytymisen mahdollisuudet todella heikot.

      Yhteiskunnan tukiverkot ovat aika huterat, etenkin jos kyse on mielenterveysongelmista. Psyykisesti sairastunut ei pääse hoitoon, korkeintaan hänelle tuupataan pilleripurkki kainaloon.

      Läheisten ja ystävien turha syyttää itseään.

    • 6688

      Mulla veljillä hyvä lapsuus kuten mullakin ja molemmilla talous täysin kunnossa...ei alko ongelmaa ja kaikki hyvin ja jopa paremmin joiltain osin kuin minulla, mutta eihän sitä voi toisten parisuhteesta tietää mitä se on ja sen tiiän ainakin, että tämä jälkimmäinen veljeni oli sairas muutenkin. Laihtui paljon ja hikoili jne. Tutkimustulokset ois tulleet lähiviikkoina mutta liian myöhään.

      Oisko ite tiennyt tilastaan enemmän kuin sanoi.
      Pitää yrittää itse rimpuilla täällä maan päällä vaikka isoveljet lähti. Ikävä on kova, mutta sen sain huomata että lääkärissä tosiaan annetaan saikku lappu käteen ja pilleripurkki myös jos masennusta valittaa.
      Ne ei pitkälle auta.
      Korkeintaan kohti pilviä.
      Tsemppiä kaikille.

    • BE

      Itse olen juuri menettänyt ehkä 3 tärkeintä ihmistä elämässäni viimeisen kahden kuukauden aikana. He helpottivat minun aiempia tuskiani joita nyt olen joutunut kestämään ja myöhemmin nämä tuskat lopulta myös tuhosivat suhteeni näihin ihmisiin tavalla tai toisella ja tekevät elämäsäni nyt entistä enemmän helvettiä.
      Mikään ei innosta enään.
      Käytännös aina ennen minulla on ollut asiat täysin hyvin ennen tätä kaikkea.

      Sen olen kyllä itsekin jo pähkäillyt läpi että yhteiskunnalla ei hirveästi tunnu olevan lääkkeitä tälläiseen asiaan. Jos tälläiseen jamaan joutuuniin siitä voi olla vaikea päästä pois (ainakin itse omalla kohdallani lulen niin.)

      Ja 668...Nostan hattuani sinulle. Itse en välttämättä pystyisi samaan.

    • Itse masennuin tänään ja harkitsen vakavasti ajaa autoni katolleen turvavöittä. On jatkunut jo vuosia mutta ei taida olla palleja tarpeeksi. Rahat ja mielenterveys mennyt kun näyttää kaikki Kotkan korjaamot harrastavan samaa kusetusta kuin muutkin. Huomenna vien kolmannen kerran takaisin ja jään mulkoiltavaksi pihalle eikä sille mitään kumminkaan tehdä. Arvoa ei ole enää autolla eikä omistajalla joten eikö se olisi parasta lähtä viimeiselle matkalle yhdessä.

      • BE

        Ei kuulosta nyt niin älyttömän huonolta idealta jos niin haluat oikeasti tehdä.


    • Lester...

      Sähköposti osoitetta vastaan voin lähettää tiedoston jossa on ohjeita itsemurhaan. Joten jos joku haluaa kuolla niin lähetän mielelläni listan jossa on ohjeita itsemurhaan.

      • joskusolinsiellä

        Ohhoh, ompa täällä "avuliasta" väkeä.

        Itsekin olen ollut niin masentunut, ettei mielessä ollut paljon muuta kuin päivien päättäminen ja mahdollisimman nopeasti. Lääkäri kysyi, tiedänkö miten sen teen. Tottakai tiesin, hän väitti keinoani epävarmaksi. En kertonut hänelle oikeaa tapaa, se ei olisi ollut yhtään epävarma. Keskustelu päättyi lääkärin kysymykseen haluanko osastolle vai otanko lääkkeitä. Lähdin pois opamax (tms.) resepti kourassa.

        Näin pari vuotta jälkikäteen täytyy sanoa, että nyt kaduttaisi jos olisin tuolloin toteuttanut suunnitelmani. Kuulostaa hassulta, eihän kuollut voi mitään katua. Tarkoitankin, etten tuolloin voinut nähdä edessä päin muuta kuin vaikeuksia. Nyt näen siellä valoa. Lisäksi ymmärrän mitä läheiseni olisivat joutuneet kärsimään ratkaisustani.

        Itsemurhaa suunnitellessaan ihmisen mieli on niin pimeä, ettei siellä pala lupausta paremmasta huomisesta. Niin kauan kuin on elämää, sellainen kuitenkin on olemassa. Pimeään mieleen tämä ajatus vain ei mahdu. Olen ollut siellä, tiedän sen!

        En suosittele kenellekään itsaria!


      • Anonyymi

        Köysi, veitsi, hyppy korkealta, haulikko suuhun, junan alle, auton alle ihan helppoa kun sen osaa.


    • anneli

      hyvä väsynyt1 älä ees ajatele itsemurhaa..josmene lääkärimjutusille ja pyyd' h'nelt' apua tai vaika seurakunnastsasi, mutta älä luovuta elämääsi pois noinkebyinperustein, kunolet sen jumalalta lahjaksi saanut.mikä tahansa ongelmsi on, olen varma, että se voidaan selvittää ja elämälläsion vielä todella paljon annettavaa sinulle.usko pois.jää toki katsomaanse lpuu sti, nautinsiitäjakysy herralta, mikä sinulle tarkoitetutie onja pyydäjohdatusta sille tielle. jeesusvrakasta sinua ja onjo puolestasi kuollut ritillä, tä sinunei tarvitse kärsiä..jotenlähde rohkesti kyselenään hwratarkoitusta sinulle..trukoilenpuyolesatasi ja pyydän hrraa valistamaankavonsa sinunpuoleesi. rohkeutta ja onnea sille tielle. toivoopi anneli

      • 847+3663

        Luki häirä?


    • itse masis

      Ei kannata.Elämä on lyhyt ja kaikki täältä kuitenkin lähdetään.

    • voima ja lepoa

      Kenenkä elämä täällä aina helppoa on. Kuitenkaan emme täällä ole loputtomiin. Kun on tämä olemassolo annettu niin on vain sinniteltävä loppuun. Et ole ainut kärsijä. Sitten taivasssa on kaikki kärsimys ohi.

    • 28

      Luuseri olet jos moista mietit, tiesitkö että on olemassa monta sinua rakastavaa ihmistä ja jos luovutat teet pahan mielen hyvin monelle, ä edes harkitse. elämä on niin kallisarvoista. Usko nyt vähän itseesi, kaikella on tarkoitus

    • itsemurhakonsultille

      Hei

      Itsemurha on raukkamainen itsekäs teko ja käytännössä joukkomurha, koska itse paikalta poistuessaan tuhoaa lähiomaisensa ja jättää mahdollisesti jälkeensa sotkunsa toisille selvitettäväksi surun ja murheen lisäksi. Arvoisa itsemurhakonsultti, olet silloin tähän osallinen. Häpeä.

      nimimerkillä kokemusta on lähiomaisen itsemurhasta

      • JonesHenry

        En häpeä!



        Olen hyvin tietoinen ns "vaihtoehdoista"

        http://yle.fi/uutiset/itsemurhat_raskaassa_liikenteessa_vaiettu_ongelma/5326833

        http://www.uusimaa.fi/artikkeli/103774-mies-surmasi-perheensa-helsingissa-ja-ajoi-rekan-alle-porvoossa

        http://yle.fi/uutiset/pomarkussa_ampumissurma_nelja_ihmista_kuollut/6187181

        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/06/1572343/junan-alle-jaaneet-isoisa-ja-poika-loukkaantuneet-vakavasti



        Toiseksi, en riko Suomen lakia mitenkään. Olen perehtynyt lakiin huolella

        "Itsemurhaan avustamisesta ei rikoslaissa ole erityisiä säännöksiä. Rikosoikeuden yleisten oppien perusteella avustajan rankaiseminen avunannosta tai yllytyksestä edellyttäisi rangaistavaa päätekoa. Itsemurha ei ole rangaistava teko. Oikeuskirjallisuudessa on kuitenkin katsottu mahdolliseksi, että itsemurhassa avustanut tai siihen yllyttänyt voitaisiin saattaa rikosoikeudelliseen vastuuseen välillisenä tekijänä tilanteissa, joissa itsemurhan tehnyt ei esimerkiksi psyykkisistä syistä olisi ymmärtänyt tekonsa merkitystä. Myös jos avustajalla olisi asemansa perusteella erityinen velvollisuus estää seuraus, vastuun on joskus katsottu voivan seurata laiminlyöntisäännösten perusteella.

        Itsemurhassa avustamisen nimenomainen kriminalisointi saattaisi johtaa vaikeisiin tulkintaongelmiin mahdollisen avunantajan tai yllyttäjän toimien ja myötävaikutuksen arvioimisessa. Se myös muuttaisi itsemurhan tutkinnan kuolinsyyntutkinnasta rikostutkinnaksi. Kriminalisointi edellyttäisi itsemurhatapauksissa lähiomaisten tai muun lähipiirin kuulustelua mahdollisten osallisten selvittämiseksi. Uhrin lähipiiri saattaisi kokea tutkinnan syyllistävänä, ja se olisi heille henkisesti raskasta muutoinkin vaikeassa elämäntilanteessa. Erityissäännöksen aiheuttamat haitat saattaisivat siten valtaosassa itsemurhatapauksia olla suuremmat kuin mahdollisesti saavutettavat hyödyt."

        Helsingissä 8 päivänä maaliskuuta 2005
        Oikeusministeri Johannes Koskinen


        http://www.om.fi/Etusivu/Ajankohtaista/Uutiset/1302673952797

        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/110696-yle-palkkamurhan-saa-tilata-ilman-rangaistusta-suomessa



        Häpeä itse, kun pyrit rajoittamaan toisen ihmisen vaihtoehtoja elämässä! Me eletään tätä elämää viimekädesä ITSEMME vuoksi, emme niiden "rakastavien omaisten"


      • Täysin sivusta*
        JonesHenry kirjoitti:

        En häpeä!



        Olen hyvin tietoinen ns "vaihtoehdoista"

        http://yle.fi/uutiset/itsemurhat_raskaassa_liikenteessa_vaiettu_ongelma/5326833

        http://www.uusimaa.fi/artikkeli/103774-mies-surmasi-perheensa-helsingissa-ja-ajoi-rekan-alle-porvoossa

        http://yle.fi/uutiset/pomarkussa_ampumissurma_nelja_ihmista_kuollut/6187181

        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/06/1572343/junan-alle-jaaneet-isoisa-ja-poika-loukkaantuneet-vakavasti



        Toiseksi, en riko Suomen lakia mitenkään. Olen perehtynyt lakiin huolella

        "Itsemurhaan avustamisesta ei rikoslaissa ole erityisiä säännöksiä. Rikosoikeuden yleisten oppien perusteella avustajan rankaiseminen avunannosta tai yllytyksestä edellyttäisi rangaistavaa päätekoa. Itsemurha ei ole rangaistava teko. Oikeuskirjallisuudessa on kuitenkin katsottu mahdolliseksi, että itsemurhassa avustanut tai siihen yllyttänyt voitaisiin saattaa rikosoikeudelliseen vastuuseen välillisenä tekijänä tilanteissa, joissa itsemurhan tehnyt ei esimerkiksi psyykkisistä syistä olisi ymmärtänyt tekonsa merkitystä. Myös jos avustajalla olisi asemansa perusteella erityinen velvollisuus estää seuraus, vastuun on joskus katsottu voivan seurata laiminlyöntisäännösten perusteella.

        Itsemurhassa avustamisen nimenomainen kriminalisointi saattaisi johtaa vaikeisiin tulkintaongelmiin mahdollisen avunantajan tai yllyttäjän toimien ja myötävaikutuksen arvioimisessa. Se myös muuttaisi itsemurhan tutkinnan kuolinsyyntutkinnasta rikostutkinnaksi. Kriminalisointi edellyttäisi itsemurhatapauksissa lähiomaisten tai muun lähipiirin kuulustelua mahdollisten osallisten selvittämiseksi. Uhrin lähipiiri saattaisi kokea tutkinnan syyllistävänä, ja se olisi heille henkisesti raskasta muutoinkin vaikeassa elämäntilanteessa. Erityissäännöksen aiheuttamat haitat saattaisivat siten valtaosassa itsemurhatapauksia olla suuremmat kuin mahdollisesti saavutettavat hyödyt."

        Helsingissä 8 päivänä maaliskuuta 2005
        Oikeusministeri Johannes Koskinen


        http://www.om.fi/Etusivu/Ajankohtaista/Uutiset/1302673952797

        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/110696-yle-palkkamurhan-saa-tilata-ilman-rangaistusta-suomessa



        Häpeä itse, kun pyrit rajoittamaan toisen ihmisen vaihtoehtoja elämässä! Me eletään tätä elämää viimekädesä ITSEMME vuoksi, emme niiden "rakastavien omaisten"

        Lopettaisit jo nuo pölinäs täällä.. Mitään sairaampaa en koskaan lukenut mistään kuin sinun juttusi ovat. Sen vähän mitä nyt yleensäkään olen sattunut juttujasi lukemaan..
        Hyh hyh..


      • Anonyymi

        Olet väärässä. Itsemurha on jokaisen kansalaisoikeus.


    • *¨¨¨¨

      En tiedä mitä tuohon oikein sanoisi.. En kuitenkaan kannusta sinua tekemään sitä. (Siitäkin huolimatta et itselläkin on ollut itsemurha-ajatuksia.) Olisiko mahdollista jos puhuisit vaikkapa jollekin kaverillesi asiasta? Tai hakisit apua jostain.. En usko et he pakkohoitoon sinua sen takia pistää et sinulla on ollut tuollaisia ajatuksia. Tärkeintä olisi se et kertoisit jollekin mitä mietit mielessäsi.. Saattaisi jopa auttaa oloasi..
      Mut tuon ylemmän kommenttia kritisoin sen verran et ei sellainen häpeällä uhkailu taida isommin auttaa.. Luulen niin.. Suurempi häpeä lienee se et menee laukomaan tuollaista jollekin, siis ääneen.. Täällähän sitä on helppo höpistä nimettömänä mitä vain.. Oikeassa elämässä se on vähän toisin..
      (Minulta ainoa kommentti/viesti tälle palstalle tänään.)

    • hae apua

      Jokainen lakiin vetoavaa itsemurhaan toista ajava "konsultti" on se joka saa hävetä. Mikä mahtaa olla sellaisen ihmisen tarkoitusperä? Kammottavia kuoleman enkeleitä, mutta sellaisia ilmeisesti haluavatkin jostain syystä olla. Näitä kuoleman enkeleitä on viimeaikoina riittänyt ihan käytännössäkin tässä maassa ja muuallakin, jotka ovat halunneet päästää muut pois "kärsimästä". Keksi elämällesi muuta tekemistä kuin ihmisten johdattaminen kuolemaan.

      Apua pitää hakea. Kehoittaisin myös jokaista itsemurhakonsulttia tekemään niin.

    • hae vielä apua

      Tässä vanhassa ketjussa ei liene ollut kyse vanhojen ihmisten makuuttamisesta sairaalassa. Et ole ottanut kantaa ajankohtaiseen aiheeseen vaan yllyttänyt itsemurhaan tässä ketjussa. Uskoisin, että kukaan ei myöskään kaipaa sinun "apuasi" tai moralisoimistasi, joka on erittäin kyseenalaista ja voi ajaa kaiken ikäisiä ihmisiä ajattelemattomiin tekoihin. Väittäisin, että olet ilmeisesti nuori ihminen, joka etsii "viisautensa" lehdistä ilman minkäänlaista oikeaa elämänkokemusta. Minä en vastaa vain itsestäni vaan kolmesta alaikäisestä lapsesta ja heidän hyvinvoinnistaan jo ihan lakisääteisesti (jos lakeihin haluat nojata) - ihminen ei siis vastaa vain itsestään. Olen etsinyt viikon verran ulkomailta ruumishuoneilta itsemurhan tehneen veljeni ja hoitanut järkyttävän surun keskellä hänen jälkeensä jättämänsä sotkut. Pari kuukautta sitten olen pitänyt kuolevan lähiomaisen kättä HYVÄSSÄ hoidossa sairaalassa hänen viimeisenä hetkenään ja nähnyt hänen kuolevan sairauteen, johon ei ollut parannuskeinoa. Hän piti viimeiseen asti kiinni elämästä ja toivoi vielä selviävänsä ja pääsevänsä kotiin. Hoitohenkilökunta oli erittäin auttavaista, tukevaa ja ymmärtäväistä. Tiedätkö, miltä tuntuu seurata kun ihminen lakkaa hengittämästä? Mitä haluat sanoa sille äidille, joka löysi teini-ikäisen tyttärensä hirttäytyneenä ja sairastui itse tämän seurauksena vakavasti? Olikohan joku konsultti ollut ystävällisesti avustamassa tytärtä, jonka poikaystävä oli jättänyt? Vai olisiko tytär kuitenkin löytänyt joku päivä uuden poikaystävän? Entä se työtoverini, jonka kaksi lasta ja vaimo kuolivat vähitellen vuorotellen perinnöllisen sairauden johdosta? Hän teki kaikkensa auttaakseen heitä selviämään eikä tilannut kuoleman enkeliä paikalle. Missään näissä ei olisi tarvittu kaltaisesi lehtiviisaan "konsultointia". En ole kateellinen ns neroudellesi, joka alkaa itse asiassa neroudesta puhuessasi saamaan jopa huolestuttavia piirteitä. Käytä aikasi johonkin muuhun kuin tutkimaan lakipykäliä ja itsemurhauutisia ja niiden perusteella vetämään johtopäätöksiä asioista, joista sinulla ei olo ilmeisesti mitään kokemusta - mikä ihme ajaa ihmisen tuollaiseen toimintaan? Kävin itse katsomassa palstalta ensimmäisen kerran, löytyisikö joku sururyhmä ja törmäsin tällaisen ajattelemattomaan "itsemurhakonsultointiin". Sinäkään et vastaa tällä toiminnallasi vain itsestäsi, olethan sen huomioinut.

      nimimerkkillä " itsemurhakonsultille" sekä "hae apua"

      • JonesHenry

        Nimenomaan siksi minä täällä konsultoinkin, ettei ihmisten tarvitsisi hirttäytyä, kun se on niin rumaa hommaa...

        http://www.liveleak.com/view?i=5e3_1286805999


        Jos kertakaikkiaan EI JAKSA niin silloin ei mielestäni pitäisi joutua kokemaan tarpeetonta tuskaa ja kärsimystä.


        P.S:

        Mitä vastuuseen tulee, niin ihmiset usein ajavat toisiaan itsemurhaan. Vastuussa esim nuoren ihmisen itsemurhasta ovat useimmiten hänen koulukiusaajansa, joissain tapauksisa myös vanhemmat/adoptiovanhemmat. Raamatussahan itsemurhaa ei selvästi erikseen kielletä. Mutta siellä määritellään nimenomaan toisen ihmisen HENKINEN KIUSAAMINEN murhaksi! Nimenomaan tätä tarkoittaa käsky "älä tapa"


        "Teille on opetettu tämä isille annettu käsky: 'Älä tapa.' Se, joka tappaa, on ansainnut oikeuden tuomion. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion. Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
        Jos siis olet viemässä uhrilahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,niin jätä lahjasi alttarin eteen ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa. Mene sitten vasta antamaan lahjasi.
        Tarjoa vastapuolellesi sovintoa jo silloin, kun vielä olet hänen kanssaan matkalla oikeuteen. Muuten hän saattaa luovuttaa sinut tuomarille ja tuomari vartijalle, ja niin sinut teljetään vankilaan. Usko minua: sieltä sinä et pääse, ennen kuin olet maksanut kaiken viimeistä kolikkoa myöten."

        Matt..5:21-26

        http://yle.fi/uutiset/enkeli-elisan_kohtalo_pysayttaa_-_koulukiusattu_teinitytto_paatyi_itsemurhaan/3369643


        Toisen ihmisen kiusaaminen on hänen MURHAAMISTA!


      • hae apua
        JonesHenry kirjoitti:

        Nimenomaan siksi minä täällä konsultoinkin, ettei ihmisten tarvitsisi hirttäytyä, kun se on niin rumaa hommaa...

        http://www.liveleak.com/view?i=5e3_1286805999


        Jos kertakaikkiaan EI JAKSA niin silloin ei mielestäni pitäisi joutua kokemaan tarpeetonta tuskaa ja kärsimystä.


        P.S:

        Mitä vastuuseen tulee, niin ihmiset usein ajavat toisiaan itsemurhaan. Vastuussa esim nuoren ihmisen itsemurhasta ovat useimmiten hänen koulukiusaajansa, joissain tapauksisa myös vanhemmat/adoptiovanhemmat. Raamatussahan itsemurhaa ei selvästi erikseen kielletä. Mutta siellä määritellään nimenomaan toisen ihmisen HENKINEN KIUSAAMINEN murhaksi! Nimenomaan tätä tarkoittaa käsky "älä tapa"


        "Teille on opetettu tämä isille annettu käsky: 'Älä tapa.' Se, joka tappaa, on ansainnut oikeuden tuomion. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion. Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
        Jos siis olet viemässä uhrilahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,niin jätä lahjasi alttarin eteen ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa. Mene sitten vasta antamaan lahjasi.
        Tarjoa vastapuolellesi sovintoa jo silloin, kun vielä olet hänen kanssaan matkalla oikeuteen. Muuten hän saattaa luovuttaa sinut tuomarille ja tuomari vartijalle, ja niin sinut teljetään vankilaan. Usko minua: sieltä sinä et pääse, ennen kuin olet maksanut kaiken viimeistä kolikkoa myöten."

        Matt..5:21-26

        http://yle.fi/uutiset/enkeli-elisan_kohtalo_pysayttaa_-_koulukiusattu_teinitytto_paatyi_itsemurhaan/3369643


        Toisen ihmisen kiusaaminen on hänen MURHAAMISTA!

        Hei.

        Edelleen jatkat uutisten kautta. Mikä tarkoitus sillä on? Onko itselläsi jotain ongelmia, jota käsittelet toisten ihmisten / uutisten kautta? Keskity ihmeessä johonkin muuhun ja hae tarvittaessa apua. Et aloittanut keskustelua sillä, että olisit estänyt ihmisiä hirttäytymästä, päinvastoin, vaikka viimeisimmässä viestissä väität muuta.

        Jos ei jaksa... Tuo kotonaan hirttäytynyt teinityttö ei myöskään jaksanut sitä, että poikaystävä jätti. Hänestä en tiedä uutisten kautta vaan tuttavapiirin kautta. Ehkäpä olisi löytynyt jaksamista pahimman mentyä ohi, mutta sinä näemmä kannustat siihen, että jos tuntuu siltä, että ei jaksa niin sitten ei jaksa. Jaksaminen on suhteellinen käsite ja on tilanteita, joissa on vaan pakko jaksaa. Ja jos ei jaksa niin pitää hakea apua, jota on saatavilla.

        Sanot myös, että ihmiset ajavat usein toisiaan itsemurhaan. Lopeta siis nyt heti itse tällainen toiminta näillä palstoilla.

        Kaikkea hyvää myös sinulle toivottaen, lopetan tähän


    • hae apua

      .. ja teille kaikille vielä lämpimin sanoin jaksamista ja kaikkea hyvää. Halusin tuoda teille näkökulmia asiaan ja ehkä ravistellakin. En arvannut törmääväni tuollaiseen "avustuskonsultointiin", jonka toivottavasti jätätte omaan arvoonsa. Joskus ongelmat näyttävät ylitsepääsemättömiltä, mutta on olemassa - täytyy olla - joku muu ratkaisu kuin itsemurha. Masentuneet ihmisen on vaikea löytää valoa tunnelin päästä ja kokee koko maailman olevan itseään vastaan. Vaikeissa tilanteissa voi olla vaikeata löytää voimia itsestään. Oman tilanteen ja avuntarpeen tiedostaminen sekä avun hakeminen oikeilta asiantuntijoilta on varmasti ensiarvoisen tärkeää - jaksamista se vaatii, mutta kannattaa. Nämä palstat eivät todellakaan ole oikeita asiantuntijoita.

      • semmosta tänään

        Hei! Itse yritin itsemurhaa ottamalla yli 70 markkinoiden vahvinta lihasrelaksannttia ja 55 tramal lääkettä 1-2litraa vodkaa. Viimeisillään raskaana oleva tyttöystäväni löysi minut kylpyhuoneenlattialta ja tilasi ambulanssin. Ambulanssi vei minut sairaalaan ja sanoi tyttöystävälleni että "se on vaan kännissä, voit hakea huomenna kotiin". Kun minut saatiin lohjan sairaalaan, menin hengettömäksi. Sieltä minut vietiin kiireellä Jorvin sairaalan teho-osastolle. Teho-osastolla minut laitettiin tiputukseen ja hengityskoneeseen, sitten katetroitiin ja laitettiin 6 eri tippaa ja paljon lääke hiiltä. 3 päivää olin hengityskoneissa ja lääkäri ilmoitti äidilleni etten välttämättä herää enään... 3 ja puoli päivää meni ja heräsin köytettynä vuoteeseen. Repivät minulta intubaatio putken keuhkoista ja pitivät sairaalan valvonnassa n. 1 viikon. Seuranta jakson ja vakavan keuhkokuumeen jälkeen (jonka sain vedettyäni oksennusta keuhkoihin). Minut ohjattiin menemään psykiatrian poliklinikalle( jonne vielä tänä päivänäkin odotan aikaa). Haluan edelleen kuolla vaikka olin jo lääkäreiden mielestä kuollut!. Siinä miettimistä. Yritän hakea apua ja vastaukseksi saan että meillä on psykiatrit nyt lomalla( kestää yli kuukauden saada ensimmäinen kontakti psykiatriselle polille)...


    • loppeen uupunuty

      kesä. yksinäisyys.suru.pettymys. tuska. itku. välinpitämättömyys, rikosilmoitus. seksi, rakkaus? itku. hyväksikäyttö? väsymys, y-k-s-i-n-ä-i-s-y-y-s

    • Tuska ja kipu

      Voisihan sitä luetella kanssa omat ongelmat:

      - 2 hyväksikäyttöä lapsena (toinen kesti melko kauan, monta kuukautta)
      - Vanhempien jätöt 6v asti
      - Jopa nälässä pito
      - Väkivalta isältäni
      - Väkivalta veliltä (ei vaan pientä tonimistä vaan mustaa silmää ja murskavammoja jne.)
      - Isän jättö
      - ''Äitipuolen'' syytökset ja haukkumiset
      - Isän haastaminen oikeuteen
      - Äitini ulos heiton aikeet
      - Velien huostaan otto
      - Toistuvat äitini ex miehet joista muutamien väkivaltainen käytös minua ohtaan.
      - Koulukiusaaminen
      - ''Isäpuoleni'' haukut ja vittuilut
      - ''Isäpuolen'' seksualinen käyttäytyminen minua kohtaan
      - Kaverittomuus (onneksi nyt muutama hyvä ystävä jopa)
      - Ja paljon muuta...

      Ja itsemurha ollut jo monesti mielessä ja sitä yrittänyt. Mutta viellä ei ilmeisesti ole ollut minun aikani. En vain voi ymmärtää miksi kaikki paha sattuu aina samoille henkilöille.

      • gjhgkhlk

        Sitä on tapana, että perheessä yksi henkilö joutuu syntipukin asemaan. Häntä sitten kiusataan ja haukutaan aiheetta eivätkä muut näe siinä mitään väärää. Jostain syystä Suomessa on paljon tällaisia omituisen pahantahtoisia sukulaisia.


      • ihoub

        Tuossa on kyllä traaginen lista jos pitävät paikkansa. Näkee myös sen miten jotkut joutuvat kokemaan aikamoisen (perhe)helvetin ja toiset puhuvat elämän (pienistä) vastoinkäymisistä. Siinä on ero kuin yöllä ja päivällä. Mutta voimia sulle! Pidä lippu korkealla!


      • Anonyymi
        gjhgkhlk kirjoitti:

        Sitä on tapana, että perheessä yksi henkilö joutuu syntipukin asemaan. Häntä sitten kiusataan ja haukutaan aiheetta eivätkä muut näe siinä mitään väärää. Jostain syystä Suomessa on paljon tällaisia omituisen pahantahtoisia sukulaisia.

        Oletko kuullut mielenterveysongelmista? Saattaapi liittyä asiaan aika lailla.


    • IntheMiddle

      En tuomitse itsemurhaan päätyviä ihmisiä, mutta toivoisin toki, että tuskaiset sielut saisivat helpotuksen muussa muodossa, kuin kuoleman kautta.
      Olen itse kokenut elämän hyvin kivikkoisena polkuna ja uskoa elämään on koeteltu joskus liiaksikin. Mietin itse eräässä vaiheessa itsemurhaa Tuntui, että yksi jos toinenkin osa-alue elämässä karahti kiville.
      Tuntui vahvasti sille, että olen kompuroinut jo ihan tarpeeksi. Sitten jouduin niin lähelle tilannetta, jossa olin muuttaa ajatukset teoksi. Ajauduin pahoihin taloudellisiin vaikeuksiin ja masentuneena sekä ahdistuneena mietin yökausia valvoen, milloin ja miten toteutan poistumiseni estraadilta. Kun pyörittelin noita ajatuksia yön tunteina, rupesi jostain kaukaa tulemaan tunne, että ei, en halua kuolla. Aloin pääsemään tuosta ajatuksesta, olen edelleen henkisesti kovassa prässissä, mutta en enää ajattele itsemurhaa. Kolme läheistä oman käden kautta menettäneenä ymmärrän kuitenkin myös sen tuskan määrän, jossa ei näe enää vaihtoehtoja.

    • Xante..rd

      Mikäli itsemurhan haluat tehdä niin tuolta löytyy englanniksi lista erilaisia metodeita, lataat siis pakatun tiedoston koneellesi esim.winzipillä tai bandizipillä ja sitten avaat pdf tiedoston esim. acrobat readerillä tai foxit readerillä. Eli millä tahansa ohjelmalla jolla pystyt lukemaan pdf tiedostoja.
      Suicide methods long list:
      http://bitshare.com/files/9w23ivto/S-methods.zip.html

      • Xante..rd

      • Anonyymi

        Ne löytää kyllä ihan ilmankin että tapa kuule ihan itsesi neuvoillasi.


    • shit.

      Hei,

      Olen 19 vuotias tyttö ja minulla on masennus yms.... ja MIKÄÄN tässä maailmassa ei ota pannuun niin paljon ku ystävät joilla on vain pikku ongelmia tokasee että kyllä se elämä kantaa ja pitää ajatella positiivisesti ja tehdä kaikkensa YMS!

    • turhaa11

      Elämä on turhaa eikä loppujen lopuksi millään ole väliä. Itse pidän positiivisena asiana sitä, että voi päättää oman elämän. Vähänkuin "ässä hihassa" :)

      • Anonyymi

        Samat ajatukset


    • 13v

      Minä ajattelin tänään illalla tehdä itsemurhan. En jaksa enää tätä maailmaa koska, kukaan ei välitä, kaikki huutaa ja valittaa mulle! ÄITI HUUTAA AINOASTAAN MINULLE EI MUN PIKKUVELJELLE : jos mulle sattuu jotain esim kaadun pyörällä pahasti niin äiti ei edes tule lohduttamaan tai auttamaan ja on vain sillei jaaa... , mutta kun pikkuveli niin äiti heti menee voivoi meneppäs sohvalle makaamaan jne..
      Ja kun pikkuveli heitti kynällä silmään ja imurilla hakkasi niin äiti vaa istuu sohvalla eikä välitä mut jos mä meen hipasemaankin pikkuveljeäni niin heti saan valituksen.. MÄ AINAKIN TAPAN ITTENI EN KESTÄ TÄTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      HYVÄSTI NYT KAIKKI!!!!!

      • 16 years old girl

        Kannattaa tehdä itsemurha. Se on paras keino. Tai sitten voi vain kadota.


      • Nurmio Matti

        Malta nyt vähän aikaa.Ei mene pitkään kun olet 18 ja voit muuttaa pois kotoasi.Sen aikaa varmaan jaksat.Itse olen kestänyt kesk-iikään asti,ja vain helvetinpelko on estänyt minua surmaamasta itseäni jo nuorena.Se menee niin,että jollei itse näe elämässään mitään hyvää,ja on menettänyt kaiken toivon jo nuorena,on eläminen melko tyhjää,mutta moni elää sisulla,loppuun asti.


    • Mietteitä

      Samaa mietin. Työelämä on 2000-luvulla kammottavaa; jatkuvaa palaveria, sairaita narsistisia esimiehiä ja työn määrä kasvaa. Yhteiskunnallinen tila alamäkeä ja maapallomme luonto tuhoutuu pian kokonaan.

      Ei ole syitä enää elää, liki 5-kymppisenä. Toisaalta v--ttaa kun en usko kuoleman jälkeiseen elämään vaan siihen että filmi vaan katkeaa ja se on tietoisuuden osalta siinä. Ainoa kuoleman jälkeinen elämä on tavallaan se mitä ihminen on saanut jätettyä historiankirjoihin eli ihminen saattaa "elää" ihmisten mielissä vaikka tuhannen vuoden päästä jos on ollut suurmies tms. Mutta kun on tavis lapseton tallaaja, ei kuolemaa muista pian kukaan ja itsestä tulee Mr tai Ms Nobody.

      Tapoja olisi monia nopeita, kuten syanidikapseli mutta sellaisia ei saa. Sellaisella tappoi itsensä 2 tuntia ennen hirttotuomion toteutusta Saksan valtakunnanmarsalkka Hermann Göring Nürnbergin sotaoikeudenkäynnin aikana v.1946, nopea tapa poistua. Pistoolikin olisi ok mutta ei ole aseenkantolupaa. Hirttäytyminen köydellä esim. lämpöpatteriin tai porraskaiteeseen voisi olla myös suht kivuton, en tiedä...

      Harmittaa kun ei jaksa eikä pysty kokemaan sellaista elämäniloa mitä lapsuudessa ja nuoruudessa oli!

    • helpis

      Älkää tehkö sitä sillä läheisesi kantavat syyllisyyden taakkaa lopun elämän.

      • hgjkhkhyki

        Se on niille pilkkaajille ja kiusaajille oikein.


      • Anonyymi

        Ehkäpä miettivät olisiko kannattanut auttaa tätä eläessään eikä vinkua jälkikäteen.

        Oma vika.


    • crashtest1

      Moi ja hyvä kun tämä viestiketju on olemassa. Jos itsemurha pyörii päässä, niin on vain hyvä, että aiheesta löytyy asiaa. Olen pitkään ajatellut itsemurhaa, mutta suurin pelkoni on se, että se ei onnistu. Tarvisin vain hyvät ohjeet siihen niin ettei olisi riskiä jäädä kitumaan. Minulla on kaksi lasta, ovat jo aikuisia, ja aviomies. Tuntuu, että tuotan vain kärsimystä heille nyt. Kaikilla heillä on parempi tulevaisuus ilman minua. Ihan looginen ja fiksu ratkaisu kaikille. Elämä jatkuu heillä joilla on siihen oikeasti resursseja, tapahtuipa mitä tahansa. Näin uskon. Toisaalta minun oma elämäni on totaalista kärsimystä päivästä toiseen, ei mitään mahdollisuuksia jatkaa kidutuksessa.

    • mievaan2

      ymmärrättehän te, että tämä keskustelu on kaikkien,jopa lasten näkyvissä.ennen itsarin tekemistä kehottaisin miettimään että suuri osa itsemurhista epäonnistuu. kun aivot eivät saa happea, aivosolut tuhoutuvat nopeasti. jos ihminen ns.pelastetaan ja aivosoluja on jo ehtinyt jopa merkittävästi tuhoutua, niin kyseinen henkilö voi joutua elämään valvotusti fyysisesti- ja tai henkisesti vammautuneena. pyydän, hyvät ihmiset, että haette apua, sillä kaikkien teidän elämänne ovat kultaakin kalliimpia.

      • so what

        elämä ei voi olla yhtä orgasmia -> sama kuolla pois


      • Anonyymi

        No voi vittu kun kiinnostaa sun paskateksti ihan saatanasti. Hyppää junan alle jos osaat.


    • miehen työ

      Mulla on 3 lasta huostassa miehen väkivaltasuuden takia.ja iteppä oon ukkoni valinnu, mutta miten yhelle voi sattua niin monta väärää.oon itsaria yrittäny monta kertaa, enpä oo laskenu ees, itsetuhonen ollu jo ainakin 17 vuotta, minua on ammuttu haulikolla, hakattu sairaalaan monesti, raiskattu, koulukiusattu aikoinaan ym..eli mieliala on mitä on.pitää kokeilla jotain mikä toimis ees.

      • Anonyymi

        Kyllä kun itseään ampuu suuhun niin ei taatusti jää enää mitään.


    • 15v-nisti

      Kokeilin kerran pillerillä itsemurhaa , oli aika 0/5 salami ei maisunut joten päätin etten kuole ja niin

    • Tomialatalo

      Itsemurha on HIRVITTÄVÄN vaikea ja pelottava aihe!


      Varmasti vanheneminen, sairastuminen ja kuolema suoraan sanoen PELOTTAA meitä kaikkia!


      Siitä ei suoraan sanoen pääse yli eikä ympäri!


      Olen kirjoittanut aiheesta (itsemurha) internet sivuston, jossa aihetta käsitellään sekä teknisesti että eettisesti. En lupaa mitään, mutta oman harkintani mukaan voin antaa linkin kyseiselle internetsivustolle. Sähköposti osoitteeni on [email protected]


      Kuolemanpelko ja samalla ns "itsemurha masennus" on vakava, VAKAVA aihe, jonka kanssa kerta kaikkiaan on vain elettävä. Tai niinkuin ne sanovat "ei täältä kukaan elävänä pääse pois"

    • dfasdfasd

      Missä mättää. Tyydy siihen millainen olet ja etsi asioista onnellisuus. tee sitä mistä tulet onnelliseksi. Kuka estää? Sinä itse suhteettomilla vaatimuksilla itseäsi kohtaan, ole paska ja välillä ole hyvä. siinä se.

    • KANNELMÄKI69

      kun kuset kaikki rahasi netti kasinoon.

    • ex.rahdinkäsittelijä

      Minunkin on yksinkertaisesti pakko riistää henkeni itseltäni, olin rankasti koulukiusattu esikoulu ajoista asti, aikuisiällä jatkuvia ongelmia, työttömyyttä ja ylivelkaantumista ja kun aloitin elämäni pisimmän työsuhteen, 14kk, elin vuoden pelon vallassa koko tuon ajan koska luottotiedottomana asuin kahdessa eri "pimeästi" edelleen vuokratussa asunnossa, luottotietoni sain kuitenkin takaisin ja virallisen oman asunnon, sitä hyvää elämää riitti noin 2kk kunnes terveyteni petti ja ehdin syrjäytyä 2 vuodessa kun tuona aikana välilevynpullistumaa jouduttiin leikkaamaan 3 kertaa, tuona aikana ahdistuneisuus vain kasvoi ja kasvoi, pyysin psykiatrista apua kun minut viimeisen kerran kotiutettiin Töölön sairaalasta mutta siellä miespuoleinen hoitaja ainoastaan pilkkasi minua huomauttaen "saanko sanoa että sä olet aika paljon pyöristynyt, lihonnut siitä kun ensimmäisen kerran tavattiin!" Vaikka lihomiseni johtui maksimiin vedetyistä kipulääke annostuksista. Yritin hakea apua sosiaalitomistosta, sosiaalista luototusta kun KELA oli leikannut rajusti sairauspäivärahaani ja en enää selvinnyt veloistani mitkä jäi hoitamatta sairastumiseni takia. Koska mitään psykiatrista apua en saanut, ainoaksi vaihtoehdoksi jäi alkoholi mikä auttoi myös koviin kipuihin ja ahdistukseen edes hetkeksi, näin alkoholi sai sen "toisen ulottovuuden" mutta samalla ajoi minut uudestaan velkahelvettiin mistä kerran pääsin pois sukulaisten avustuksella, nyt nämä sukulaiseni ovat pelkkää vihaa täynnä minua kohtaan sillä heidän mielestä olen täysin kokonaan itse syypää ongelmiini. Sossu teki jo kaksi vuotta sitten pysyvän päätöksen asumismenojen kohtuullistamisesta että joudun vuokran jälkeen tulla toimeen 488€/kk sijasta 198€/kk, tämähän ei ole onnistunut vaan häätö kadulle on pian edessä, olen päättänyt hirttää itseni hyppäämällä parvekkeelta alas 10-15m köysi kaulassa benzi hypyn, saavat muutkin ihmiset huomata miten ihana hyvinvointivaltio tämä on!

      • Anonyymi

        Pahinta on just se asunnottomaksi joutuminen. Tiedän.


      • Anonyymi

        Kyllä mä ainakin voin hyvin.


    • tuoast

      Ei täällä ihminen joka oikeasti haluaa tehdä itsemurhan neuvoja kysele. Itse yritin ja teholta heräsin. Lähtö oli kuulemma tosi lähellä.

    • Tomialatalo

      En tiedä oletko vielä siellä ex.rahdinkäsittelijä. Haluaisin kuitenkin sanoa sinulle tämän;



      Minä en tiedä sinusta käytännössä yhtään enempää kuin mitä itse olet kertonut...mutta sen perusteella voin sanoa, että elämä on suoraan sanoen potkinut sinua aika RAJUSTI PÄÄHÄN!



      En voi mitenkään samaistua tilanteeseesi...mutta se mitä sanon on, että itse olen ollut aika pahoissa tilanteissa vuosien varrella.



      Se mitä haluan sanoa on, että kiitän siitä, että kirjoitit kokemuksestasi tälle palstalle!



      Ensinnäkin,kokemuksesi on AITO, eikä "poliittiseksi korrekti"



      Tuot kokemuksessasi esille todella AIDON IHMISEN HÄDÄN!



      En haluaisi olla paha tai ilkeä...mutta kaikkia ongelmia tässä elämässä ei valitettavasti voi korjata puhumalla!



      Tarinasi on hyvin tyypillinen sellaisesta ihmisestä, jonka Suomalainen "hyvinvointiyhteskunta" on täysin hylännyt...ja jolle tämä palsta saattaa todella olla AINOA PAIKKA MAAILMASSA...missä hän aivan aidosti voi jakaa kokemuksensa toisten Suomalaisten kanssa!



      Minulla olisi sinulle hieman asiaa. Voit meilata minulle osoitteeseen [email protected]

    • olit_kiva_mummo

      häpeää ja kärsimystä on riittänyt koko elämän ajaksi siitä hetkestä alkaen, kun tieto lähisukulaisen itsemurhasta tuli - ja siitä on todella kauan

    • Älä.pliis

      Moi!Mä oon 12vuotias tyttö joka ymmärrää tuskaasi. Älä teee itse murhaa on parempiakin vaihto ehtoja ja mieti minkä tuskan jaa kaipuun silti aiheutat jollekin/joille tyypeille. Toivon oikeasri aj toivon suuresti että elämäsi paranisi sydämmeni pohjasta voi että .
      Jos haluat jutella ja jos sinulla on instagram niin mun instagram on @vilmajuliaaw mutta niin ja snapchat on @vilma_heyy ja niin toivottavasti tulet juttelemaan ja jos et niin älä jätä maailmaa me tarvitsemme sinua vai mitä?😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕😭💋💕

    • MaKa88

      Mun on pakko kuolla! Apua on haettu, osastolle ei pääse pelkästään syvän masennuksen vuoksi vaikka itkien sitä anelin... En jaksa enää, henkinen tuska on vienyt koko elämäni. En pysty enään hengittämään, hukun tähän elämääni.

      • menopaluuelämä

        Olet varmaankin elossa, jos lueskelet tätä!
        Kuule, Rakas Ihminen, kun minä vanhana ja viisaana (!) kerron!
        Ei Sua auta osastot, ASENNEMUUTOS pitää tehdä.
        Lusitaan tämä elämä, ihan uhallakin, semmosena kun se on meille annettu!
        Minutkin on lapsena raiskattu ja elämä varastettu ynnä muuta.
        Välillä kyllä on voimat elää melkein loppuneet.
        Siinä tilanteessa on auttanut, että en katso omaa surkeuttani, vaan yritän etsiä jonkun, jolla on asiat vielä huonommin.
        Että kuinka voisin auttaa, tukea tai lohduttaa.
        Siksi olen elossa tänään.
        Toivon ja uskon, että Sinäkin olet.


      • Anonyymi

        Pitää varmaan työntää joku runkkari junan alle


    • LAINVOIMAA

      Siis paljon fasistisen virkamieskoneiston pihalle lääkitsemiä paikalla. Joo, se on lsd:tä steroideja, ja ihan oikeasti mitä teille salaa syötetään, on syötetty jo -70-luvulta asti. Sä multa järjen veit suomihoro. Väsinyt? Lihavuusongelma?

      • menopaluuelämä

        Nuku höpsö välillä!
        Kyllä totta puhuit, ei se puoleen.
        Valitettavasti virkamieskoneisto näyttää lääkitsevän vain toisiaan.
        Hyvä veli- hyvä sisko.
        Missä se vietävä järki.
        Kaikkea hyvää Sulle kuitenkin !
        Vaikka vihaat minua, tuntematonta poloista,
        En ole väsinyt. olen VIRKKU!


    • Kullinluikaus

      Kuolen pian pois.

    • Perseporaherppes

      Tapan itseni kohta, sillä en enää jaksa elää. Tämä elämäni on turhaa, siksi suunnittelen itsemurhaa...

    • Persepanox

      Homonkosto on kauhea

    • minävaan

      millä kannattas rasvaa köysi? ei nimittäin ainakaan margariini toiminu

    • debressio

      itsemurha on aika henkilökohtainen asia ,itse en keksi hyvää tapaa kunniallisesti kuolla ,jos hyppään 7 kerroksesta saatan vammautua ,valtimoiden aukaisua olen koittanut...ei toiminut mietin parempaa tapaa nim.debis.

    • Anonyymi

      Teen työkseni sitä, että haen ihmisiä arkkuun heidän tehtyään itsemurhan (toki myös muunlaisen kuoleman, mutta keskityn nyt itsemurhaan).

      Yleisin tapa tehdä itsemurha ovat lääkkeet. Yllättävän moni myös hirttäytyy. Jos ihmisellä on ase, hän todennäköisimmin tappaa itsensä ampumalla. Erikoisin itsemurha oli sellainen, jossa henkilö murskasi päänsä pudottamalla romuautoja nostavan magneetin päähänsä. Pää litistyi.

      Olen itsekin miettinyt itsemurhaa. Kuolema tuntuu usein paremmalta vaihtoehdolta kuin jatkaa elämää.

      Sanoisin neuvoksi, että ennen kuin teet itsemurhan, ryhdy elämään vaarallisesti. Elä niin kuin viimeistä päivää. Juo, syö, juhli...

      • Anonyymi

        Näytä kuvaa, haluan laueta.


    • Anonyymi

      Haluaisin apua itsemurha tekoon. Olen miettinyt autonalle hyppäämistä.
      Olisiko jollain jotain neuvoja tai apua itsemurhan tekemiseen?

      • Anonyymi

        Ei kannata vaarantaa muitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata vaarantaa muitakin.

        Jos ei välitä enää edes itsestään niin vielä vähemmän vieraista ihmisistä, ammattiautoilijoille ja junankuljettajille itsemurhat aika ajoin kuuluu työnkuvaan ja ne täytyy vain oppia hyväksymään ja jatkaa elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata vaarantaa muitakin.

        Arvaa kiinnostaako vittuakaan jotkut ulkopuoliset.


    • Anonyymi

      Tänne kirjoittelu on aivan turhaa huomionhakuisuutta, jos ongelma on todellinen. Saahan sitä silti kirjoitella, sekin on joskus ihan hyödyllistä "ajanvietettä", ja tiedä joskus saa toiselta elämäänsä hyvän idean. Joillakin on tosi hyviä neuvoja ja lämpöä vastauksissa, ja sellaistahan me tarvitsemme. Joka tapauksessa itsemurhaa varten emme tänne synny, vaan elämää varten(olipa lähtökohdat miten tahansa), tee hyvää itsellesi ja muille, sellainen elämä kantaa. Apua saa, kun ei luovuta, ja asennemuutosta elämän suuntaan, aina ehtii kuolemaan.

    • Anonyymi

      Valtimo, pituussuunnassa, onnea matkaan.

      • Anonyymi

        Tänään viimeksi viillellyt. Euforinen tunne. Kaikki ajatukset tuntuvat sen jälkeen niin kirkkailta. Adrenaliini ym. alkaa virtaamaan. Suosittelen, mikäli muuta ratkaisua ei itselleen onnistu keksimään. Btw, häkämyrkytys olisi helpoin keino hoitaa homma.


    • Anonyymi

      Sanoman toimittaja haluaa tehdä itsemurhan.

    • Anonyymi

      Elämää se tämäkin

    • Anonyymi

      Lähipäivät ratkaisee elänkö vai kuolenko

      • Anonyymi

        Itsemurha ainut ratkaisu elämässäni. Olen tahattomasti suututtanut kaikki ystäväni jonku asian takia jota en ole tarkoittanut :/:/:///Ihmiset on vihasia ja ymmärrän syyn!!!!!! :(


    • Anonyymi

      Kumpi on suurempaa pelkuruutta? Tappaa itsensä vai olla tappamatta koska ei halua loukata läheisiä, vaikka ei musta kenellekkään mitään hyötyäkään ole.

    • Anonyymi

      Itsemurhan tekoon yllyttäminen on rikollista, miksei näitä kommentteja poisteta, kun muitakin jopa hyödyllisiä kommentteja poistetaan.

      Itsemurhan tekeminen aiheuttaa vain lisää ongelmiä. Elämä on lahja, eikä sitä saa heittää pois, kuten veljeni sanoi meedion kautta 30 kuolemansa jälkeen. Hän ampui itsensä aikoinaan.

      Katsokaa jotain ohjeita helium itsemurhaa suunnittelevalle annetuista kommenteista.

      • Anonyymi

        Aion tappaa itseni insuliinilla.


    • Anonyymi

      Olen kerran yrittänyt itsemurhaa erikoisella tavalla. Yritin työntää viinirypälettä henkitorveeni. Pitkään ja hartaasti yritin, mutta aina yökkäsin sen pois. Lopulta luovutin. Tämä tapahtui v. 2010.
      Hieman myöhemmin kaverini kertoi, että hänen ystävänsä oli saanut makkara palan vahingossa henkitorveensa ja tukehtunut siihen. Nuori riski kaveri elämänsä parhaissa voimissa.
      Tämän episodin jälkeen olen päättänyt pysytellä elävien kirjoissa. Tulkitsi tapahtuneen niin, että turha yrittää. Todennäköisesti esim. hirttoköysi katkeaisi ja revolverin rullassa olisi tyhjä hylsy jne.

    • Anonyymi

      Ite ihmettelen miks vitus jotkut yrittää ns. estää muita tekemästä itsemurhaa kehottamalla hakemaan apua jne. Jos kyseinen henkilö haluaa näin tehä nii hän saa sen tehä itsemurhahan kuuluu jokaisen ihmisen perusoikeuksiin eikä sitä yleensä syyttä tehä. Miettikää vähä ennenku meette ketään itsemurhaa suunnittelevaa kiusiin.

    • Anonyymi

      Itellä on huonommat mahollisuuet itsarin tekemisseen ku oon alaikänen, viiltelystä kiinni jäänyt, kerran itsemurhaa surkeasti yrittänyt ja tällä hetkellä osastolla niin en ainakkaa saa lääkkeitä ennään kässiin ja korkealta hyppäämine kuulostaa melkei mahottomalta ku on korkeen paikan kammo

    • Anonyymi

      Kun olin lapsi niin kasvoin väkivaltaisessa ympäristössä. Teininä ympäriltäni kuoli monet ystävät huumeiden takia. Jotkut tekivät itsemurhan ja yks jopa tapettiin. Olin aivan varma ja täysin sujut sen kanssa että tulen menemään vankilaan tulevaisuudessa jota mulla ei ole. Syytin muita pahasta olostani ja tappelin joka päivä itseni kanssa ja aikani kuluksi vähän muidenkin kanssa. Kun olin 21 vuotias ja asuin kaverini sohvalla, niin päätin että vittuako tässä enään ja mietin että voisin lähteä pois.
      Olin todella nuori ja elänyt aivan liian lujaa. Sen ikäisenä ongelma oli se että luulin tietäväni kaikesta kaiken enkä tajunnut ajatella että jos joka päivä kuljen sitä kohti mitä haluan, niin kyllä mä jotain hyvää saan vielä joskus. Päätin kantaa vastuun itsestäni ja mennä läpi vaikka väkisin kaikesta mitä tulee eteen. Mä aloin saavuttamaan asioita ja mä tajusin että ei mulle ole kukaan mitään velkaa ja mä ihan ite päätän miten mun elämä menee. Menneisyys sattui, mutta ei se määritä sitä että kuka Vittu mä olen. MÄ MÄÄRITÄN SEN. Mä haluan kattoa joka päivä aamulla peiliin ja olla ylpeä itsestäni. Mä etin mun syvimmät pelot ja kohtaan ne. Vittuun periksi antaminen!!! SISU!!! Kysykää jos ette tiedä. Nyt mulla on asiat just niin hyvin kuin voi olla, enkä mä enään välitä pienistä. Kaatukoot seinät päälle. Ei tunnu missään. Mä kävelin jo lapsena läpi helvetin. Tunteet pitää hyväksyä ja tuntea. Muistakaa aina tämä: SINÄ RIITÄT JUST TUOLLAISENA KUIN OLET. OLET TÄYDELLINEN. Sun pitää vaan löytää oma ties jota kulkea ja anna mennä ilman jarrua vaan.
      Hoida sun surut ja huolet pois heidän kanssa jotka osaa auttaa. Päästä irti, anna anteeks ja elä koko sydämelläs. Jos sä olet valmis kuolemaan, niin sithän sulla ei ole mitään menetettävää ja voit koittaa kohti korkeimpia huippuja elämässä.

    • Anonyymi

      haha tapa ittes ääliö

    • Anonyymi

      haha tapa ittes ääliö

    • Anonyymi

      Mulla on itsemurha koti eutanasia,se tomii niin että ostan 2l vodkaa,40%,laitan ne
      3l lekkeriin,laitan ensin korkkiin letkun reijän ja sen jälkeen pujotan letkun ja laitan pöntön pohjaan reikiä ilman saannimiksi,nielen letkun ja nautin kuiunka vodka tappaa mut,varmasti tuntien sisällä,koti eutanasia,2m letkua,2l,vodkaa,tai 10l kiljua18%,alle kunnon känni,ja letku suuhun pöntöstä,ja anna alkoholin virrata vatataan, kuolema on varma ja luonnollinen,kuvia ja tekovälineitä ja hintoja hilaisisesta lähdöstä ,ammattilaiseselta,ei tuskaa itsemurhassa,kiinostaako,kuvia tekovälineistä ja käyttöohjeista,ja 100% takuu hiljainen lähtö,maailman ainut eutanasia joka on lunnollinen ja ei tarvitse myrkkyjä,vain letku suuhun,niele se ensin mahaasi, 2l vodkaa lekkeriin,tai 10l 18% kiljua raan kännin jälkeen ja toivo että ei matka jatku,no ei jatku jos kännin jälkeen vedät,letkun suuhun jossa on 2l,raakaa vodkaa,tai letkun suuhun jossa on 10l 18% kiljua,nukahdat heti,tunnet vatsassasi vieras esineen tunnun,mutta kun vodka lyö sun tajunnan pellolle et tunne muutaka kuin humalan,tuoman sammuisen efektin,parhiten toimii miesten virtsa kateri 40cm nieltävänä,se on silikonia,ensin pää miekan nieliän asentoon nilaisu,yökääys tulee ja työnnää katetri vatsaan ja niele, anna virrata myrkyttävä annos kehoosi viinaa,kiljua,tai millä haluat lähteä,ilma reikä pöntöön yläpuolelle että,että viina saa virtaa vapaasti vatsaasi niin kauan että viina myrkytys ottaa sun kotiin ja huolet on pois,kyllä 10l 18% kilua riittää että et herää enää koskaan,ja matka on pois,tai 3l 40% viinaa katetrin kautta nukkuessa,et takuulla herää enää koskaan ja et tunne itsemurha kipuja ja nautit takuulla pois meno matkasta????

    • Anonyymi

      Hei..minäkin haluan lähteä täältä,vaikka kuka rakastaisi jos olet nais puoleinen ja haluat lähteä yhdessä,mulla olisi kivuton koti eutanasia joka perustuu viina myrkytykseen ja iloiseen lähtöön,niellää vaan 40cm miesaten katetri,pullossa on 5l 40% raakaa viinaa,annetaan viinan virrara mahaan,tai jos haluat lähteä kiljun saattelemana,laitetaan,18% ...kiljua 10L..siihen molemille katetri kurkkuun ja vatsalaukuun katsotaan ja odotetaan miten kilju antaa meille parhaan lähdön täältä paskasta,viina myrkytys ???maailman aidoin eutanasia? katetri kurkuun viinaa lekkeriin riitävästi bile illan jälkeen letku kurkkuun lekkeri auki ja maate ja anna viinan virrata kehoon kunnes sammut ja kuolet,saat multa myös apua jos olet nainen ja haluat kuolla miehen kanssa, jos en ole lähtenyt jo pois ?p,044 958 2688,mennäänkö pois????

    • Anonyymi

      Helppo ja nopea tapa on hypätä pää edellä yli 5 m korkeudesta (PÅÅEDELLÄ),katso,lähes kaikki esim,rakennustyömailla taphuneista tippumis kuolemista on alle 5m korkeudesta,sillä silloin telineiltä tippuja liki varmasti tippuu pää edellä,jos lasketaan vaikka niin että painat 70kg ja hyppäät pää edellä asfaltiin,niin on sama kuin 70kg paino tiputettaisiin sinun päähän sinun seisoessa,joten tulos on sellainen että pään rippeitä jälkeen jääneet saa kaivella solisluiden välistä,liian moni luulee kuolevansa kun hyppää vaikka vitosen parvekkeelta jalat edellä,mutta moni vaan selviää jalka ja lanne vammoilla,SIIS PÄÄ EDELLÄ NIIN KUIN UIMA HYPYSSÄ,riittää 5 metriä hypätä pää edellä kohti maata ja paluuta ei ole,inhimillisempi kuin hirttoköysi,itsemurha hyppiöitä on maailma täysi mutta surullista että ne vaan loukkaantuu,kun tekniikkaa eivät tiedä?????????????????

    • Anonyymi

      Onko unilääkkeisiin lisätty jotakin oksennusreaktion aiheuttavaa ainetta? Jos on, niin mikä on aineen nimi?

    • Anonyymi

      Hei.
      Tiedän sen tunteen kun mitään ei enää jaksaisi haluaisi vain vetäytyä maan alle. tiedän että tämä on vanha artikkeli, mutta ihmisiä tässä hetkessä on vielä vaikka kuinka monta.
      Olen itse vielä aika nuori, tavallinen ihminen, jolla ei ole motia kouluun saatika muuhun paskaan elämään. tavallaan en haluaisi tehdä mitään itselleni kun on se joulukin tulossa, mutta kun se päättyy, paskin mahdollinen aika alkaa. talvi. synkkä, pimeä, ahdistava. ei voi tehdä mitään. järkeä en näe sille.
      Syy, miksi haluaisin täältä mennä jo pois, on se, että minua haukutaan jatkuvasti. tuntuu että jos sanon oman mielipiteeni tai kerron jostain, joku kommentoi siihen haukkuvasti minua kohtaan. en näe siinä mitään rakentavaa. minulla ei koskaan ole ollut hyvää ystävää, läheistä tai jotain sellaista, joka rakastaisi ja oikeasti välittäisi. koulussa olen aina yksin, kun muilla on niin hauskaa. toivoisin samaa minulle, tiedän kyllä, että joillekin ei anneta vihreitä kortteja ja jotkut eivät saa ruusuja elämäänsä... Olen juuri se, jonka elämä on jättänyt ilman mitään hyvää. toisaalta, minulle perhe on niin tärkeä, ja olen kokenut perheeni kanssa monia asioita. olen kiitollinen heistä. en voi kuitenkaan vertailla sitä joihinkin muihin, joilla asiat menee hyvin/paremmin.

      tosiaan... mitä ikinä teettekään... älkää olko niin tyhmiä että tappaisitte itsenne. kun tätä ajattelee, niin huomaa kuinka lyhyt elämä on, ja että kyllä me jokainen täältä joskus lähdetään.

    • Anonyymi

      Nettipoliisi Valvo sivut, purenta syöttö virhe

    • Anonyymi

      Netistä voitte tsekkaa videoita ihmisistä jotka päättää päivänsä. Kun hyppää riittävän korkealta, ihminen muljahtaa kasaan, kuin barbapapa-läntti. Joskus kenkä lentää, tjsp.

      Junan alle jos menet, älä tee sitä asemalla, sillä ruumiisi on yksi kärpäsenpaska junan tuulilasissa ja lentävä ruumiisii saattaa helposti tappaa jonkun toisen asemalla olijan.

      Ase ohimolle tai suuhun on varmin. Mutta niissäkin tapauksissa on jotain outoa... Aivot seinällä, pesäpallon kokoinen reikä takaraivossa, ei pitäisi olla havaittavissa ruumissaa mitään liikettä, mutta murto-osa sen jälkeen kuollut huokaa sekunnin osan, erittäin mystisen oloisesti. Haluan uskoa, että tuossa hetkessä elektromagneettinen sielu poistuu ruumiista, mutta minne se sitten menee?

      Ja on totta, että Jumala vihaa itsemurhaajia. Ihmiset luulevat, että naurettava 200 vuotinen tieteenkehitys sulkee pois kaiken sitä ennen sadassatuhannessa vuodessa kirjoitetun tiedon... Ottakaa selvää edes siitä, mitä näillä asioilla tarkoitetaan, ennen kuin riskeeraatte kaiken, ohikiitävän kuolemanhalun takia. Jokainen ihminen kuolee ja se on vitun hyvä. Ei sitä tarvitse yhtään enempää jouduttaa, sillä jos sen ainaisemmin ansaitsee, niin kyllä se todellakin hoituu sitten itsestään, yhden tai toisen tahon toimesta.

    • Anonyymi

      Onpa harhaista jengiä täällä. Suomi on kyllä yks hullujen maa, mutta jostain syystä se auttaa menestymään. Se on yks dynamogeneraattori joka hullun vatsassa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe