Kuten itselläni niin VARMASTI muilla miehillä avioseksissä nainen on se passiivinen osapuoli. Jos nyt gallupin tekisi niin uskon, että 90% miehistä olisi minun kanssani samaa mieltä.
Kyllä se niin on, että nainen on ns. "kuollut lahna" sängyssä ja mies hoitaa hommat vai onko jollakin miehellä aviopuoliso tehnyt sängyssä jotakin muuta kuin maannut selällään ja vikissyt? Tiedän, että tästä moni nainen vetäisee herneen nenukkaan mutta olen vaan lopen kyllästynyt...
SEKSI
31
6164
Vastaukset
- Kuolleet lahnat kuuluu mink...
Mun miehellä on....
- vähemmistöön....
Mulla on aktiivisempi vaimo, minä olen lopen kyllästynyt, vaimo taas ei. Tekee kyllä aloitteita ja hoitaa hommat.
Mutta miten saisin itseni vielä innostumaan siitä yli kahdenkymmenen vuoden ja muutaman lisäkilon jälkeen? - Shannon-71
ei kyllä edes vikise. Jos vikisee se on hegissä, muttei saa happea. Ehkä se ei siksi liiku?
Miksi muuten hankit kuolleen lahnan? Oliko se jo alussa kuollut vai menitkö tappamaan sen? Voi VoiNo jos aina kertoisi että vaimon tms. kanssa ei saa nostaa peiton kulmaa, tulee kylmä ilmaa peiton alle hänen mielestään. Pitää kestää 2min 15 sek. Jos pidempään, nii menee liian kauan.
Alla talvella, päällä kesällä ja sivulla jos on joulukuu. Muu on perverssiä.
Ei saa ehdotella, se aiheuttaa paineita ja ahdistusta. Ei kannata ehdotella koska tv:stä tulee katsottavaa.
Kuukautiset kestää 12kk. Tietyin väliajoin vain pahempana.
jne jne.. Helpompi puhua lyhenteillä ;)
- happyppah
Vaikuttaa siltä, ettei parisuhteissa elävien miesten seksielämä ole edes tyydyttävää.
Vaikuttaa siltä, ettei parisuhteessa elävien naisten seksielämä ole edes tyydyttävää.
Miksi tarpeet ja halut ei kohtaa?
Ei tämä voi olla yksin miesten tai naisten syy. Mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa?
Surullista. - haluat sitten
naisen tekevän? Sanasta sanaan :)
- Tristar
Omassa sängyssä on lahna => kaikissa muissakin sängyissä lahna on sama sukupuolta.
Yhtä älykästä olisi väittää että koska sinun lahnasi on vaikkapa vaaka horoskooppimerkiltään, kaikki vaa'at ovat lahnoja.
Älytöntä touhua... ja vinkkinä; jos seksi on huonoa ja vaimo kokee toimivansa vain runkkausapuna, ei siinä paljon innosta osallistua. Get my drift?
*** - on se "lahna"
ei todellakaan tee mitään seksin hyväksi.
Enkä jaksa moisen lahnan kanssa enää edes yrittää.
Hankin iloa elämääni muualta! :)- Nörde
http://www.errachidia.org/webcam/video-mikan faijan bmw anssi umpikela-1-fjW8XHaNEYY.html
Tossa biisissä toteutuu monen naisen unelma.
Miehen pitää olla nikitafoughantine että kelpaa!
- Aviomies.. eli pelkkä kodin...
Mitä noita emäntiä on ollut, niin 1/4 oli aktiivisia sängyssä, muut lahnoja.. vaimokin muuttui lahnaksi sitten parin kakaran jälkeen.. mutta onneksi maailma on täynnä naisia
- jessicca
meillä mies on se haluttomampi reilusti.
- vaimoasi...
muuten hyvänä? Auta vaikka kotitöissä. Seksi on vain osa parisuhdetta. Etkö enää ole vaimosi silmissä seksuaalisesti kiinnostava? Vaimo ei ole pelkkä panoalusta. Läheisyys ei ole 5-10 minuutin pano.
- pari seikkaa
Laitan linkin, että et epäile minun repäisseen noita hatusta.
http://www.hintatakuu.com/onnellinen-elama.php
Noilla opetuksilla on helppoa saada seksiä. Jopa omalta vaimolta! ;-)))
- Kokemusta on!
Kuule, yhtälailla mieskin on sängyssä kun kuollut lahna. Itsekkin ennen luulin, että tämä on vain naisten ongelma. Mutta nyt on käsitys muuttunut.
- herne nenussa
haluaa tietää otoksesi laajuuden.
- Malla57
Kyllä se niin on että, sitä saa mitä tilaa...naisena olen aina ollut aktiivisempi osa puoli ja mies on maannut sängyllä kysyen "koitappas saisitko sen toimimaan", aikansa sitä koittaa josko jotain hyvää myös minulle??? ...mutta ei sitä kukaan jaksa kauaa jos kaikki tunne on yksipuolista.
Siinä täytyy molmpien olla täysillä mukana tai sitten niin kuin sanonta kuuluu...voisiko se "mitä ei kotona saa sen hakee muualta".
En oikeasti ymmärrä miksi on yleinen käsitys että, naiset makaa kuin lahnat...koska ainakin näin tyttöjen kesken juteltaessa kaikki tuntuvat olevan oikeita petoja myös sänky-kammarissa.
Mikä sen ihanampaa kun on kaksi ihmistä jotka tuntee toisensa ja jotka haluavat samaa asiaa yhtä paljon! Nyt olen senkin kokenut!!!Miehen pitäisi ymmärtää että, rakastelu on paljon muutakin kuin pelkkää "pökkimistä"!
Kun nainen saa, se myös antaa,...on nykyisen puolisoni komentti! - lahnojakin on
Kyllä niitä lahnoja löytyy varmasti myös miehistä, koska halukkaita ja varsinaisia "petoja" sängyssä löytyy myös aviovaimoista jotka haluavat vierasta. Nimim. Kokemusta on.
- FN5K3
Olisi mielenkiintoista tietää, miten olette tulleet johtopäätöksiinne. Jotta voi puhua yleisesti, pitäisi olla paljon kokemusta ja vielä monien eri henkilöiden kanssa. Ei riitä että on vaikkapa kerran "tavannut" lahnan. Vai onko niin, että kerran lahna aina lahna?
- Nimetön
joo ei kauheesti innosta se puuduttava nylkyttäminen puolilerpalla kullilla.. mieluummin runkkaan ja haen erootisen kohtaamisen/ jakamisen muualta..
- Lahna 53 kg
Onhan se vähän niin että samat rutiinit alkaa tympiin itse kullakin ja omista tarpeistaan kun ei puhuta. Miehet ruikuttaa lahnoista vaimoista mutta ei itse ole valmiita asiaan enempää panostamaan. Eihän sitä pelkällä mielikuvituksen voimalla kukaan nainen itsestään villikissaa tee?
Oletko sä omasta mielesttäsi hyvä rakastaja? Panostat esileikkiin eli aloitetaan vaikka kodinhoidosta. Valmistelet iltaa varten etukäteen jotta vaimorukka ei olis niin puhki poikki lahnana kun sulla iskee himikset päälle? Jos hoitaisit ruuanlaiton ja tiskit alta pois ja tuoksuisit hyvältä sekä hieroisit niskoja vois vähän helpottaa. Anna kunnolla suuseksiä niin eiköhän rupee lanteet liikkumaan emännälläkin.
Näytä komealta ja kehu vaimoasi. Muistele alkuhuumaanne jotta vaimo lähtisi mukaan muisteloihin.
Ei kai vaimosi silloin lahnana ollut?
Tuskin kuitenkaan lahnaa olet omasta halusta nainut?
Ja muista että naisen seksihalut lähtee aina päästä ja tunteista vaikka sulla ne herää paljaan perseen näkemisestä. Ollaan katos vähän erilaisia. - Naiset...
...ootte kummallisia. kehutte olevanne petoja sängyssä, silti 1 kymmenestä yrityksestä onnistuu. Sitten vielä pyydätte näitä "esileikkejä"... imuroi, tiskaa, laita ruokaa, hiero niskoja että rouva saisi rauhassa keskittyä iltapuuhiin lakanoiden alla. Sielläpä keskittyy, yleensä jotakin sairaalasarjaa katsoen ja kun mies on nämä "esileikit" hoitanut, valmiina illan koitokseen niin kyllä se vastaus on takuuvarmasti... "mä katon tätä sarjaa" tai "mä oon ihan poikki".
Helvetti, mua ei hiukkaakaan kiinnosta teidän naisten "esileikit" 14 tuntisten työpäivien jälkeen.. menkää naiset hiukan itteenne- tekee pitkää päivää...
... tai joku muu erityistilanne niin kyllä naisenkin pitää joustaa.
Sitähän me naisetkin vingutaan aina että pitää olla pelisilmää, sitä jeesataan joka on kovilla.
Rakkaus on aika pitkälti joukkuepeliä.
Mä ainakin voisin alottaa "räjäytystyöt" heti kun saisin mieheni ruokittua pitkän duunipäivän jälkeen - sitä paitsi voisin sitten jonakin päivänä saada sen hartiahieronnan ku itelläni sattuis olemaan veemäinen päivä - olet löytänyt.
Ei tuollaisia "esileikkejä" kukaan oikeasti rakastava pari harjoita. Yksipuolinen suuhoito duunista väsyneelle niin että saa mennä nukkumaan hyvillä mielin. That´s it.
- helevatanlailla
olet ajautunut avioliittoon, jos asiat on noin?
Me olemme harrastaneet seksiä yhteisymmärryksessä lähes50 vuotta. Ensimmäiset 30 vuotta vähintään kerran päivässä.
Nyt on kerrat vähentyneet, mutta laatu on parantunut.- helvatanlailla
olet ajautunut tuollaiseen avioliittoon? Se on hienoa jos teillä on edelleen kommunikaatio säilynyt. Seksin laadun määrää kyllä se, pystytäänkö siitä puhumaan avoimesti, tai edes puoliavoimesti. Omassa suhteessa ajatustenlukemistaidosta olisi suuri apu. Eli, ei osata/uskalleta enää kertoa mitä halutaan. Siihen kaatuu koko suhde ennen pitkään.
- seksi
Onhan niitäkin suhteita ihan varmasti missä mies hoitaa kaiken.6v avioliittivuoden jälkeen aktiivisuus molemminpuolista...seksitä pitää asata nauttia.
- selitys
on se, että mies ei vaan (enää) kiinnosta. Liitto on tullut ns. tunneköyhään tilaan ja ns. suhteen loppu väistämättä häämöttää....
- loppu tulee
kun ei enää keskustella, eikä kunnioiteta. Molemmat kasvaa eri suuntiin. Arki vie mennessään.
- kun mies.....
ei tajua esileikin merkitystä. Kyllä siinä halut häviää vähemmästäkin, kun mies alkaa heti kopeloimaan haruuksista ja rinnoista. Eikä auta vaikka kuinka yrittäisi kertoa että mistä pitää....
- kun saa ja antaa
meillä kullalla on lupa päästä sisään pesään vasta mun ekan orkun aikana, joten on aina tervetullut =D
- tahtoo..
..miehen onni: hän itse tahtoo. Näin on näreet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510564- 425602
- 435153
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033901- 483608
- 133543
- 313066
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise822928- 442713
- 562603