Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihan hyvä sarja

mutta,,,,,,

kaikkia jaksoja ei enää jaksa katsoa. Ainakaan tälläinen täti-ikäinen katsoja. Tyypit on hyviä niin vanhemmissa kuin nuorissakin. Mutta viime jaksojen toilailut on olleet niin yliampuvia, ettei niitä edes viitsi katsoa. Esim. Santin ja Lourditaksen hedelmällisyysselvitykset ym.

Sen jälkeen kun Candela poistui sarjasta, jaksot mielestäni huononivat.

Nuorten koulun käynti, itsenäistyminen ja jatko-opinnot on varsin sekvaa hommaa.

Vaikka sarja onkin täysin mielikuvitusta ja hömppää, antaa se jotain kuvaa espanjalaisesta elämästä. Joku kiinnitti huomiota koulujen aikatauluun. Ja niihän siellä oikeastikin vietetään siestaa. Samoin todellisuudessakin espanjalaiset ovat paljon perhekeskeisempiä kuin pohjoismaalaiset ja huolehtivat toisistaan.

2

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päälle 40

      Itse olen jo 40 paremmalla puolella ja pidän sarjan rennosta ja huolettomasta tyylistä. Ei mässäillä liialla väkivallalla eikä seksillä. Elämähän on näin suomalaisen mittapuun mukaan hieman sekavan ja äännekkään oloista, mutta sellaista se oikeastikin siellä on. Ovat avoimia ja näyttävät sen rohkeasti. Hieman tietysti on yliampuvaa joiden jaksojen juonenkäänteet, mutta itseäni ne ainakin naurattavat ja viihdyttävät. En katso sarjaa muutenkaan niin tosissaan ja vakavissaan, vaan nautin niistä hauskoista käänteistä. Candelan lähtö oli iso takapakki ainakin minun mielestäni. Pidin roolista kovasti. Lucian lähtö harmittaa jo näin etukäteen. Eiköhän vaan kaikki katsella sarjaa avoimin mielin ja ei niin mietitä mikä olisi oikeassa elämässä mahdollista ja mikä ei. Nautitaan sarjasta kun se vielä pyörii meillä :)

    • nauti viihteestä

      sarja on espanjalaista jonkinsortin saippuaa ja ei ihan tosissaan edes tehty eli kannattaako sitä niin tosissaan ees katsoa.hauskaahan se on katsoa sellaistakin mitä ei omalle kohdalle tule koskaan tapahtumaan eikä ihan lähipiirillekään ja osa menee niin yli että tuskin muillekaan :D.itse tykkään sarjasta kovasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe