Blogeista, kunnallisvaaliehdokkuudesta ja näkyvyydestä

Justifer

Minua pyydettiin kunnallisvaaliehdokkaaksi Turkuun, joten suostuin. Sen vuoksi aloitin myös blogin pitämisen. Toivoisin, että ihmiset kävisivät silmäilemässä sitä ja jos se tuntuisi heistä mielenkiintoiselta, he myös mainitsisivat asiasta kavereilleen.

http://keronen.blogspot.com/

Tämän lisäksi toivoisin, että muut kunnallisvaaliehdokkaat alkaisivat pitää esimerkiksi blogia tai tekisivät kotisivut. Tämä sen vuoksi, että puolue saisi näkyvyyttä ja puolueen sisäiset mielipiteet tulisivat paremmin julki. Näkyvyys ja mielipiteiden julkisuus toisivat ääniä, joita puolue tarvitsee.

13

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gylterheim

      Hippi sinä olet ja sinun kuuluisi olla Vihreitten listalla ehdokkaana.

      • ja mitäs vittua?

        tähyilet vieraisiin pöytiin ja linkität Markus Janssonia, vaikka hän on SKS:n heiniä.

        Haluatko tehdä itsestäsi fiksun vaikutelman? Nooh,katsotaan ylitätkö maagisen 10 äänen rajan syksyllä...


      • Justifer
        ja mitäs vittua? kirjoitti:

        tähyilet vieraisiin pöytiin ja linkität Markus Janssonia, vaikka hän on SKS:n heiniä.

        Haluatko tehdä itsestäsi fiksun vaikutelman? Nooh,katsotaan ylitätkö maagisen 10 äänen rajan syksyllä...

        Markus Jansson auttoi minua eräässä tietoturvakysymyksessä, joten pistin kiitokseksi linkin hänen blogiinsa, minkä lisäksi tunnen ihmisiä yli puoluerajojen.

        Markus Jansson ei kuulu Suomen kansan sinivalkoisiin. Hän oli sitoutumattomana heidän listallaan.

        Huomaa, että linkeistä löytyy myös Keisarinna-blogi, joka ei liity politiikkaan, vaan naistutkimukseen.

        Linkit ovat vain linkkejä, senkin trolli.


      • jo vuosia,
        Justifer kirjoitti:

        Markus Jansson auttoi minua eräässä tietoturvakysymyksessä, joten pistin kiitokseksi linkin hänen blogiinsa, minkä lisäksi tunnen ihmisiä yli puoluerajojen.

        Markus Jansson ei kuulu Suomen kansan sinivalkoisiin. Hän oli sitoutumattomana heidän listallaan.

        Huomaa, että linkeistä löytyy myös Keisarinna-blogi, joka ei liity politiikkaan, vaan naistutkimukseen.

        Linkit ovat vain linkkejä, senkin trolli.

        ollut eräs Mäenpään avustajista.


      • kyseisen
        jo vuosia, kirjoitti:

        ollut eräs Mäenpään avustajista.

        janssonin täytyy olla ihan idiootti ja kaikkea muuta, kuin luotettava hemmo. Moista tapausta ei kannata edes mainita tuntevansa.


    • Nekeeristi

      Kannattaako noin hienolla ajatuksenkululla varustetun ihmisen mennä politiikkaan? Tietenkin saa ajatuksilleen enemmän näkyvyyttä, mutta harvapa ymmärtää oikeasti lukemaansa. Helppoheikit ja luikurit jyräävät tyhmän massan tuella politiikassa.

      • Justifer

        Tarkoitukseni ei ole olla poliitikko, vaan täyttää Turun perussuomalaisten listaa, jotta suhteellisen vaalitavan vuoksi esim. Maria Lohelalla olisi paremmat tsänssit päästä sisälle kunnanvaltuustoon.

        Älä siis huoli. En todennäköisesti ole menossa politiikkaan. :D


    • Tervetuloa joukoon.

      • Justifer

        Toivotaan, että ehdolle tulee enemmänkin ihmisiä, jotta kannatus saadaan muutettua valtuustopaikoiksi.


      • tukimies
        Justifer kirjoitti:

        Toivotaan, että ehdolle tulee enemmänkin ihmisiä, jotta kannatus saadaan muutettua valtuustopaikoiksi.

        Ota mallia Itsenäisyydenpuolueen varapuheenjohtaja Pekka Sivosesta.Siinä on älykäs kirjoittaja ja on kaiken lisäksi yrittäjä,työllistää monta IT-alan ihmistä.


    • Nimetön

      Ala ihmeessä poliitikoksi. Luin blogiasi tuon antamasi linkin kautta ja voin sanoa, että varmasti tulisit pärjäämään. Voisin jopa äänestää.

    • kunnalklisvaaleissa

      aika tarkkaan 28 ääntä. Siitä on hyvä jatkaa.

    • Mankumies

      Onnea vaaleihin ja sillee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe