Nää omaa peilikuvaansa niin miten on mahollista et sen jakaus on aina niin hemmetin suora?
Jos DRACULA ei...
19
419
Vastaukset
Orvokki, näppituntumalla;)
- orvokki-ooo
hartioista ylöspäin näppituntumalla niin ei luonnistu sit kirveelläkään.
TRÖÖÖÖT....vastaus hylätty. orvokki-ooo kirjoitti:
hartioista ylöspäin näppituntumalla niin ei luonnistu sit kirveelläkään.
TRÖÖÖÖT....vastaus hylätty.vielä vastaus vaan ehdotus!
Mä luulen et sen äitee vetää kammalla sen jakauksen suoraksi joka ilta. Sen äitee on tää Transsylvaanian leskikreivitär. Siis leski, ei läski.- orvokki-ooo
a-v kirjoitti:
vielä vastaus vaan ehdotus!
Mä luulen et sen äitee vetää kammalla sen jakauksen suoraksi joka ilta. Sen äitee on tää Transsylvaanian leskikreivitär. Siis leski, ei läski.Kampeskos sen äitee niitä hiuksia niin paljon jotta alkos veri tihkumaan tyvestä iltapalaksi?
- orvokki-ooo
orvokki-ooo kirjoitti:
Kampeskos sen äitee niitä hiuksia niin paljon jotta alkos veri tihkumaan tyvestä iltapalaksi?
lukihäiriö paholainen iski... mää luin kammalla jot "kammella" HUPS!
orvokki-ooo kirjoitti:
Kampeskos sen äitee niitä hiuksia niin paljon jotta alkos veri tihkumaan tyvestä iltapalaksi?
on senverran normaali että se ostaa kaupasta sianverta ja ryyppii sitä. Lämpösenä tietty.
- orvokki-ooo
a-v kirjoitti:
on senverran normaali että se ostaa kaupasta sianverta ja ryyppii sitä. Lämpösenä tietty.
Oonpahan aamulla pikkasen pirteempi
- Sini_siivetär
orvokki kaiken tai sitten sillä on vaki kampaaja..
- orvokki-ooo
Ei kai viel siihen aikaan kun se rakula syntys ni peruukkeja ollu?
Millos se muuten on syntyny ja kuka on sen synnyttäny? MIKÄS SEN HEMMON ALKULÄHDE ON? - Sini_siivetär
orvokki-ooo kirjoitti:
Ei kai viel siihen aikaan kun se rakula syntys ni peruukkeja ollu?
Millos se muuten on syntyny ja kuka on sen synnyttäny? MIKÄS SEN HEMMON ALKULÄHDE ON?Rdakulan äiti, joka synnytti tän Drakulan ja kuuluu olleen terve vauva, mutta mitä nyt syntyi hampaat suussa ja siitähän ne alkoivat hampaat kasvaa milli per ikävuosi..asiasta viidenteen, kyllä tökkii sivut vai tökkiikö mun kone?
- orvokki-ooo
Sini_siivetär kirjoitti:
Rdakulan äiti, joka synnytti tän Drakulan ja kuuluu olleen terve vauva, mutta mitä nyt syntyi hampaat suussa ja siitähän ne alkoivat hampaat kasvaa milli per ikävuosi..asiasta viidenteen, kyllä tökkii sivut vai tökkiikö mun kone?
ja se ei oo mitään uutta :(
Se mua häirii et olikos sen drakulan mude ihan normaali taatelintallaaja? - Sini_siivetär
orvokki-ooo kirjoitti:
ja se ei oo mitään uutta :(
Se mua häirii et olikos sen drakulan mude ihan normaali taatelintallaaja?voimakkaat kulmurit suussa ja laps parka geneettisesti peri ne, mut nyt mä kyllästyn ootteleen näiden sivujen avautumisen kanssa, et meen yöpuulle..mukavaa illan jatkoa ja kärsivällisyyttä..
katsoo peiliin pitkiin aikoihin, mutta karvat on ojennuksessa. Mulla hyvä sukija. :•)
- orvokki-ooo
ja ihan väärää kuvaa kattelen:(
orvokki-ooo kirjoitti:
ja ihan väärää kuvaa kattelen:(
Jos nostat peilin edessä oikeeta tassua, niin peilikuva nostaa vasenta.
Oletkos huomannu sitä? :•)
- Maailmalta..
Tuottaja oli päättänyt.
Jakauksen tulee olla suora, muuten se ei tuota..Öhöm, tuota tuota, mitä minun pitikään sanoa.. tuota?- orvokki-ooo
jatko-osaa:)
..on niin ponnekas ja joustava että se menee muotoonsa joksi se alun perinkin on ollut.. jakaukseltaan siis suora vampyyrilajista riippuen.. draculalla oli aika hömm erikoinen frisyyri.. sillä aitolla..
- kbasa
oon aina meinannu jotta
kalju racula on se oikee!!!
perkele! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318