Serranon Perhe kysely

Fani 29

Tervetuloa serrano kyselyyn.Kysymyksiä on nyt vain 4,mutta aion tehdä myös lisää kyselyjä.

Vastaukset voitte antaa siten,että laitatte kysymyksen numeron ja sen perään =.


KYSYMYKSET

1.Montako jaksoa olet nähnyt Serranon perheestä?

2.Kuinka monta perheesi jäsentä seuraa Serranoa?

3.Onko sinulla kaikki tähän asti julkaistut jaksot nauhalla vai Dvd:llä?

4.Aamun jaksot vai uusinnat?

5.Minkä arvosanan antaisit serranon perheelle?

Vastauksia tulemaan vaan!

22

1341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fani 29

      1 =Olen nähnyt varmaan suomessa esitetyistä jaksoista 80 - 85.

      2 =2 perheenjäsentä

      3 =Osa jaksoista on koneella.1 ja 2 kaudet dvd boxeina.

      4 =Aamu jaksot joskus myös uusinnatkin.Riippuu jaksosta.

      5 =Arvosana 9 tai 10

      • jee jee

        1.Montako jaksoa olet nähnyt Serranon perheestä?
        kaikki tähän asti
        2.Kuinka monta perheesi jäsentä seuraa Serranoa?
        3
        3.Onko sinulla kaikki tähän asti julkaistut jaksot nauhalla vai Dvd:llä?
        ei kummallakaan
        4.Aamun jaksot vai uusinnat?
        yleensä aamulla
        5.Minkä arvosanan antaisit serranon perheelle?
        10


      • serrano <3
        jee jee kirjoitti:

        1.Montako jaksoa olet nähnyt Serranon perheestä?
        kaikki tähän asti
        2.Kuinka monta perheesi jäsentä seuraa Serranoa?
        3
        3.Onko sinulla kaikki tähän asti julkaistut jaksot nauhalla vai Dvd:llä?
        ei kummallakaan
        4.Aamun jaksot vai uusinnat?
        yleensä aamulla
        5.Minkä arvosanan antaisit serranon perheelle?
        10

        1.oon kattonut kaikki tähän asti suonessa näytetyt jaksot :)
        2.2 perheenjäsentä katsoo serranoo
        3.ei oo mitään kausia :/ hankin kyllä joskus.. nyt on näitä tän kesän alun jaksoja DVDllä koska olin amerikassa
        4.katon yleensä aamun jakson, jos en ehdi niin iltapäivällä sit katon
        5.10!!


    • ????

      Miks avaat näitä kyselyjä jostakin koko ajan? Jos sulla ei ole muuta kirjoiteltavaa niin eikö kannata pysyä siellä lukemis puolella.

      • Fani 29

        Muuten tää on mun ensimmäinen kysely.Ja haittaako se sua jos kirjoitan serranon perheen kyselyn.Jos haittaa niin mä lopetan.


      • Wilzen
        Fani 29 kirjoitti:

        Muuten tää on mun ensimmäinen kysely.Ja haittaako se sua jos kirjoitan serranon perheen kyselyn.Jos haittaa niin mä lopetan.

        En varmaan nyt tähän kyselyyn ehdi vastata muttei tämä mua haittaakaan. Tehkää vaan kyselyjä, ihan hauskojahan nämä on!


      • Menkää muualle
        Wilzen kirjoitti:

        En varmaan nyt tähän kyselyyn ehdi vastata muttei tämä mua haittaakaan. Tehkää vaan kyselyjä, ihan hauskojahan nämä on!

        Täysin typeriä kyselyitä, lapset vois mennä muualle listojaan väsäämään. Tollasia täällä ollut ihan liikaakin.


      • Höh.
        Menkää muualle kirjoitti:

        Täysin typeriä kyselyitä, lapset vois mennä muualle listojaan väsäämään. Tollasia täällä ollut ihan liikaakin.

        Mitä väliä jos joku kerran tykkää näistä? Parempi että on viestejä kuin että olis hiljaista minusta.


      • .....
        Höh. kirjoitti:

        Mitä väliä jos joku kerran tykkää näistä? Parempi että on viestejä kuin että olis hiljaista minusta.

        Sehän on vaan hienoa että mahdutaan kaikki samaan keskusteluun niin nuoret kuin vähän vanhemmatkin. Toisten "pennuttelu" taitaa yleensä tulla n. 13-14-vuotiaan "aikuisen" suusta - vai kuinka...?


    • ruusunnnuppu

      1.Montako jaksoa olet nähnyt Serranon perheestä?
      - ei mitään hajua.. jotain alkujaksoja katoin kauan sitten ja nyt taas kesälomalla alotin uudestaan.
      2.Kuinka monta perheesi jäsentä seuraa Serranoa?
      - minä ja pikkuveljeni. joskus vanhempammekin katsovat, mutta pitävät sitä hölmönä.
      3.Onko sinulla kaikki tähän asti julkaistut jaksot nauhalla vai Dvd:llä?
      - ei. :S vielä.
      4.Aamun jaksot vai uusinnat?
      - netistä kattelen.
      5.Minkä arvosanan antaisit serranon perheelle?
      - 9½ tai 10-

    • Aleksi

      1 = Kaikki näytetyt, enpä tiedä määrää.

      2 = 1, minä. Ei sisaruksii...

      3 = Ei kummallakaan. Boxilla kyllä mut se alkaa aina piiputtaa kun siellä on jotai 10 jaksoo.

      4 = Boxille menee aina aamun jaksot.

      5 = Ai kouluarvosana? Sit 10, koska serrano on vaan niin hyvä!

      PS. Ilmoitit alussa, että kysymyksiä on 4. Moni muukin taisi huomata, että niitä olikin 5! (o:

    • Fani 29

      Joopa joo tais tul virhe anteeks vaan. Pääasia et kaikki tajuu asian.

    • serranoo fani :)

      1.En ihan ensimmäisiä jaksoja. 2.2 3.ei kummallakaan. 4.Yle areenasta kattelen jos ei kerkee aamulla. 5. ehdottomasti 10.

    • Paavo joo

      tämä eiliity kyllä tähän keskusteluun,mutta asia koskee tuota jotain serrano kuningas kilpailu/keskustelua.Luin eilen kaikki serrano viestit ja aikaa meni yli 2 tuntia.Tuli mietittyä juuri tuota keskustelua ja kysyisin teiltä,että kannattaako serrano fani 10 tehdä enään noita serrano kuningas juttuja vai kannattaako mennä uuteen asiaan?

      • zoni12345

        1.Montako jaksoa olet nähnyt Serranon perheestä?
        Kaikki

        2.Kuinka monta perheesi jäsentä seuraa Serranoa?
        2

        3.Onko sinulla kaikki tähän asti julkaistut jaksot nauhalla vai Dvd:llä?
        Ei yhtään

        4.Aamun jaksot vai uusinnat?
        Aamun jaksot

        5.Minkä arvosanan antaisit serranon perheelle?
        9 puol


    • ------

      1. Kaikki, mitä niitä nyt on tullut.
      2. Itseni lisäksi ei kukaan muu, paitsi äiti saattaa joskus katsoa jakson sieltä täältä.
      3. Ei ole, odotan aina, että jaksot tulevat uusintoina. En viitsi tuhlata rahaa Dvd:siin, vaikka Serranon perhe on mun lempiohjelma.
      4. Aamun jaksot. Se on ihanaa istua sängyssä ja syödä hyvää aamupalaa ja katsoa Serranoa samalla. :)
      5. 10

    • Jonttu1991

      1. Melkein kaikki suomessa näytetyt joitakin jaksoja ilman tekstityksiä.

      2. Aluksi kaikki muut paitsi isä. Nykyään vain minä olen ainoa aktiivinen katsoja.

      3. Kaikki jaksot koneella, osa DVD:llä, osa boksilla..

      4. sekä että

      5. 8- ja perustelut: Ruusuja ja risuja varmaan pystyy kaikki sarjasta varmasti antamaan. Itse pidin todella vastenmielisenä ajatuksena, että antoivat Belén Ruedan poistua sarjasta. Sarja on sen jälkeen enemmän tai vähemmän keskittynyt vain ja ainoastaan mies triion sekoiluihin. Eikä siinä mitään. Välillähän ne tahtookin naurattaa, mutta enimmäkseen sarjan juoni koostuu osittain jopa huonoista väärinkäsityksistä. Nämä väärinkäsityksetkin on useinmiten ratkaistavissa heti, vaan niistä luodaan erinlaisia illuusioita ja harhakuvitelmia, joista taas syntyy soppaa mahan täydeltä.

      Sarja keskittyi aluksi melko tasapuolisesti koko perheen elämään. Kaikki varmaankin muistavat Guillen tekemät mukavat pikku jekut opettajille. Hyviin muistoihin kuuluu myös lasten joskin utopistiset yritykset auttaa vanhempia heidän riidellessään. Myöskin kaikki varmaan muistavat Serranon perheen nuorsion, Marcos ja Eva. Heidän seikkailujaan oli mielestäni mukavinta seurata. Harvemmin sitä enään semmoista herkkua pääsee näkeääm kun mies triio, Diego, Santiago ja Fiti pääsitvät kunnolla kuvaruutuun. Tästä mielestäni lähti sarjan alamäki ja jatkuu edelleen. Suurin virhe todellakin oli päästää Lucia ja Candela ja paikata heidän roolinsa sarjassa uusilla näyttelijöillä.

      Kaikki hyvä kuitenkin loppuu aikanaan.

      • heipåhei

        KYSYMYKSET

        1.Montako jaksoa olet nähnyt Serranon perheestä? - Melkein kaikki.

        2.Kuinka monta perheesi jäsentä seuraa Serranoa? - kaksi satunnaisesti

        3.Onko sinulla kaikki tähän asti julkaistut jaksot nauhalla vai Dvd:llä? - eka tuokkari on dvd-llä, muita ei oo äänitetty

        4.Aamun jaksot vai uusinnat? - uusinnat

        5.Minkä arvosanan antaisit serranon perheelle?


      • Luciaa ikävöivä

        "Suurin virhe todellakin oli päästää Lucia ja Candela ja paikata heidän roolinsa sarjassa uusilla näyttelijöillä."

        Noinhan se on. Celiasta yritetään tehdä selvästi "uutta Luciaa" (opettaja, kaunis, vaalea, Diegon rakas), mutta ainakaan mun mielestä Celia ei voi ikinä koskaan milloinkaan täyttää Lucian saappaita. Ei ole Celian näyttelijällä Belen Ruedan karismaa eikä minusta ulkonäköäkään.


    • Lindda

      1. varmaan kaikki:D

      2. 4

      3.Ei oo (ehkä vaan pari satunnaista)

      4. Öö.. áamusin tulee ne uusinnat ja iltasin uudet.. katon iltasin

      5.öö.. 10:D:D:D

    • Hola!

      1.Montako jaksoa olet nähnyt Serranon perheestä? -kaikki jaksot

      2.Kuinka monta perheesi jäsentä seuraa Serranoa? -nyt vain minä yksin, silloin ihan alussa meidän perheestä katsoi 3

      3.Onko sinulla kaikki tähän asti julkaistut jaksot nauhalla vai Dvd:llä? ei kummallakaan

      4.Aamun jaksot vai uusinnat? katson ne, jotka tulevat ihan ekaa kertaa eli nythän ne tulevat ilta-aikaan, en katso yleensä uusintoja, jos olen jo nähnyt ne

      5.Minkä arvosanan antaisit serranon perheelle? kyllä se on täysi 10

      Todella ihana sarja!!

    • <<<<<

      1. 1DEN
      2. AIKA MONI
      3. TALLENNETTUNA
      4. AAMUN JAKSOT UUSINNAT
      5. OLISI SAATU JATKAA 2010 ASTI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe