ja laitatte terveytenne pilalle? me naturaalit ollaan kuule vahvempia kun meitä on enemmän kuin teitä, että turha uhkailla!
Luonnollisuus kunniaan, ilman aineitakin voi saada lihaksia, ja penkistä voi saada jopa 200 kiloa natuna, se on jo jotakin!
miksi roinaatte?
5
264
Vastaukset
- Decamies
Roinaan koska olen saamaton luuseri ja asun äidin luona vieläkin. Pippelissä on lisävarsi että kusi valuisi sinne pönttöön eikä massareisilleni. Minulla on myös napoleon-syndrooma, siksi varmasti aloitin roinaamisen.
- m.pieni
kun suomi on täynnä alkkiksia niin miksi juot?
tai sit on noita joilla ei oo muuta elämää kuin
työn teko ja sit lopulta polttavat itsensä hermoraunioksi ja masentuvat ja sit yksi mielenterveys potilas lisää.
varmaan vähä vaikea sanoa miks miks tarttua pulloon.
itse en juo kovinkaan usein ja hormooneita en käytä mutta tupakkia palaa enemmän kuin laki sallii ja en osaa vastata miksi poltan vaikka tiedän että siitä voi sairastua keuhko syöpään
ahtaumatautiin sydän ja verisuoni tautiin astmaan
ym, ja silti vedän vaikka järki sanois että ei.
mihinkään kysymykseen ei oo oikeata vastausta
ihminen on tyhmä ja siitä kärsii koko ruumis.- sdaasaas
hormoonit ole kielletty jos siihen ei ole lupaa?
- m.pieni
oma asiahan se käyttö on,mutta yks asia tässä
on hormoonit ovat rinnastettavissa huumeisiin,joten se joka niitä kauppaa on huumekauppias.
ja huume kauppiaat häikäilemättömästi rahan himon vallassa levittävät huumeita kouluihin ym.
se on tuomittavaa.
jos joku haluaa käyttää niin oma asia mutta se joka niitä myy pitäs laittaa loppuelämäksi vankilaan.- Naturaalli
puhut, olen kanssasi täysin samaa mieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877