Tere! Eli kysymykseni koskee Fastin kreatiinin käyttöä, kun tuon purkin kyljessä lukee, että parhaimman hyödyn saa irti, kun sekoittaa tuon kreatiinin hiilihydraattipitoisen-juoman kanssa.
Käykö appelsiinimehu tähän tarkoitukseen? mihin itse sekoitatte tuon kreatiinin? Kiitos palautteesta ;)
Kreatiini mehuun?
7
2466
Vastaukset
- adasdasdasd
Ei kannata kysyä tuollaista täällä. Saat kimppuusi lauman raivopäisiä extreme natuilijoita joille lisäravinteetkin on samaa kun horkkaaminen
Vastaus kysymykseesi on, että aika sama mihin tuon sekoittaa jos vain säännöllisesti ottaa kreatiinit. - pippelihiiren serkku
Eli tuo perustuu siihen, jo vääräksi todistettuun, väitteeseen, että hiilihydraatti nostaa insuliinitasoja joka kuljettaisi kreatiinia paremmin soluun.
Ei ole mitään merkitystä otatko mehun vai veden kanssa. Itse tykkään tyrkätä sen suoraan suuhun lusikasta ja huuhdella vedellä alas.- adasdasdasdsad
Tarkoitit varmaan, että se kuljetusteoria on väärä? Kyllä hiilarit insuliinitasot ampuu ylös.
- pippelihiiren serkku
adasdasdasdsad kirjoitti:
Tarkoitit varmaan, että se kuljetusteoria on väärä? Kyllä hiilarit insuliinitasot ampuu ylös.
Sori hoono soomi. Eli juurikin niin, että insu ei kuljeta kreatiinia. =)
- N. Atural
Kreatiinin pitkäaikaisvaikutuksista ei ole minkäänlaisia tutkimuksia joten jos olisin sinä niin pysyisin ihan vain naturaalilinjalla.
- Extreme-Natural-BodyBuilding
sekoitan kaakaoon ja hyvin on toiminut!
- setämiesz
itse sekoitan kreatiinin piimään tai mämmiin, mämmi ja piimä nostaa tehobuustia tutkitusta 41,7 % absoluuttisella amerikanlehti tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803