Mistä vanhoillislestadiolaiset ovat saaneet päähänsä että synnit saa anteeksi kun käyttää seuraavia voimasanoja: "Jeesuksen nimessä ja veressä"? Arvelen itse että kaikenlainen noituminen ja loitsujen hokeminen kuuluu pakanauskontoihin.
Noitumalla synnit anteeksi?
8
463
Vastaukset
- Sarir
Löytyiskö srk-oulu.netistä vielä suviseuraradion ohjelma. Sieltä kuulin , mistä tuo tulee. Raamatusta kuitenkin. Oli oikein ohjelma, missä tuo perusteltiin.
- on totisesti
Verenjuonti.
Ei uskoisi, että eöetään vuptta 2008 - admata.
>> Sieltä kuulin , mistä tuo tulee. Raamatusta kuitenkin. Oli oikein ohjelma, missä tuo perusteltiin. >Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät." Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki. Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."
- acim lai nen
admata. kirjoitti:
>> Sieltä kuulin , mistä tuo tulee. Raamatusta kuitenkin. Oli oikein ohjelma, missä tuo perusteltiin. >Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät." Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki. Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."
Ne elävän veden virrat.
"Jeesus sanoo kuitenkin myös näin:
”Joka uskoo minuun, 'hänen sisimmästään kumpuavat elävän veden virrat', niin kuin kirjoituksissa sanotaan." (Joh. 7:38) "
Tämä Raamatun kohta jonka tuot auttaa löytämään vastauksen sinun itsesi ylempänä olevassa ketussa esittämään kysymykseen:
"Oletko miettinyt miksi vl-parannus ei pysy ilman toistoja?"
Parannusta ei voi tuputtaa ulkoapäin, ei millään mekaanisella mantralla vaan siinä on kysymys sydäemen sisäisestä päätöksestä. Jos sydämen kanavat ovat Jeesukseen päin auki niin johan pulppuaa! ;))
Sanotaanhan rukouksenkin olevan sydämen nöyrää puhetta JUMALAN kanssa. Ei vl-papin kanssa.
Ja minusta on ruvennut tuntumaan että sinut Admata on Jeesus valinnut tähän tehtävään mitä netissä teet. Sinulla on huumoria ja älyä myös jotka ovat hyviä apukeinoja. - acim lai nen
on totisesti kirjoitti:
Verenjuonti.
Ei uskoisi, että eöetään vuptta 2008Jeesus ei opettanut kannibalismia.
- Raamatussa..
...Jeesus eivätkä Hänen seuraajat tuohoon tapaan toimineet. Paavalikin puhui Kristuksesta itsessään ja teissä. Syntiä on se, mikä erottaa Jumalasta(=Kristus).
Luuk.24:46. "Ja hän sanoi heille: "Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista,
47. ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista."- Kempelainen
47. ja että parannusta syntien ANTEEKISAAMISESKSI on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista."
TToisaalta; Raamatssa ei ole - Jeesuksen nimessä ja veressä? Ollenkaan, joten lööperiä koko juttu.
Oikeassa olet, tuo "loitsu", on lähempänä okkultismia, kuin aitoa Jeesuksen valmistamaa syntien anteeksiantamusta.
Muutenkin vl on ollut vanhastaan "sanausko". Kerrotaan joskus olleen saarnamies, jonka lausumana sana "mesopotamia", oli taikasanan omaisesti kirvoittanut ihmiset kiittämään ja ylistämään. Tarvinneeko sanoakaan, että hän oli käyttänyt tuota sanaa usein..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2181481- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41138Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171126Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38806Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii54805