..juuressa jälleen katolla tauolla..minähän alan viihtyä katolla ja olen muuttunut varsin pelottomaksi.. häiriöitä ei ollut mutta mukavan lämmin kanava..olin aivan yksi ja tuuli puhalsi.. ei ollu ketään..ei harakoita..ei varpususia.. ei panttereita ei puluja.. ei nalleja eikä palleja..
istuin ilmanvaihtokanavan..
14
325
Vastaukset
- kbasa
lötköttää
mutta puolenvaihdossa pitää olla tarkkana jottei lähe vierimään :-)..oli kävelylle sopiva.. huopakatto parempi liuun kannalta..peltiä oli mustaa.. en ollu edes itseäni piippuun köyttänyt..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..oli kävelylle sopiva.. huopakatto parempi liuun kannalta..peltiä oli mustaa.. en ollu edes itseäni piippuun köyttänyt..
etätuulta ja kolme varista antennissa
telkkarit särisee :-) kbasa kirjoitti:
etätuulta ja kolme varista antennissa
telkkarit särisee :-)..ollu lintusia vaikka asunnon lämpö karkaili harakoille..karkailikin pervokille..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..ollu lintusia vaikka asunnon lämpö karkaili harakoille..karkailikin pervokille..
mutta hämärillä kujilla sinusta taisi lähteä huoku!
- Korkealla
kbasa kirjoitti:
mutta hämärillä kujilla sinusta taisi lähteä huoku!
Niin olisit pitänyt puheen .. vaikka Kansalaiset.....
kbasa kirjoitti:
mutta hämärillä kujilla sinusta taisi lähteä huoku!
..ja vihaiset koiraavat seuraavat ei ku koirat seuraavat mun lämpöhuokua hämärilläkujilla..varjoissa on kylmä..
- kbasa
Korkealla kirjoitti:
Niin olisit pitänyt puheen .. vaikka Kansalaiset.....
ruiskuauton olisi vaatinut sinne alas sitten :-)
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..ja vihaiset koiraavat seuraavat ei ku koirat seuraavat mun lämpöhuokua hämärilläkujilla..varjoissa on kylmä..
jonka ulkomaiset satelliitit noteeraavat fiksulla teknologiallaan!
Korkealla kirjoitti:
Niin olisit pitänyt puheen .. vaikka Kansalaiset.....
..korkealla katolla.. ei vaan mitää näkynyt ei ketään kenellä puhua..
kbasa kirjoitti:
jonka ulkomaiset satelliitit noteeraavat fiksulla teknologiallaan!
..heijastava suojatakki heijastaa huoun takaisin laasersäteenä joka häiritsee satelliittien fiksua teknlogiaa..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..heijastava suojatakki heijastaa huoun takaisin laasersäteenä joka häiritsee satelliittien fiksua teknlogiaa..
kurissa ja saattaa sisäiset kurkut kukkimaan!
- Paita.
kbasa kirjoitti:
kurissa ja saattaa sisäiset kurkut kukkimaan!
Niin saat lepakkoja koristamaan paitaasi ?
- kbasa
Paita. kirjoitti:
Niin saat lepakkoja koristamaan paitaasi ?
yksi syy lisää pysyä tantereella :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
