Uusi lupaavanoloinen Youtube-sarja, osa 1, Introduction
http://www.youtube.com/watch?v=jwywMP4Sxgo
Mukana myös jumala!
Debunking Creationist Junk
3
380
Vastaukset
- ........
TV7 ja Reinikainen olisi ehdottomasti syytä saada ehdokkaaksi tuon palkinnon saajaksi. Pitäisi ilmeisesti vaan saada oikeus laittaa youtubeen noita riemupläjäyksiä TV7:n tekijöiltä ja tekstittää parhaat palat, mutta kukapa viitsisi...
Potholer54:n videot on ollut tilattuna pitkään jo, suosittelen lämpimästi.Potholer54 kuuluu minunkin suosikkeihini, kaverilla on hyvä ote ja videoissaan substanssia.
Tuskinpa tuota lupaa TV7:lta saisit. Ehkä jos asia muotoiltaisiin niin, että videot menisivät YouTubeen päinvastaisessa tarkoituksessa...- Joniii
illuminatus kirjoitti:
Potholer54 kuuluu minunkin suosikkeihini, kaverilla on hyvä ote ja videoissaan substanssia.
Tuskinpa tuota lupaa TV7:lta saisit. Ehkä jos asia muotoiltaisiin niin, että videot menisivät YouTubeen päinvastaisessa tarkoituksessa..."Tuskinpa tuota lupaa TV7:lta saisit. Ehkä jos asia muotoiltaisiin niin, että videot menisivät YouTubeen päinvastaisessa tarkoituksessa..."
Opetus- ja kritisointitarkoituksessa on sallittua esittää pieniä pätkiä kohteena olevasta materiaalista. Näin ainakin olen käsittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448921
- 785442
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383914Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543282- 463181
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273155- 412266
- 341902
- 2091747