Kortsut

Tietämätön

Kunhan täs ajattelin, etta miten kortsujen koot menee?

Siis onko ne 1 ja 2 vai sitten ei selvaa eroa`?

Apuaaaaaaaaa

4

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paddington

Tässä sinulle vähän tietoa...

"Entä sitten koko?
      - Kondomin mitat ovat standardinmukaisia. Kondomin muotoilu ja muut ominaisuudet saattavat hiuksenhienosti vaikuttaa kondomin kokoon. Sultan Sensitive on standardinmukainen kondomi ja Sultan Conture on muotoiltu kondomi, joka asettuu paikalleen erinomaisesti. Se on maailman käytetyin kondomi."

Kopioitu osoitteesta http://www.sultan.fi/

Q: Onko kondomien koko standardisoitu?
      A: EU-direktiivin EN600 mukaiset vaatimukset asettavat kondomeille standardikoon. Tämän direktiivin mukaan mm. Familia Oy valmistaa kaikki kondominsa (Sultan Conture, Sultan Sensitive, Euro, Yankee ja Xtra Pleasure). Myös muut tavallisimmat Suomessa myytävät kondomit (RFSU:n kondomit) perustuvat tähän direktiiviin. Näiden tavallisimpien kondomien koko on pituudeltaan 185-195 mm ja leveydeltään 50-55 mm.

Q: Minkäkokoisia kondomeja Suomessa myydään
      A: Familia Oy:n kondomit ovat pituudeltaan 190-195 mm ja leveydeltään 50-55 mm (Xtra Pleasure on päästä 65 mm leveä). RFSU:n kaikki kondomit ovat pituudeltaan 185 mm ja leveydeltään 52 mm paitsi Okeido, joka on pituudeltaan 190 mm ja leveydeltään 53 mm. Lisäksi myydään Durexin kondomeja, jotka ovat pituudeltaan 178-205 mm ja leveydeltään 52-64 mm.

Q: Mikä on EN600 standardin mukainen kondomin koko?
      A: Standardi määrittelee pituudeksi suurempi tai yhtä suuri kuin 170 mm ja leveydeksi 44-56 mm ± 2 mm. Vakituiseksi/normaaliksi leveydeksi määritellään 52 mm. Tämä standardikoko ei tietenkään sovi kaikille, joten erikoiskokoisten kondomien hankinta on välttämätöntä.

Q: Mikä on suurin saatavilla oleva kondomi Suomessa?
      A: Sultan Xtra Pleasure (pituus 195 mm, leveys 55 mm, päästä 65 mm leveä), Durex Comfort (pituus 205 mm, leveys 56 mm) ja Durex Avanti (pituus 180 mm, leveys 65 mm). Näistä Durex Comfort on poistuva tuote, jonka valmistus on lopetettu (lähde: apteekki Lahdessa, jonne yritettiin kysyttäessä tilata ko. tuotetta). Durex Avanti on lateksiton ja erittäin kallis!

Q: Mikä on suurin saatavilla oleva kondomi maailmalla?
      A: Trojan Magnum XL (pituus 205 mm, leveys 57-64 mm). Tätä myydään vain jenkeissä, josta sitä voi tilata lukuisista nettikaupoista (http://www.condoms.net/condoms/trojan_magnum_xl.html).

Q: Mitä ovat ns. XXL-kondomit?
      A: Erotiikkaliikkeistä saattaa löytyä XXL-kondomeja (www.mollyshop.com, 18 kpl / 98 mk ja Sex Shop Lahti, 10 kpl / 65 mk), nämä ovat pituudeltaan 195 mm ja leveydeltään 54 mm (lähde: [email protected] ja Sex Asema Lahti).

Q: Onko minulla liian iso?
      A: Todennäköisesti ei ole, erään tutkimuksen mukaan kondomien standardileveys 52 mm on liian pieni noin puolelle länsimaisista miehistä (lähde: Men's Health).

kopioitu http://gamma.nic.fi/~samilla/k18/kumit/kumit.html

• Faubus

Tästähän oli juttua silloin kun Suomi liittyi Euroopan Unioniin ja tuosta EN600-standardista tuli uusi versio, jossa pituusmitta oli 10 mm enemmän.

Sanottiin, että Suomessa on isomunasemmat meihet joiden takia EU-direktiiviä piti muuttaa.

• Tietämätön
        Faubus kirjoitti:

Tästähän oli juttua silloin kun Suomi liittyi Euroopan Unioniin ja tuosta EN600-standardista tuli uusi versio, jossa pituusmitta oli 10 mm enemmän.

Sanottiin, että Suomessa on isomunasemmat meihet joiden takia EU-direktiiviä piti muuttaa.

Kiitoksia.. Eli ei siis ole valiä kovin paljoa minkälaisia ostan?

Mita suosittelisitte noin 14cm kalulle?

• Paddington
        Tietämätön kirjoitti:

Kiitoksia.. Eli ei siis ole valiä kovin paljoa minkälaisia ostan?

Mita suosittelisitte noin 14cm kalulle?

Sa kannattaa itse päättää mikä sopii itselle parhaiten. Itse olen tykännyt näkistä ja suki-sukista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2756
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1209
    Aihe