Tete, kenen lapsi

hän on?

Meinaan vaan että kun asuu Guillermon kanssa ja olivat parikin, kutsuu Luciaa äidikseen ja Guillermo sanoo Diegoa isäkseen, ja kun Diego ja Lucia ovat aviopari niin pistää vähän sekaisin. ei kai Tete ja Guillermo sentään sisaruksia ole??? :O

14

2039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Guillen siskopuoli

      Tete ja Guille ovat sisko- ja velipuoli. Marcos, Guille ja Curro ovat Diegon poikia ja heidän äitinsä on kuollut. Eva ja Tete ovat Lucia tyttäriä ja heidän isänsä (josta Lucia erosi uskottomuuden takia) asuu Barcelonassa.

    • Nove.

      Teté on Lucían ja tämän ex-miehen Sergin lapsi, eli Teté ja Guille ovat sisarpuolia.

      • jopa on meininkiä

        Sisaruspuolet seurusteli keskenään? Aika hurjaa menoa. En tiedä liekö laillistakaan, Suomessa varmaan ei ainakaan ja muutenkin vaikka olisikin, niin kuulostaisi oksettavalta seurustella oman siskopuolen kanssa!


      • nyt ymmärtää
        jopa on meininkiä kirjoitti:

        Sisaruspuolet seurusteli keskenään? Aika hurjaa menoa. En tiedä liekö laillistakaan, Suomessa varmaan ei ainakaan ja muutenkin vaikka olisikin, niin kuulostaisi oksettavalta seurustella oman siskopuolen kanssa!

        Siis Marcos ja Eva tapasivat toisensa ensimmäistä kertaa vasta Diegon ja Lucian häissä. Niillä on eri vanhemmat, ovat "sisarpuolia" sen kautta, että vanhemmat muodostivat uusioperheen.


      • Eva & Marcos
        jopa on meininkiä kirjoitti:

        Sisaruspuolet seurusteli keskenään? Aika hurjaa menoa. En tiedä liekö laillistakaan, Suomessa varmaan ei ainakaan ja muutenkin vaikka olisikin, niin kuulostaisi oksettavalta seurustella oman siskopuolen kanssa!

        Etpä ole sitten pahemmin sarjaa seurannut, neljän ensimmäisen kauden kantava voimahan oli Teten isosiskon Evan ja Guillen isoveljen Marcosin suhde. Molemmat ovat jo poistuneet sarjasta, mutta tämän päiväisessa jaksossahan selvisi että Eva ja Marcos (siis sisaruspuolet) odottavat yhteistä lasta. Eli revippä siitä!

        Mutta mikä tuossa sisaruspuolten seurustelussa olisi "väärin" tai "laitonta", ainoa sidehän heidän välillään vanhempien avioliiton tuoma henkinen side. Mitään fyysistä sidettähän näiden välillä ei ole koska molemmat perheen puolikkaat ovat täysin eri suvuista.


      • aloin seurata
        Eva & Marcos kirjoitti:

        Etpä ole sitten pahemmin sarjaa seurannut, neljän ensimmäisen kauden kantava voimahan oli Teten isosiskon Evan ja Guillen isoveljen Marcosin suhde. Molemmat ovat jo poistuneet sarjasta, mutta tämän päiväisessa jaksossahan selvisi että Eva ja Marcos (siis sisaruspuolet) odottavat yhteistä lasta. Eli revippä siitä!

        Mutta mikä tuossa sisaruspuolten seurustelussa olisi "väärin" tai "laitonta", ainoa sidehän heidän välillään vanhempien avioliiton tuoma henkinen side. Mitään fyysistä sidettähän näiden välillä ei ole koska molemmat perheen puolikkaat ovat täysin eri suvuista.

        ja ehdin kyllä nähdä Marcosin ja Evan ennenkuin häippäsivät sarjasta. Mutta tota Tete- Guille kuvioo olen ihmetellyt ja nyt vielä kun kerroitte ton Marcos-Eva kuvionkin niin....

        No joo, eihän niitä verisukulaisuussiteitä toki tuossa ole mutta minä en ainakaan alkaisi siskopuoleni kanssa seurustelemaan. Kyllä se raja vedetään siihen että jos ollaan samassa perheessä, niin silloin ei aleta duunaileen tuollaisia olkoonkin vaikka kuinka laillista.

        Ehkä olen tiukkapipo mutta näin se vaan on.


      • Nove.
        jopa on meininkiä kirjoitti:

        Sisaruspuolet seurusteli keskenään? Aika hurjaa menoa. En tiedä liekö laillistakaan, Suomessa varmaan ei ainakaan ja muutenkin vaikka olisikin, niin kuulostaisi oksettavalta seurustella oman siskopuolen kanssa!

        Mielestäni siinä ei ole mitään kummallista, että sisaruspuolet seurustelisivat keskenään.


      • Lucia & Diego
        aloin seurata kirjoitti:

        ja ehdin kyllä nähdä Marcosin ja Evan ennenkuin häippäsivät sarjasta. Mutta tota Tete- Guille kuvioo olen ihmetellyt ja nyt vielä kun kerroitte ton Marcos-Eva kuvionkin niin....

        No joo, eihän niitä verisukulaisuussiteitä toki tuossa ole mutta minä en ainakaan alkaisi siskopuoleni kanssa seurustelemaan. Kyllä se raja vedetään siihen että jos ollaan samassa perheessä, niin silloin ei aleta duunaileen tuollaisia olkoonkin vaikka kuinka laillista.

        Ehkä olen tiukkapipo mutta näin se vaan on.

        Samaa mieltä olivat Lucia ja Diegokin aluksi Evan ja Marcosin suhteesta, mutta ymmärsivät sitten että tunteita vastaan on turha taistella. Tete & Guille menikin sitten läpi vähemmillä kommelluksilla.


      • ovat
        Nove. kirjoitti:

        Mielestäni siinä ei ole mitään kummallista, että sisaruspuolet seurustelisivat keskenään.

        semmoisia lapsia, joilla on jompikumpi vanhemmista yhteisiä. Siis tässä tapauksessa eivät ole mitään sukua, koska molemmilla on sekä eri äidit että eri isät. Nih.


      • yhä rakastuneita
        ovat kirjoitti:

        semmoisia lapsia, joilla on jompikumpi vanhemmista yhteisiä. Siis tässä tapauksessa eivät ole mitään sukua, koska molemmilla on sekä eri äidit että eri isät. Nih.

        joten taitaa jatkoa seurata :)


      • JJJ..
        yhä rakastuneita kirjoitti:

        joten taitaa jatkoa seurata :)

        Joo, Teten ja Guillen sekä Marcosin ja Evan, sisarpuolten, suhde olisi Suomen lain puitteissa laitonta. En sitten Espanjan laista tiedä...


      • kuitenkin
        JJJ.. kirjoitti:

        Joo, Teten ja Guillen sekä Marcosin ja Evan, sisarpuolten, suhde olisi Suomen lain puitteissa laitonta. En sitten Espanjan laista tiedä...

        Kyllä se kuitenkin ihan laillista olisi myös täällä Suomessa. Adoptiotapauksista en tiedä voiko silloin biologisesti eri vanhammista syntyneet avioitua vai ei, mutta tässä tarinassahan siitäkään ei ole kyse.


    • shabu

      tete on lucian ja hänen ex-miehen sergin lapsi

      • tete_guille

        vetäkää sitä diegoa perseeseen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe