antabus missä ja miten?

läheinen

Miten Antabus laitetaan - ihan noin käytännössä ja missä se laitetaan?
Kiitos jos joku tietävä kertoo.

7

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä

saa poretabletteina.itekkin kerran hommasin,mut yhtään en ottanut,koska pystyin lopettamaan muuten.

• ööööööööööö

Eiks tosta ihon alle laitettavasta antabuskapselista ole luovuttu jo aikoja sitten? Poretableteilla mennään nykyään. Jos ei ole itsekuria sen vertaa, että ottaisi tabletit omatoimisesti, niin kannattaa hoitaa asia a-klinikalla. Pari kertaa viikossa muutama tabu yleensä riittää.

• ka4rla

Kyllä olisi parasta jos pystyi ottamaan tabletteina ,mutta jos se pääse ontumaan .niin kyllä laitetaan myös ihon alle ,omasta terveyskeskuksesta saa alkuun neuvoja ,ja motivaatio täytyy ola todella korkealla .siis halu lopettaa ja tietoinen että jos on kapseli ja sortuu niin seuraukset voi olla kohtalokkaat ,toivon sydämestäni että ratkaisu löytyis helpommin .

• vielä.....

laitetaan antabuskapseleita ihon alle?? Miten varma ja uusi tämä tieto on???
        Olen asiasta hieman toista mieltä....

• ka4rla
        vielä..... kirjoitti:

laitetaan antabuskapseleita ihon alle?? Miten varma ja uusi tämä tieto on???
        Olen asiasta hieman toista mieltä....

korostan sitä että ensin a.klinkalle tai terveys keskukseen .minun siskolle laitettiin eiran sairaalassa hki...siinä joutuu käymään psykolokin testit ja lääkärin kans pitkät keskustelut ,myös veljen tytölle laitettiin mutta otatti pois kun himo viinaan oli niin kova ...kuvitteli että pystyy hallitsemaan homman mutta niin ei todellakaan käynyt ,just sen takia ihmisen persoona halutaan tutkia tarkkaan ettei näitä vahinkoja tulisi ,siis vielä ,täytyis vaikka se vaikeaa onkin hakeutua johonkin tukiryhmään ,tai jos meenee antab. niin suositellaan ,että olis joku hyvä ystävä ,joka valvoo ,että tulee todella otettua.ter,marja-leena

• antabus-kapseleiden
        ka4rla kirjoitti:

korostan sitä että ensin a.klinkalle tai terveys keskukseen .minun siskolle laitettiin eiran sairaalassa hki...siinä joutuu käymään psykolokin testit ja lääkärin kans pitkät keskustelut ,myös veljen tytölle laitettiin mutta otatti pois kun himo viinaan oli niin kova ...kuvitteli että pystyy hallitsemaan homman mutta niin ei todellakaan käynyt ,just sen takia ihmisen persoona halutaan tutkia tarkkaan ettei näitä vahinkoja tulisi ,siis vielä ,täytyis vaikka se vaikeaa onkin hakeutua johonkin tukiryhmään ,tai jos meenee antab. niin suositellaan ,että olis joku hyvä ystävä ,joka valvoo ,että tulee todella otettua.ter,marja-leena

asettaminen on tapahtunut? Vuosi sitten,kaksi vuotta sitten, viisi vuotta sitten? Milloin?
        Uusimpien tutkimusten mukaan ihon alle asennettu antabus ei ole yhtä tehokas kuin tablettimuodossa otettava.
        Psykologin testit?

Ompas outoa, toimin itse päihdetyössä....ja nämä juttusi olivat minulle vallan uusia.

Eli milloin sukulaisillesi on nämä kapselit asennettu, se tässä on nyt se pointti!

• ka4rla
        antabus-kapseleiden kirjoitti:

asettaminen on tapahtunut? Vuosi sitten,kaksi vuotta sitten, viisi vuotta sitten? Milloin?
        Uusimpien tutkimusten mukaan ihon alle asennettu antabus ei ole yhtä tehokas kuin tablettimuodossa otettava.
        Psykologin testit?

Ompas outoa, toimin itse päihdetyössä....ja nämä juttusi olivat minulle vallan uusia.

Eli milloin sukulaisillesi on nämä kapselit asennettu, se tässä on nyt se pointti!

tarkoitin varmaan psykiatria .sisaren kohdalla oli pitkä prosessi mutta heillähän oli varaa maksaa ensin useaan otteeseen eirassa ilokaasu hoidot ,sitten togittiin koko suvun teot ja tekemättäjättämiset .siitä on 3vuotta kun päädyttiin kapseliin ja nyt tulee vuosi hänen kuolemastaan .veljen tyttö ohjattiin työn kautta 2v.sitten on myös hoitoalalla ,eikä todellakaan ole kehumista ,työnsä hoitaa loistavasti ,mutta ne vapaat....mutta kyllähän se kuitenkin on näin olipa pillerit tai kapselit jos ihmisellä ei itsellään ...mutta hyvä tukiryhmä on paikallaan .HYVÄÄ KESÄN JATKOA ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      97
      3049
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe