Plarasin näitä viestejä, ja jostain sain oletuksen, että nämä parasta aikaa Subilla esitettävät jaksot olisivat 19. tuotantokautta.
Onko näin ?
Entä kun joskus tulee myös MTV 3:lta Simsoneita, niin onko nekin tätä samaa tuotantokautta.
olisi kiva tietää.
Kuinka monta tuotantokautta Simsoneita on tullut.?
Monesko tuotantokausi ? MTV, Sub -Simpson
parka
3
626
Vastaukset
- ...
Subilla esitetään nyt neljättä kautta, mutta maikkarilla mennään 19.kauden jaksoilla, kunhan taas jatkuu
Kausia on tällä hetkellä 20, mutta ymmärtääkseni sopimus olisi 22 kaudesta, eli kaks kautta voip vielä tulla- tietääkö joku
Osaako joku sanoo millä kaudella tehty ja mikä on jakson nimi: simpsonien perhe lähtee lomalle laskettelemaan ja marge murtaa jalkansa ja joutuu sairaalaan. Ja lisa kaipaa margea kotiin mutta marge ei suostu tulemaan koska sairaalassa on niin hyvä palvelu
- marge lasaretissa
oon nähny ton jakson joskus, oisko 5 kaudelta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.622243- 2032159
- 711786
- 951703
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91581- 921343
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059