MItä Lucialle tapahtuu tai tapahtui, tossa surullisessa jaksossa ? en ymmärrä espanjaa :s
MIKSI LUCIA LÄHTEE ?
7
1782
Vastaukset
- españa
lucia jäi auton alle kun oli menossa hakemaan lapset.. ;(
- Nyt ei täsmää
Itse olen ymmärtänyt, että Lucia kuolee kun menee sairaalaan katsomaan Santin ja Lourden vauvaa. Jäi sairaalan pihalla auton alle sillä reissulla. Tälläinen käsitys mulla on.
- näinhän
Nyt ei täsmää kirjoitti:
Itse olen ymmärtänyt, että Lucia kuolee kun menee sairaalaan katsomaan Santin ja Lourden vauvaa. Jäi sairaalan pihalla auton alle sillä reissulla. Tälläinen käsitys mulla on.
...se menee. On matkalla sairaalaan katsomaan Santin ja Lourdesin lasta.
- ....
Siinä surullisessa kohtauksessa missä Diego juttelee sängynreunalla istuvan Lucian on kai vaan olevinaan jotain yliluonnollista. Siis että Diego kuvittelee puhuvansa Lucian kanssa, tai puhuu Lucian "hengen" kanssa, tai näkee Lucian inkarnaation. Tai jotain sellaista.
- españa
óon asunu espanjassa 3 v et kyll mä sen verran espanjaa osaan et tiedän mtn lucia kuolee!!!!!!!!!!
- serrano <3
kysymykseesi että miksi lucia lähtee.. Lucien näyttelijä ei halunnut enää jatkaa sarjan parissa töitä. Lucia jää siis ambulanssin alle kun hän on menossa katsomaan santiagon ja lourditasin lasta.
- Naty96
Lucia jaa auton alle mennessaan katsomaan lourdetaksen vauvaa... Oikeassa elamassa han haluaa ruveta nayttelemaan yksittaisissa elokuvissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011