eli.Minulla on ollut jo jonkin aikaa kipuja.Tavallaan sähköiskun tyyppisiä,alle sekunnin kestäviä,ympäri kehoa.Kaikkialla.Ne kivut on nyt pahentuneet.Kipu on kovempaa kuin ennen ja sen yhteydessä palelee.En tiedä osaanko kertoa tarkasti mutta kipupistoksia on jokapäivä.Esim.Jalassa,kämmenselässä,vatsassa,selässä ,kasvoissa.Muita oireita en ole havainnut itsessäni.Olen perusterve nuori nainen.JOs joku osaisi yhtään neuvoa,olisin kiitollinen
auttakaa
3
524
Vastaukset
- ajatuksellakin
kurkkaa netistä www.selkasivut.fi epämääräiset kivut lähtevät todennäköisesti lantiosta.Tsekkaa se ja mieti onko mahdollista ja järkeä. Ei ooo mikään uskon asia
- lääkärissä, tyttö
et kertonut mitään elämäntilanteestasi etkä onko palelun lisäksi muita oireita ja ominaisuuksia jotka liittyvät asiaan. Käytätkö lääkkeitä, ehkäisypillereitä, ravintolisiä, onko allergioita tms.?
Mihin aikaan ja missä yhteydessä kivut päivittäin tulevat? Istuessa, liikkeellä, ulkona vai sisällä? Vain kotona jne..?
Vaikea sanoa ilman tarkempaa tietoa.
Sähköpistontyyppiset kivut vaikuttavat kuitenkin ihoreaktoilta (allergia tms. sensitiivisyys) tai hermostoperäisiltä. Se, että niitä on koko kehossa, on outoa. Menepäs käymään lääkärilläsi. - Pera
Minulla oli samanlaisia oireita 1999.Tuntui,että lihakset on tulessa ja aina vain paheni.Kärsin siitä kauan,kunnes loppudiagnoosi oli Paniikkihäiriö,mikä on miehillä harvinaista.Kyseessä kun on lähinnä naisten tauti joka alkaa 20-30 vuoden iässä.Kyllä kandee ottaa lääkäriin yhteyttä,ja tutkia asia.Mulle tehtiin sairaalassa silloin Paniikkihäiriö testi,joka varmensi asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070