onko se sakkolihaa..jos on esim jauheliha on mennyt yli päiväyksen? lähtenyt ns. kävelemään???
sakkolihaa..
17
458
Vastaukset
- se ole kovin
kauas tai ylinopeudella se jauhelihasi. Juokset vain kiinni.Kokolihasta kannattaa tarkistaa kihlasormuksesta "parasta ennen päiväys". Sitä varten se on sinne kaiverrettu, sitten se alkaa pilaantua.
- Sini_siivetär
mutta terveysriski se saattaa olla..
Jos juokset liika kovaa sakkolihan perässä saat ylinopeussakot.
- *Nalle*
sen"lihasi"paistinpannulla oikeen kunnolla:)Jos se pysyy tyytyväisenä paikoillaan...eikun perunakeiton tekoon vaan..
Sakkoliha taas käy liian kuumana ja hups...häviää.....lihaa siis liikaa kuumottaa se nousee pystyyn ja pakenee? ..vuoorien taaa.. minnekä se sakkoliha häipys? parempiin suihinko?
- *Nalle*
pervokki kirjoitti:
..lihaa siis liikaa kuumottaa se nousee pystyyn ja pakenee? ..vuoorien taaa.. minnekä se sakkoliha häipys? parempiin suihinko?
siinä on joskus käynyt...olen kuulostellut:)
Se liika kuumotus pitää tasoittaa...jollakin keinoin,,,hätä keinot näyttää!!1! *Nalle* kirjoitti:
siinä on joskus käynyt...olen kuulostellut:)
Se liika kuumotus pitää tasoittaa...jollakin keinoin,,,hätä keinot näyttää!!1!..jauhelihaan pannulle puolilämmintä kermaa..sipulia..mustapippuria valkosipulia..siis kermaa viilennökseen.. maustekurkun kappaleita..tästähän tulikin resepti..ja pernaa..
- *Nalle*
pervokki kirjoitti:
..jauhelihaan pannulle puolilämmintä kermaa..sipulia..mustapippuria valkosipulia..siis kermaa viilennökseen.. maustekurkun kappaleita..tästähän tulikin resepti..ja pernaa..
taas nälän mulle...Jos täs jotain pientä alkupaloiksi...niin eiköhän aamuksi ehdi syödä jo pääruokaakin...hmmm:)
*Nalle* kirjoitti:
taas nälän mulle...Jos täs jotain pientä alkupaloiksi...niin eiköhän aamuksi ehdi syödä jo pääruokaakin...hmmm:)
..minä vaan aina ajattelen vaan ruokaaa... sluurrppss..lihaa..
- kbasa
silloin kyllä on sakotuksen paikka :-)
itse tiedä..tarkoitin lähinnä symbaalisesti "lähtee liikkeelle".. noo sakkoo jollekin siitä että myy vanhaa lihaa..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
itse tiedä..tarkoitin lähinnä symbaalisesti "lähtee liikkeelle".. noo sakkoo jollekin siitä että myy vanhaa lihaa..
liikkeelle..
lätkäisisin kyllä tiketin oli nopeus mikä hyvänsä :-) kbasa kirjoitti:
liikkeelle..
lätkäisisin kyllä tiketin oli nopeus mikä hyvänsä :-)..sakot lihan tiskille panijalle heti alkuunsa..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..sakot lihan tiskille panijalle heti alkuunsa..
toinen hikisesti saa lihan tiskille
toinen lähtee litomaan alta aikayksikön :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786