sakkolihaa..

onko se sakkolihaa..jos on esim jauheliha on mennyt yli päiväyksen? lähtenyt ns. kävelemään???

17

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ole kovin

      kauas tai ylinopeudella se jauhelihasi. Juokset vain kiinni.Kokolihasta kannattaa tarkistaa kihlasormuksesta "parasta ennen päiväys". Sitä varten se on sinne kaiverrettu, sitten se alkaa pilaantua.

      • ..laitan juoksulenkkarit jalkaa..otan kokolihasta kii


    • Sini_siivetär

      mutta terveysriski se saattaa olla..

      • ..bakteereja ja hometta Aasta Ööhön..


    • Jos juokset liika kovaa sakkolihan perässä saat ylinopeussakot.

      • ..juoksulenkkareihini jarrutt?


    • *Nalle*

      sen"lihasi"paistinpannulla oikeen kunnolla:)Jos se pysyy tyytyväisenä paikoillaan...eikun perunakeiton tekoon vaan..
      Sakkoliha taas käy liian kuumana ja hups...häviää...

      • pervokki

        ..lihaa siis liikaa kuumottaa se nousee pystyyn ja pakenee? ..vuoorien taaa.. minnekä se sakkoliha häipys? parempiin suihinko?


      • *Nalle*
        pervokki kirjoitti:

        ..lihaa siis liikaa kuumottaa se nousee pystyyn ja pakenee? ..vuoorien taaa.. minnekä se sakkoliha häipys? parempiin suihinko?

        siinä on joskus käynyt...olen kuulostellut:)
        Se liika kuumotus pitää tasoittaa...jollakin keinoin,,,hätä keinot näyttää!!1!


      • *Nalle* kirjoitti:

        siinä on joskus käynyt...olen kuulostellut:)
        Se liika kuumotus pitää tasoittaa...jollakin keinoin,,,hätä keinot näyttää!!1!

        ..jauhelihaan pannulle puolilämmintä kermaa..sipulia..mustapippuria valkosipulia..siis kermaa viilennökseen.. maustekurkun kappaleita..tästähän tulikin resepti..ja pernaa..


      • *Nalle*
        pervokki kirjoitti:

        ..jauhelihaan pannulle puolilämmintä kermaa..sipulia..mustapippuria valkosipulia..siis kermaa viilennökseen.. maustekurkun kappaleita..tästähän tulikin resepti..ja pernaa..

        taas nälän mulle...Jos täs jotain pientä alkupaloiksi...niin eiköhän aamuksi ehdi syödä jo pääruokaakin...hmmm:)


      • *Nalle* kirjoitti:

        taas nälän mulle...Jos täs jotain pientä alkupaloiksi...niin eiköhän aamuksi ehdi syödä jo pääruokaakin...hmmm:)

        ..minä vaan aina ajattelen vaan ruokaaa... sluurrppss..lihaa..


    • kbasa

      silloin kyllä on sakotuksen paikka :-)

      • itse tiedä..tarkoitin lähinnä symbaalisesti "lähtee liikkeelle".. noo sakkoo jollekin siitä että myy vanhaa lihaa..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        itse tiedä..tarkoitin lähinnä symbaalisesti "lähtee liikkeelle".. noo sakkoo jollekin siitä että myy vanhaa lihaa..

        liikkeelle..
        lätkäisisin kyllä tiketin oli nopeus mikä hyvänsä :-)


      • pervokki
        kbasa kirjoitti:

        liikkeelle..
        lätkäisisin kyllä tiketin oli nopeus mikä hyvänsä :-)

        ..sakot lihan tiskille panijalle heti alkuunsa..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..sakot lihan tiskille panijalle heti alkuunsa..

        toinen hikisesti saa lihan tiskille
        toinen lähtee litomaan alta aikayksikön :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe