Hullu uskovainen

Kirkosta eroava

Taidan erota kirkosta.

Syynä on tämä kanssauskovaisten väkivaltaisuus, ja tieto kaikesta epämoraalisesta skeidastsa, jota ehdotetaan myös muiden harjoittavan..


http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000036451534

Millainen uskovainen voi Rakkaudessaan edes ehdotta toisen ... no.. päivien lyhentämistä.

itse en edes voi sanoa tuota sanaa.

Mutta EN HALUA olla Jeesus-viha-uskossa, jos kerran kaikki ympärilläni on tälläasia.

Forumin uskovaisista äkkiä laskien 54 oli sellasia.

Nimerkit, kuten Olen, vaan, taitaa, näin,
atet on, ovat parin viikon sisällä kirjoittaneita Jeesusmiehiä!

En voi uskoa, että kuulun lahkoon, jossa väki tietää kaiken miesten s-sistä, ja valistaa tiedoudellaan pakana-atteja!

Otan osaa, jos joudutte kuntelemaan uskovaisten hintismiä, tyylliin jo esitetty viesti

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000036451534


Vain uskovaiset pystyy lähettämään 54 pahaa viestiä toiselle?

Täytyy myöntää, etten uskovisena ostanut tietokonetta, että pääsisin haistattelemaan muille.

MINUA EI Jeesus kutsunut lasettamaan ateille, netin välityksellä :(

5

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BBob

      Kovaa tekstiä mutta luonnollista ihmisten kyseessä ollessa. Haukut saavat aikaan suuttumusta ja vastahaukkuja. Vähän on kummassakaan leirissä pyhimyksiä.

    • ala-asteen siivooja, se oikea

      sillä uskovaiset ilkeilevät meille vähemmän opiskelleille jopa täällä ateistipalstalla.
      Enhän minä sille mitään voi etten osaa oikein kaikkia vaikeita välimerkkejä ja muita hulluja kirjoitussääntöjä.
      Laitoin jo tuonne oman aloituksen, mutta ne vaan rupesi haistattelemaan toisilleen, eihän siitä sen selvempää tullut, saako kirjoittaa ja millä tavalla.
      Kössönöm nyt sanoi, että saa sekä puusilmä, mutta vielä enemmän kaipasin vakuuttelua.

      Mitä mieltä sinä olet, kun ollaan nyt niinkuin samalla asialla eli kirkosta eroamassa?

      Voinko jatkossa tänne kirjoittaa vaikka virheitä sattuu ja aina joku ihmeen välimerkki menee väärään paikkaan?

    • puusilimä

      hihhulit on just tuollasia. eroa äkkiä.

    • daäk

      säåps

    • Vanha viesti..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe