onko lucia kuollut vai elää vielä? mikä päivä hän kuolee???
MIKÄ PÄIVÄ luci kuolee???
4
1218
Vastaukset
- Vielä mukana
Odottele parisen viikkoa niin Lucia poistuu sarjasta eli kuun lopussa. Tällä hetkellä pyörivissä jaksoissa vielä "mukana" kun on siellä Ranskassa Marcosin ja Evan luona.
- Aleksi
Laskeskelin, että maanantaina 14 pv. tulee jakso 96, ja Lucía kuolee muistaakseni jaksossa 126. Eli nopea laskutulos: kuuden viikon päästä (5 jaksoa viikossa)
- jo aikaisemmin
Lucia kuolee kuudennen kauden kymmenennessä jaksossa ja viidettä kautta on vielä jäljellä kaksi jaksoa, Lucia siis poistuu lopullisesti 12 jakson kuluttua.
Päivämäärä taitaa silloin olla 29.7 (tiistai). - ao##
jo aikaisemmin kirjoitti:
Lucia kuolee kuudennen kauden kymmenennessä jaksossa ja viidettä kautta on vielä jäljellä kaksi jaksoa, Lucia siis poistuu lopullisesti 12 jakson kuluttua.
Päivämäärä taitaa silloin olla 29.7 (tiistai).107. jaksossa se kuolee eli sillo tiistaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823233
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191464
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81437- 171431
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305