Haluaisin tietää minkälaista säätöä Raulilla on naisrintamalla tulevissa jaksoissa? Entä Marcosin ja Evan lapsi, tyttö vai poika Ja miten heillä muuten elämä sujuu Toulousessa? Kiitos tosi paljon jo valmiiksi jos vastailette =)
Raul
3
612
Vastaukset
- dfgdfgdfg
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
---
----
-----
------
-------
--------
---------
----------
-----------
------------
-------------
--------------
---------------
----------------
-----------------
------------------
-----------------
----------------
---------------
--------------
-------------
------------
-----------
----------
---------
--------
-------
------
-----
----
---
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-kakka
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
RAULILLE TULEE ERITTÄIN VAKAVA SIILIRIPULI JA SE KUOLEE SIIHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
HSHAHDASDASJFAJFASJFD!!!!111131252323453!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SDF
FD
FD
DF
DF
FD
DF
SDF
PÖKÄLE- ...
no tiedän ainakin että evalla ja marcosilla menee hyvin ja ne saa tyttö lapsen sen nimi oli joku chloe tai joku en oo ihan varma
- raul<69
... kirjoitti:
no tiedän ainakin että evalla ja marcosilla menee hyvin ja ne saa tyttö lapsen sen nimi oli joku chloe tai joku en oo ihan varma
Jotaki taitaa hieman lapsettaa, vai mitä ootte mieltä? Kiitos sulle kumminki vastauksesta.^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305