Toiseksi viimeisen jakson lopussa Curro lähtee kaverinsa kanssa ajelulle tavernan pakulla ja ajaa jalankulkijan päälle.
Viimeisen jakson mainospätkissä:
- Curro pakenee onnettomuuspaikalta
- Santiago viedään poliisiautolla pois
- Curro tunnustaa(?) tapahtuneen Diegolle
- Diego poliisin kuulusteltavana
- Diego viedään pois käsiraudoissa
Raul valmistelee rakkaudentunnustusta Afrille
Afri on syvästi liikuttunut tai järkyttynyt jostakin
Tete ja Guille pussaavat
Raul ja Afri halaavat
Paljastuksia sarjan päätöksestä
Syväkinkku
3
1204
Vastaukset
- wapaaa
mäki haluisin tietää et miks diego vietiin käsiraudoissa pois? vangittiinko se ja miks? ku se sano niis pätkis tai se puhu et sillä menee tosi huonosti ja sit se sano lopuks fitille että se on pahoillaan.
- Miksiii?
Miksi Diego viedään raudoissa?
- noora81
Miksiii? kirjoitti:
Miksi Diego viedään raudoissa?
koska sen alaikäinen poika ajoi Tavernan autolla jalankulkijan päälle, ja Diego ottaa syyt niskoilleen.
huom, en ole nähnyt jaksoa, mutta luulen, että se menee noin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823233
- 922925
- 532192
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191484
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81447- 171431
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305