Profiilin poistosta

Ihastunut mies

Haluaisin kysellä profiilin poistosta.

Olen tällä sivulla tutustunut samanikäiseen naiseen. Ollaan viestitelty Sivun kautta, että mesessä pitkään. Nainen ehdotti numeroiden vaihtoa ja suostuin. Meillä on mennyt hienosti ja olen vähän ihastunut naiseen. Ollaan soiteltu toisille. Meillä on sen verran etäisyyttä, että tapaaminen ei ole helppo. Lisäksi nainen on yh äiti. Ollaan sovittu yksi viikonloppu alustavasti tapaamiselle sillein, että nainen tulee käymään mun luona.

Meille tuli pieni probleema. Ehdotin molempien profiileiden poistoa. Nainen yllättyi, mutta suostui. Naisella oli kuvallinen profiili. Nainen otti ensin kuvan pois, mutta myöhemmin laittoi sen uudestaan vaikka lupsi poistaa profiilin. profiilia ei tarvi poistaa kokonaan sen voi piilottaa puoleksivuodeksi.

Annoin tästä kommenttia ja nainen suuttui minuun. Olin huomannut hänen pyörivän useasti treffisivulla vaikka tutustui minuun. Olen kerran menettänyt treffit yhden naisen takia, jolla oli kuva profiilissa. Nainen lupasi minulle treffit, mutta meni toisen kanssa. Tämän takia halusin, että tämän hetkinen ihastukseni poistaisi profiilin, kun meillä on mennyt hyvin.

Nyt nainen on suuttunut minuun. Haluaisin tutustua vielä. Miten saisin naisen antamaan anteeksi? Meillä on pieni erimielisyys enkä haluaisi sen pilaavan mahdollisuuksia. Eikä yks erimielisyys saa pilata mahdollisuuksia. Minulla on ollut pahamieli. Antakaa joku hyvä neuvo, miten saisin sovittua naisen kanssa? Sula sopu on paljon parempi, kuin erimielisyys. Olen kunnollinen ja luotettava mies. Ei pidä riidellä tyhmistä asioista. Haluaisin tapaamisemme onnistuvan.

30

4042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se nainen

Ihan oikeasti, tommosesta ei tule myöhemmin kuin pää kipeeks. Toihan, eli sen naisen käytös jo kertoo et se vedätyttää sua ja sitä se jatkaa myöhmminkin. Joten unohda ja siirry seuraavaan, pääset helpommalla IHAN OIKEESTI..!!!!!

• saman kokenus

Olet ilmeisen ihastunut - oletko ensi kertaa liikkeellää nettideittailun maailmassa?

Pari kommenttia kyyniseltä:

Niin kauan kuin ette ole fyysisesti tavanneet, määrittävät teidän odotuksenne ja omat mielikuvanne toista enemmän, kuin realiteetit. sanot olevasi ihastunut. mihin? ethän ole koskaan tavannut naista, et voi tietää millainen hän on.

Et voi esittää vaateita vieraalle ihmiselle. Ei teillä voi olla vaatimuksia toistenne suhteen ennen kuin suhde on vakaammalla pohjalla.

Nainen voi olla hermostunut koska kokee vaatimuksesi ahdistaviksi.

Ota rauhallisesti. Tutustu häneen. Anna hänen deittailla - netissä tai livenä. Suhteen sääntöjen sopiminen tulee vasta sitten, kun molemmat ovat sitä mieltä, että teillä on suhde.

• Ihastunut mies.

En ole ekaa kertaa tutustumassa treffipalstalla. Olen tutustunut moniin naisiin. Tämä nainen kolahti ja tuntui hyvältä jollain tapaa. Meillä viestittely meni hienosti. Molemmat haluttiin tavata. Tapaamisemme pitäisi olla 3 viikon päästä. Olen joskus menettänyt treffit vaikka mulle ne luvattiin. Tämän takia halusin profiilit pois, etten menetä uudestaan.

• ikää??

Ihan varmuuden vuoksi kysy koska mun mielestä tuo sun viestis kuulostaa hieman naiviilta, kun sä haluat niin naisen on poistettava profiili. No Okei! On tuo naisenkin käytös hieman ihmeellistä tuossa tilanteessa joten ihan ymmärrettävää. Mutta niin kuin tuossa joku sanoi, taitaa tämä nettideittailu olla sulle aika uusi juttu?!

No oli miten oli mutta neuvo! Älä ihastu liian nopeasti näihin! Deittien naisiin ei kannata 60 prosenttia enempää uskoa varsinkaan niiden puheisiin ennen kuin olette tavanneet livenä.
      Miehenä sanoisin sinulle että olisin nyt hiljaan jonkin aikaan ja ottamatta millään tavalla yhteyttä tuohon naiseen, se luultavasti ottaa yhteyttä muutaman päivän sisällä JOS ON kiinnostunut. Viikon hiljaisuuden jälkeen unohtaisin koko ämmän ja etsisin paremman, usko pois!

Tuntuu myös vähän että se yrittää kusettaa sua...

• Ihastunutmies

Ei tää sillein uusi juttu ole. Ikää on 20 - 30 väliltä. Meillä meni niin hyvin, että ajattelin profiilin poistoa. Ei siinä muuta. Oma moka oli, että painostin liikaa. En kuitenkaan pahalla sanonnu.

• vain...
        Ihastunutmies kirjoitti:

Ei tää sillein uusi juttu ole. Ikää on 20 - 30 väliltä. Meillä meni niin hyvin, että ajattelin profiilin poistoa. Ei siinä muuta. Oma moka oli, että painostin liikaa. En kuitenkaan pahalla sanonnu.

Meillä oli mieheni kanssa (johon tutustuin suomi24:ssa, nyt asumme yhdessä) välimatkaa useampi sata kilometriä, joten "juteltiin" mesessä ja puhelimessa pari kuukautta ennen varsinaista live tapaamista. Ja vasta parin TAPAAMISKERRAN jälkeen yhdessä poistimme molempien profiilit.
        En mä ainakaan aikaisemmin pyytäny poistaan, enkä olis itsekkään profiiliani poistanu vaikka hän ois pyytäny, en ennenkun olin varma, että tämä oikeasti johtaa johonkin.
        Netin välityksellä ja puhelimessa ihminen voi tuntua "hyvältä", mutta ei sitten välttämättä sitä kuitenkaan tosi elämässä ole...
        Itsekkin kirjoittelin muutaman aivan ihanan miehen (näin kuvittelin...) kanssa, mutta loppupelissä he eivät olleetkaan sellaisa minkä MIELIKUVAN heistä olin saanu/luonu. Kun ei tunne toista kunnolla, niin sitä huomaamattaan "luo" toisesta mieleisensä kuvan, ja aika paljon tuolla treffipalstalla liikkuu sellaistakin porukkaa, joille riittää ns. virtuaalisuhde.

• sentään..

Voi Pyhä Sylvi..! -siis että joku on omimassa naista ja kinuamassa profiilin poistoa jo heti alkumetreillä..??!!

--nainen todennäköisesti ensihämmennyksestä selvittyään tajusi jatkaa matkaansa..

• sehän

on naisille nykyään kauhistus keskittyä yhteen mieheen kerrallaan!

• Mielipidetär
        sehän kirjoitti:

on naisille nykyään kauhistus keskittyä yhteen mieheen kerrallaan!

Tilanne on sama kuin missä tahansa muualla tavatessa:

Tavatataan ihmisiä, jutellaan, treffaillaan, opitaan tuntemaan toisiaan, selvitetään omaa ja toisen kiinnostusta/kiinnostavuutta.

Sitten kun joku kolahtaa - ja HUOM, kolahtaa molemmin puolin - siinä vaiheessa aletaan yhteisesti sopia suhteen säännöistä.

Kuten joku aiemmin sanoi, ei se ole suhde ennen kuin molemmat kokevat niin.

Liian aikaisin esitetyt vaatimukset eivät vie tilannetta nopeammin eteenpäin, vaan saattavat pelästyttää toisen.

Aiempien huonojen kokemusten perusteella jos alkaa uutta ihmistä kontrolloimaan, menee varmasti metsään. Siinähän on silloin perusoletuksena, että se uusi ihminen on yhtä idiootti kuin ne aiemmat, eikä se ole kovin hyvä oletusarvo uuden suhteen perustamiselle.

• epäilijätär****************...
        Mielipidetär kirjoitti:

Tilanne on sama kuin missä tahansa muualla tavatessa:

Tavatataan ihmisiä, jutellaan, treffaillaan, opitaan tuntemaan toisiaan, selvitetään omaa ja toisen kiinnostusta/kiinnostavuutta.

Sitten kun joku kolahtaa - ja HUOM, kolahtaa molemmin puolin - siinä vaiheessa aletaan yhteisesti sopia suhteen säännöistä.

Kuten joku aiemmin sanoi, ei se ole suhde ennen kuin molemmat kokevat niin.

Liian aikaisin esitetyt vaatimukset eivät vie tilannetta nopeammin eteenpäin, vaan saattavat pelästyttää toisen.

Aiempien huonojen kokemusten perusteella jos alkaa uutta ihmistä kontrolloimaan, menee varmasti metsään. Siinähän on silloin perusoletuksena, että se uusi ihminen on yhtä idiootti kuin ne aiemmat, eikä se ole kovin hyvä oletusarvo uuden suhteen perustamiselle.

molemmat tietävät että meillä on suhde enkä kerkiä täällä kirjoitella;-)
        En yhtään aiemmin.

• .....luotatko?

Minulla on myös ystävä joka poisti välillä profiilin ja palautti takaisin. Teki uusia toisella nimellä kun sanoin hänen tavastaan pitää profiilia. ÄLÄ LUOTA! En usko pätkääkään että hän on luotettava jos profiilia pitää!!! Jos ei sen vertaa kumppaniaan arvosta, älä tee sitä sinäkään!

• kannattaisi ehkä

käydä oikeasti ulkona, eikä vaan haaveilla jostain mielikuvitus henkilöstä, joka tällainen nettituttavuus on ennen tapaamista ja alkaa sitten vasta sopimaan profiilien poistosta sun muusta.
        Aika naurettavaa vaatia profiilin poistoa pelkän viestittelyn perusteella, hankkikaa peräkammarin pojat elämä niin ei tarvitse moisista pikku seikoista itkeä.
        Eikun radalle vaan äijät)).

• ,...
        kannattaisi ehkä kirjoitti:

käydä oikeasti ulkona, eikä vaan haaveilla jostain mielikuvitus henkilöstä, joka tällainen nettituttavuus on ennen tapaamista ja alkaa sitten vasta sopimaan profiilien poistosta sun muusta.
        Aika naurettavaa vaatia profiilin poistoa pelkän viestittelyn perusteella, hankkikaa peräkammarin pojat elämä niin ei tarvitse moisista pikku seikoista itkeä.
        Eikun radalle vaan äijät)).

profiiliani vain sen vuoksi, että joku on vaikuttanut kivalta puhelimessa. Tommonen toisen ihmisen "varaaminen" tutustumatta ENSIN on tosi outoa, mä en edes lähtis treffeille tollasen "varaajan" kans. Sama kuin lähtis tanssilavalle ja ensimmäisen tanssittajan matkaan pitäs lähtee. Kyllä sitä haluaa tutustua useampaan ihmiseen, varsinkin jos on kuvansakin laittanut. Hölmömmältä se näyttää, että ennen treffejä poistaa profiilin ja treffit ei natsanneetkaan ja uudestaan profiili jne...
        Itselleenhän sitä sopivimman tuntuista haetaan. Sitäpaitsi luonnossa vasta näkee eleet, ilmeet, tuoksut yms, joilla on tosi paljon vaikutusta. Ja kun se toisen kuvakin voi olla joku ikivanha yms...

• Herkko 007

Vosun vinkeet, unohda koko juttu!

• Ohhohh

Minkä arvioinnin annat itsestäsi edellisen viestin perusteella?

Minä en antaisi kovin mairittelevaa...

• ihmettelevä nainen

Luoja teitä miehiä jotka ripustaudutte naisen hameenhelmaan heti kun joku näyttää kiinnostuksen merkkejä. Etkai sä kuvittele että tää nainen poistaa profiilinsa ennenkuin on edes tavannut sut? Mikäköhän uuninpankolla kirjoitteleva epätoivonen poikamies siellä oikein on? Mä en itse poista profiiliani ennenkuin olen 100% varma siitä että molemmat ovat oikeasti ihastuneet.

Kamoon hei, herää... mut karkottais pois tommonen äijä ja melkoisen nopeesti.

• samaa mieltä

Pyydä poistamaan se profiili sitten kun olette tavanneet! Jos tuossa vaiheessa rupeaa jo määräilemään, mitähän se sitten on kun ollaan oikeasti kimpassa! Minut saisi tuollaisilla vaateilla ainakin perumaan koko näkemisen...

• ! ! !

No niinpä......
      Olen itse törmännyt samaan olen siis nainen että osaa ne miehetkin....
      Löysimme toisemme suomi24 kautta tapailimme hyvinkin tiiviisti...
      Itse otin profiilini pois koska mielestäni jo toisen kunnioittaminen vaatii sen...
      Tapailemme edelleen matkaa on mutta aikaa järjestämme...
      Tässä jokin päässäni kolahti tein houkutukseksi uuden profiilin hups keikkaa eikös tämä ihastukseni lähettänyt siihen flirttikutsun....
      Silloin heitin senkin pois ja tulin siihen tulokseen ei ole nettimaailma minun juttuni...
      Tässä tulee vaan siihen tulokseen ei kannata heti silti luottaa vaikka näkeekin ihmisen....

• Ninnukka

Rakastuin nettiystävääni, unohti vain kertoa minulle vakisuhteestaan ja profiili on ollut koko ajan, ei ole sitä koskaan poistanut eikä poista....ei ihme, että tunsin itseni petetyksi. Jatkakoon leikkiä jonkun muun kanssa.

• trinhdfhdf

> Olen kunnollinen ja luotettava mies.

nainen ei ollut.

etsi nainen, jolle riittää tutustuminen yhteen mieheen kerrallaan.

yleensä profiilia ei poisteta ennen kuin on tavattu, mutta tämä nainen poisti ja meni laittamaan uudelleen. hän halusi etsiä lisää, sinä et riittänyt hänelle.

• Jooeiei

Susta saa TODELLA mustasukkaisen ja itsetunto nollassa kuvan jos pyydät tollaista vaikka ette ole nähneet... En ihmettele jos nainen häipyy!

• ennenkuin.....................

jos mahdollisesti seurustelusuhde alkaa...??

• villinainen

Itse poistan profiilin aina jos olen tavannut miehen yhdenkerran ja todenneet että olis kiva tutustua paremmin, se vain on kohteliasta toistakohtaan, ethän enään ole hakupäällä jos joku kiinnostaa ja haluaisit oppia tuntemaan hänet. Mua loukkaa se että miesystäväni on avannut taasen sivunsa vaikka meillä menee hyvin kyselen häneltä kyllä kun seuraavan kerran tavataan.

• olen tästä
        villinainen kirjoitti:

Itse poistan profiilin aina jos olen tavannut miehen yhdenkerran ja todenneet että olis kiva tutustua paremmin, se vain on kohteliasta toistakohtaan, ethän enään ole hakupäällä jos joku kiinnostaa ja haluaisit oppia tuntemaan hänet. Mua loukkaa se että miesystäväni on avannut taasen sivunsa vaikka meillä menee hyvin kyselen häneltä kyllä kun seuraavan kerran tavataan.

Olen kanssasi samaa mieltä.

Jossain vaiheessa pitäisi ymmärtää jo kunnioituksesta toista ihmistä kohtaan panna stoppi seuranhaulle. Ihmisiä on monenlaisia, mutta ei siitä tule mitään, jos toista pitää kehottaa sulkemaan profiili. Siinä vaiheessa pitää jo hoksata, ettei kyseinen henkilö ole itselle sopiva. Eihän tuollainen kohteliaisuuteen ja kunnioitukseen liittyvä asia ole mikään irrallinen asia vaan näkyy aivan varmasti myös muussa elämässä ja käytöksessä.

• tähän ketjuun

Ihan yleisenä toteamuksena se, että jotkut naiset ja miehet eivät poista profiiliian, koska he eivät ole tositarkoituksella liikkeellä. He odottavat aina jotain parempaa. Jos on itse tositarkoituksella liikkeellä, en kehottaisi haaskaamaan aikaa sellaisiin ihmisiin.

Ehkä tässä tapauksessa olisi ollut fiksumpaa tavata ensin kerran tai pari. Sitten joitain päiviä tapaamisen jälkeen olisi voinut vilkaista, vieläkö toisella on profiili. Jos kyllä, kyse on todennäköisesti ihmisestä, josta ei tule hyvää kumppania, vaikka kuinka haluaisi. Ei tällaisessa asiassa kannata ryhtyä painostamaan. Jos jotkut haluavat roikkua treffipalstoilla, on parempi myös jättää ne ihmiset sinne roikkumaan.

• Ukoton nainen

Tapasin joskus eräällä toisella saitilla erään tyypin. No, tavattiin ja käytiin pizzalla ja sen jälkeen mentiin leffaan. Mies kertoi että hänen vaimonsa on hakenut eroa hänestä, että siihen menee vielä aikaa kunnes lopullinen ero tulee.
      Minä olisin niin sinisilmäinen ja uskoin tietysti mieheen.

Kuitenkin kävi niin, että mies kertoi jossain vaiheessa, että vaimo ei haluakaan erota, että meidän juttu loppuu siihen.
      Meni muutama päivä kunnes huomasin että mies piti profiilia vieläkin siellä saitilla, kysyinkin syytä siihen ja hän änkyttäen vastasi, että kyllä hän ottaa sen pois.

Mies ilmeisesti ei kehdannut sanoa minulle, ettei kiinnosta. Mies kyllä väitti että oli kiinnostunut minusta, mutta toisin kävi.

Voihan syynä tosiaan olla aviovaimo.

• mietteliäs epätietoinen

Olen miettinyt samaa et koska viimeistään on kohteliasta ym poistaa profiili....
        Olen suomi24sen kautta tavannut erään miehen, nähtykkin muutamia kertoja, oltu jopa yötä toistemme luona ja muutenki ollaan yhteyksissä lähes päivittäin. Silti tämä mies on treffipalstalla vielä tosi paljon ja tuntuu et kiinnostus alkaa hiipumaan sen takia kun mietin että etsiikö hän koko ajan parempaa vaihtoehtoa vai pyörittääkö yhtäaikaa useampaa vai mitä lie...?
        En ole suoraan sanonut mistä kiikastaa kun minun mielestä tuollainen pitäisi tajuta ilman "toisen painostusta". Tämän ketjun kirjotusten perusteella monet ovat poistaneet profiilin jo ensimmäisen tapaamiskerran jälkeen.

• MK69

Mistä voit tietää, että nainen käy USEIN treffisivuilla? Silloinhan itsekin käyt yhtä usein. Minä en ymmärrä sitä, että mies saa tehdä joitakin asioita, mut jos nainen tekee heti tuomitaan. Mulle kävi just tuolleen. Mies oli mustis, kun en profiiliani poistanut ja suuttui, kun profiilini oli online tilassa, no pakkohan hänenkin oli olla eihän hän sitä muuten olisi tiennyt. Minusta profiilit voivat aivan hyvin olla sivuilla niin kauan KUNNES seurustellaan. Suhde joka ei kestä sitä ei kestä muutakaan. Nimimerkki, Nainen 38v

• eräs ajatus

Voihan se olla että se toinen käy vain "katsomassa" onko se toinen osapuoli online tilassa jne. Uteliaisuus voittaa että pitää antaa olla omansakin profiilin niin kauan että toinenki poistaa omansa....

• ..on nyt jo tälläisia ongelmia..mitä tulee jatkossa? onko nainen aivan rehellinen sinulle ja kysy suoraan haluaako hän tavata sinua. Jos hän välittää sinusta aidosti hän poistaa profiilin tai ainakin perustelee sen sinulle. Älä alistu naisen temppuiluun..onnea sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1477
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe