Onko kenellekään tullut mieleen,
että säteissä pyörisi joku kaveriporukka - joka pitää keskenään hauskaa keksien mitä hullumpia tarinoita, feikkiprofiileilla tietenkin kuvilla höystettynä, piirittävät naisia, teeskentelevät rakastumista, vaihtavat osia... houkuttelevat sinua kertomaan tarinaasi ja kun ovat "työnsä" tehneet, katoavat.
Raakaa ja julmaa tiimipilaa, paremman tekemisen puutteessa, oikea elämä kun pelottaa ja tunteiden laittaminen todellisuudessa esiin, OMIN kasvoin. Olen ollut kuulevinani useammastakin tapauksesta, jossa selvästi on käynnissä jonkinasteinen leikki, leikki tunteilla ja ihmisten henkilökohtaisilla asioilla.
Enemmän kokemuksia?
Sättihurmaamista
31
3213
Vastaukset
- että kuvaamaasi
ei tapahdu. Olen chattinut iät ja ajat ja tuollaisesta en ole kuullut. Mutta taatusti on niitä, jotka tulevat eri nikeillä kyselemään eri juttuja ja samojakin. Osa tekee sitä varmaan ihan uteliaisuuttaan, osa varmistelee, että sanot muillekin samaa samoista asioista, ts jos on kiinnostunut testailee oletko sä feikki vai aidon tuntoinen.
Ikinä ei kuitenkaan voi korostaa liikaa sitä, että ei kannata kertoa henkilökohtaisia tietojaan kevyin perustein. Ei ammattia, asuinpaikkaa tarkemmin, ei lähettää kuvaa sähköpostiin. Kyllä ne ehtii myöhemminkin jos toinen on tosissaan tutustumisen kanssa. Aina on joku pipipää riskinä jos luottaa liikaa tuntemattomaan.
Myös puhelinnumero, jos sillä saa suorilla osoitteen kannattaa jättää antamatta. Mesessä voi näytellä kuvia ja jutella anonyymisti. Toisaalta jos toinen tuntuu ok tyypiltä niin kannattaa mennä treffaan se pian, jos se on tarkoituksena. Naamakkain selviää paremmin millainen persoona on todellakin. Mitä kauemmin chattaat sitä harhaanjohtavampi voi mielikuvasta muodostua, lataat sen täyteen unelmiasi ja toisesta tulee väistämättä pettymys.
Terve järki, toisten kunnioittaminen ja hyvät tavat ovat chatissakin valttikortteja. Niillä säästyy monelta murheelta. Esimerkiksi rakastuminen ei mielestäni chattailun perusteella ole tervettä. Ihastua voi, mutta rakastuminen pelkän netin kautta on itsensä huijaamista. Silloin voi syyttää kyllä omaa naiviuttaan ja typeryyttään, kenenkään nettiminä ja liveminä eivät ole samat. Ei toinen huijaa, mutta täytyy ymmärtää, ettei netin kautta välity todellinen kuva. Ja jos huijaa, netti on siihen erittäin helppo väline.
Chattaily on hauskaa ajanvietettä, mutta netissä tulee helposti vainoharhaiseksi tai sitten uskoo mitä vain. Se maalaisjärki todellakin on joillakin hukassa. Aina on joku teini tai lapsenmielinen temmeltämässä chatissa, mutta terve ihminen kyllä huomaa sen hetken kuluttua, onko jutut ok vai ei. Ellei ole älä chattaa sellaiselle. Et puistossakaan pysähdy juttelemaan sekopäälle vaan jatkat kiireesti matkaa.
Mukavia chattailyjä kaikille, terveen arkijärjen kera!- maalaisjärki on ihan kiva
niin.. on.
Mutta kun kuulee näistä, että joitakuita on ihan järjestelmällisesti eri säteissä piiritetty.. usean 'kaverin' osalta, on kai hyvä ottaa esille, että tällaistakin täällä tapahtuu. Sairasta julmaa pilaa. Tunteilua ei kannata harrastaa tuntemattomien anonyymien kanssa, jotka vain saalistavat tunteita, tarinoitasi.. tahtovat ehkä pelata vain mielelläsi.. koska muutoin ei ole mitään... niin mitä?
Ei nämä jutut tyhjästä synny.. chat keskustelussa osa tarinoista. Siis Chat-keskustelu osioissa. Kynnys kertoa näistä huijatuksi tulemisesta on vain korkea.
Pitääkö niin olla? Huijaamisen eduksi.. 'uhrit' vaikenevat.
- Hyväuskoinen hölmö
Siis minä,hyväuskoinen hölmö.Yksi lähestyy ensin ihan tälläisen kuvallisen ilmoituksen kautta,on kohtelias ja kertoilee ammatistaan ja asumisestan.
Hetken päästä antoi sähköpostiosoitteen ja olisi antanut puhelin numeronkin mutta en huolinut.Enkä antanut mitään tietoja itsestäni.Aikansa lähetteli privaatti viestejä.
Sitten se alkoi,oli" kalukallea " ym.sivullani,sivu oli hetken päästä täynnä näitä.Oli siellä pari naistakin joukossa.Ihan törky juttuja.
Ymmärsin joistain jutuista,että oli osa ainakin muita kuin suomalaisia.
Vain yhdellä oli kuvallinen profiili.Kyselivät ,missä asun ,mutta laitoin ihan väärän paikan.
Onneksi siellä on se nappula jota voi torjua kyseiset yhteydenotot.Se loppui siihen,mutta olkaa ihmeessä varovaisia,älkää paljastako mitään henk.koht tietoja siellä.Sen voi sopia muutenkin ja ajan kanssa ja aina kannattaa tehdä tapaaminen johonkin ,missä on ihmisiä ja senkin jälkeen katsoa ettei seurata missä asuu.- kannattaa..
kuitenkin AINA.
- euafuufusu
kyllä siellä sätis joitain tiimejä on.. mullekkin yks näytti jonkun toisen kuvan mesessä ja silleen.. kaikkee.. Enää en kerro itsestäni kellekkään mitään.
- voitko sanoa
missä sätissä..
- taavetti tavallinen
Jokainen vastaa mihin itse haluaa. En oikein usko tällaisiin tiimeihin. Ne ovat urbaaneita legendoja. Kyllä täällä huijarit ovat ihan omillansa. Kannattaa olla aika visusti ja kierrellä ja kaarrella tai sitten paukauttaa ihan suoraan. Aina on mahdollisuus perääntyä.
- Työkaveri
Kyllä täällä on sekä mies-, että naiporukoita jotka pitävät hauskaa. Joku aika sitten kuulin kuinka saman naisen kanssa oli viides saman työpaikan mies menossa treffeille ja löivät vetoa saako. Että tällaisia treffikavereita täältä löytyy.
- no sellaisia mielikuvia
syntyy tosiaan,
eikä varmaan suotta.
..olla kyllä varovainen, ettei hirveen henkeviä paljasta tutustumatta paremmin...Varsinkin jos toinen ei paljasta itsestään esim.kuvaa..Juttelee niitä näitä ja jos tuntuu ettei juttu etene niin toivottaa kivat jatkot.
- kuvan saaminen
voi muodostua yllättävän vaikeaksi..
ja sitten on näitä feikkikuvien tarjoajia kyllä..
- valitettavasti
ja tämä porukka on kerääntynyt useiden vuosien netissäolon seurauksena ja jotkut työskentelevät joidenkin palstojen ypssä.
Itse lopetan täysin netinkäytön ja siirryn normaaliin elämään toimimaan normaalisti käyttäytyvien ihmisten parissa. kun nyt on valjennut totuus näistäkin jutuista. Ja suosittelen sitä kaikille muillekin selväjärkisille ihmisille, äkkiä pois ettei nettisairaat addiktoituneet sairastuta sinuakin.- enemmän..
itsekin sain juuri tarpeekseni, koska aavistin jo aika kauan sitten, että eräillä sättisaiteilla tosiaan pelataan sairasta ryhmäpeliä, huvitellaan 'newbeilla', sairastuneita mieleltään, nettiaddiktuneita täysin..
sen ilmapiirin vain haistaa, että mikään ei oikein täsmää ja paljon 'hullunkurisia sättipersoonia mukahassuilla maneereilla'..
totta se on, nettipiirit sairastuttaa normaalielämän kuvioista ja NORMAALEISTA ihmissuhteista.. aion itsekin siirtyä kanavilta pois - ainoastaa omaan tiedonhakuun ja omaehtoiseen käyttämiseen - ilman 'nettihuijarituttavuuksia'...
tarkoitit siis ylläpidon sotkeentumista huijaamisporukoihin.. joku muukin minulle tällaista ehdotteli.. missä menee rikoksen rajat? - nimimerkillä kirjoittamaani
enemmän.. kirjoitti:
itsekin sain juuri tarpeekseni, koska aavistin jo aika kauan sitten, että eräillä sättisaiteilla tosiaan pelataan sairasta ryhmäpeliä, huvitellaan 'newbeilla', sairastuneita mieleltään, nettiaddiktuneita täysin..
sen ilmapiirin vain haistaa, että mikään ei oikein täsmää ja paljon 'hullunkurisia sättipersoonia mukahassuilla maneereilla'..
totta se on, nettipiirit sairastuttaa normaalielämän kuvioista ja NORMAALEISTA ihmissuhteista.. aion itsekin siirtyä kanavilta pois - ainoastaa omaan tiedonhakuun ja omaehtoiseen käyttämiseen - ilman 'nettihuijarituttavuuksia'...
tarkoitit siis ylläpidon sotkeentumista huijaamisporukoihin.. joku muukin minulle tällaista ehdotteli.. missä menee rikoksen rajat?viestiä poistettiin sen jälkeen rikoksen ajalta kun vihjailin poliisilla, kahteen kertaan olen kysynyt ypstä ketä on poistojen takana, ja saan vain ympäripyöreitä vastauksia ja vedättelyä, mutta en kysymykseeni vastausta. Ensimmäisessä viestissää väittivät, että kukaan toinen ei voi poistaa rekatun nikin viestejä. Olin siinä vaiheessa unohtanut laittaa nimimerkkini viestiin, sitten ei enää vastausta kuulunut kun kuulivat nimimerkin.
Sen lisäksi olen käynyt menneisyydessä itse lueskelemassa keskusteluja joista selviää "vedonlyöntejä" esim. ollaan etukäteen suunniteltu säännöt millä pitää saada vaikka lukijaennätys/vastausennätys, valitaan ensin yksi vakikirjoittajista jota aletaan tylysti sättimään jostain käsittämättömästä asiasta ja tällä tavalla saadaan kirjoittajat kuohuksiin, toiset tulevat puolustelemaan "uhria" ja aloittajat kavereineen vain naureskelevat onnistumisiaan fiksuimmat sanovat näin: etkö ymmärrä sarkasmia.
Se nyt vain on niin, että suurin osa kirjoittajista eivät ole, eivätkä elä elämäänsä niin intensiivisesti netissä, että pitäisi tälläistä edes tajuta, keskustelujahan näiden piti olla elämään liittyvistä asioista.
Kävin kanssa hetkisen kokeilemassa chatissa, muistaakseni joku ketjussa kertoi, että aluksi tulee monia keskustelemaan privaan ja sitten häviävät, se oli totta näin kävi, toisaalta itse en edes ajatellut kirjoitella kenenkään kanssa vaan tsekata tilannetta. Onko se sitten se "pelaava ydinporukka" ei silti sovi syyllistää ihan kaikkia. Sen verran minäkin olen palstoila chateistä lueskellut kun joku on laittanut ketjua sinne jostain kummasta keskustelusta, kuinka yksi henkilö kertoo poistuvansa ja hetken kuluttua tulee uudella nimimerkillä takaisin.
No olen ajatellut, että jospa chatlaiset ovat niin sisäsiittoisia addiktoituneita, että normaalin paria etsivän on aivan turhaa edes yrittää sitä kautta seuraa etsiä, kuka nyt haluaisi jonkun addiktoituneen edes kumppanikseen jos ei sitten toinen addiktoitunut?
Itse siis olin vain anonyymi palstakirjoittaja joka ei edes ajatellut etsivänsä seuraa netistä, se oli vain ajatustenvaihtoa ja muuta hömppää, mutta toisin kävi outo naisista kiinnostunut nainen tuuppasi väkisin seuraan sen perusteella, että olisimme samankaltaisia ja ystävyydellä. Hän kuului seksuaalisairaiden porukkaan joka buukkasi kummallisesti käyttäytyvää herraseuraa ja oli tehnyt sitä jo pitkään, mainosti, että edellinen "ystävätär/uhri" masentui ja muutti maaseudulle jo alussa. Todellisuudessa syy on takuuvarmasti ollut sellainen, kun tämä "ystävätär" on levitellyt ympäri kaupunkia aivan ihmejuttuja uhreistaan ja valokuvaa jaellut netistä käsin. Huhu "ongelmista" leviää..
Eli pois pois netistä ei kukaan tervejärkinen halua tällästä niskaansa mitä täällä saattaa saada pahimmillaan. Älä turhaan kysele ja ihmettele tieto nimittäin lisää tuskaa ja pahaa mieltä. Leikkivät henkimaailman psykologeja/testejään ja seksuaalista häirintää ja sukupuolella ei niin ole väliä heidän jutuissaan. Ja tietenkin ovat omasta mielestään niin kovin viisaita ja fiksuja tyhmempien "ymmärtämättömien" rinnalla.
No tämä porukka kyllä tulee saamaan ansaitsemansa ennemmin tai myöhemmin.
T: yksi uhreista - rikosasioita?
nimimerkillä kirjoittamaani kirjoitti:
viestiä poistettiin sen jälkeen rikoksen ajalta kun vihjailin poliisilla, kahteen kertaan olen kysynyt ypstä ketä on poistojen takana, ja saan vain ympäripyöreitä vastauksia ja vedättelyä, mutta en kysymykseeni vastausta. Ensimmäisessä viestissää väittivät, että kukaan toinen ei voi poistaa rekatun nikin viestejä. Olin siinä vaiheessa unohtanut laittaa nimimerkkini viestiin, sitten ei enää vastausta kuulunut kun kuulivat nimimerkin.
Sen lisäksi olen käynyt menneisyydessä itse lueskelemassa keskusteluja joista selviää "vedonlyöntejä" esim. ollaan etukäteen suunniteltu säännöt millä pitää saada vaikka lukijaennätys/vastausennätys, valitaan ensin yksi vakikirjoittajista jota aletaan tylysti sättimään jostain käsittämättömästä asiasta ja tällä tavalla saadaan kirjoittajat kuohuksiin, toiset tulevat puolustelemaan "uhria" ja aloittajat kavereineen vain naureskelevat onnistumisiaan fiksuimmat sanovat näin: etkö ymmärrä sarkasmia.
Se nyt vain on niin, että suurin osa kirjoittajista eivät ole, eivätkä elä elämäänsä niin intensiivisesti netissä, että pitäisi tälläistä edes tajuta, keskustelujahan näiden piti olla elämään liittyvistä asioista.
Kävin kanssa hetkisen kokeilemassa chatissa, muistaakseni joku ketjussa kertoi, että aluksi tulee monia keskustelemaan privaan ja sitten häviävät, se oli totta näin kävi, toisaalta itse en edes ajatellut kirjoitella kenenkään kanssa vaan tsekata tilannetta. Onko se sitten se "pelaava ydinporukka" ei silti sovi syyllistää ihan kaikkia. Sen verran minäkin olen palstoila chateistä lueskellut kun joku on laittanut ketjua sinne jostain kummasta keskustelusta, kuinka yksi henkilö kertoo poistuvansa ja hetken kuluttua tulee uudella nimimerkillä takaisin.
No olen ajatellut, että jospa chatlaiset ovat niin sisäsiittoisia addiktoituneita, että normaalin paria etsivän on aivan turhaa edes yrittää sitä kautta seuraa etsiä, kuka nyt haluaisi jonkun addiktoituneen edes kumppanikseen jos ei sitten toinen addiktoitunut?
Itse siis olin vain anonyymi palstakirjoittaja joka ei edes ajatellut etsivänsä seuraa netistä, se oli vain ajatustenvaihtoa ja muuta hömppää, mutta toisin kävi outo naisista kiinnostunut nainen tuuppasi väkisin seuraan sen perusteella, että olisimme samankaltaisia ja ystävyydellä. Hän kuului seksuaalisairaiden porukkaan joka buukkasi kummallisesti käyttäytyvää herraseuraa ja oli tehnyt sitä jo pitkään, mainosti, että edellinen "ystävätär/uhri" masentui ja muutti maaseudulle jo alussa. Todellisuudessa syy on takuuvarmasti ollut sellainen, kun tämä "ystävätär" on levitellyt ympäri kaupunkia aivan ihmejuttuja uhreistaan ja valokuvaa jaellut netistä käsin. Huhu "ongelmista" leviää..
Eli pois pois netistä ei kukaan tervejärkinen halua tällästä niskaansa mitä täällä saattaa saada pahimmillaan. Älä turhaan kysele ja ihmettele tieto nimittäin lisää tuskaa ja pahaa mieltä. Leikkivät henkimaailman psykologeja/testejään ja seksuaalista häirintää ja sukupuolella ei niin ole väliä heidän jutuissaan. Ja tietenkin ovat omasta mielestään niin kovin viisaita ja fiksuja tyhmempien "ymmärtämättömien" rinnalla.
T: yksi uhreistaehkä nettikäyttäytymiset tulevat aikanaan siirtymään rikosasioiksi, mikäli häiriökäyttäytyminen on säännönmukaista - useat nostavat kanteen jne.
Minäkin olen kuullut vain usealta samankaltaisen kiusanteon kohteeksi joutumista. Ollaan 'muka'-ystävällisiä, psykologeja tai henkimaailman tietäjiä, niinkuin sanoit.. luodaan pohjaan 'muka'-luottamukselle, ja sitten kun alkaa haistamaan, jokin ei nyt täsmää tässä kuviossa, tarinat tuntuvat keksityiltä jne., alkaa monenlainen kiusaaminen. Sen enempää asiaan menemättä.
700 viestiä poistettiin?
Eli epäilet sitten, että ylläpidon jäsenillä voisi olla tämänkaltaisten asioiden kanssa tekemistä, oman leikkinsä suojelua..
Ehkä tämä on ihan kaatopaikka, josta on syytä pidättäytyä ulkona. Ja todellakin, elää elämäänsä tuolla ulkona. Ilman pahaa mieltä jatkuvasta ilkeilystä tai manipulaatioyrityksistä.
Ja tottahan tuo on, säteissä on näitä selvästi, jotka tulevat usealla eri nimimerkillä sitten muka-iskemään taas, samaa henkilöä. Itsekin lähinnä tahdoin keskustella ja kun en mennyt lirkutuksiin mukaan, sain ihan kummallista pommitusta osakseni.
Näin. - niin paljon
rikosasioita? kirjoitti:
ehkä nettikäyttäytymiset tulevat aikanaan siirtymään rikosasioiksi, mikäli häiriökäyttäytyminen on säännönmukaista - useat nostavat kanteen jne.
Minäkin olen kuullut vain usealta samankaltaisen kiusanteon kohteeksi joutumista. Ollaan 'muka'-ystävällisiä, psykologeja tai henkimaailman tietäjiä, niinkuin sanoit.. luodaan pohjaan 'muka'-luottamukselle, ja sitten kun alkaa haistamaan, jokin ei nyt täsmää tässä kuviossa, tarinat tuntuvat keksityiltä jne., alkaa monenlainen kiusaaminen. Sen enempää asiaan menemättä.
700 viestiä poistettiin?
Eli epäilet sitten, että ylläpidon jäsenillä voisi olla tämänkaltaisten asioiden kanssa tekemistä, oman leikkinsä suojelua..
Ehkä tämä on ihan kaatopaikka, josta on syytä pidättäytyä ulkona. Ja todellakin, elää elämäänsä tuolla ulkona. Ilman pahaa mieltä jatkuvasta ilkeilystä tai manipulaatioyrityksistä.
Ja tottahan tuo on, säteissä on näitä selvästi, jotka tulevat usealla eri nimimerkillä sitten muka-iskemään taas, samaa henkilöä. Itsekin lähinnä tahdoin keskustella ja kun en mennyt lirkutuksiin mukaan, sain ihan kummallista pommitusta osakseni.
Näin.Poistettiin, eikä ylläpito osaa sanoa kuka ne poisti, ensimmäissä viestissä kyllä tuli reipas palveluhenkinen vastaus, mutta kun ilmoitin sen puuttuneen nimimerkkini, niin vastausta ei enää tullut lainkaan. Jonkin ajan kuluttua esitin saman kysymyksen uudelleen ja sitten tuli täysin käsittämättömiä ympäripyöreitä vastauksia.
Kukaan ei tiedä minkälainen kokoonpano ypssä on, ehkä joku osakasomistaja saa ylläpn oikeuksia käyttääkseen, ehkä sinne hakeutuu juuri näitä kummallisia ihmisiä ehkä seriffeiksi.
Kaatopaikka on hyvä ilmaisu, silti on sääli, sillä suurin osa käyttäjistä on ihan oikealla asialla ja ihan ok, mutta joukossa ei tarvitse olla kuin jokunen häiriintynyt joka pistää epäilemään kaikkia ja kaikkea ja pilaa kaiken hyvän ja terveen hengen.
Jos haluaa vielä tälläistä jatkaa, niin kannattaa varmaan hakeutua johonkin maksullisen palvelun piiriin, sillä luulisi, että kyseisenlaiset pelurit eivät viitsi nähdä vaivaa maksaa huveistaan ja sellaiseen, missä voi käyttää vain yhtä nimimerkkiä niin saattaa olla rehellisemmällä pohjalla juttu.
Mietin vain kuinkapaljon vielä löytyy hyväuskoisia kävijöitä tänne..
Minun "auttaja" ei tule pääsemään vähällä, pidän siitä huolen loppuun asti, en tietenkään vielä tee ilmoitusta poliisille vaan pelaankin toisinpäin hänen säännöillään, tulosta on jo nähtävillä, täti on paisunut kuin pullataikina syödessään pahaan oloonsa, samaan jonka niin "auttaen" minulle tarjosi, toisaalta hänen julkinen uransa on vaarassa siitä hetkestä lähtien kun ihmiset saavat tietää hänen harrastuksistaan buukata myös puolueensa jäsenille seksiseuraa netistä.
Toisaalta tälläinen peli ei ole minun luonteelleni sopivaa, mutta täytyyhän sitä auttaa kun näkee kuinka ihminen on mennyt sekaisin netissä? :)) - pelaamassa..
niin paljon kirjoitti:
Poistettiin, eikä ylläpito osaa sanoa kuka ne poisti, ensimmäissä viestissä kyllä tuli reipas palveluhenkinen vastaus, mutta kun ilmoitin sen puuttuneen nimimerkkini, niin vastausta ei enää tullut lainkaan. Jonkin ajan kuluttua esitin saman kysymyksen uudelleen ja sitten tuli täysin käsittämättömiä ympäripyöreitä vastauksia.
Kukaan ei tiedä minkälainen kokoonpano ypssä on, ehkä joku osakasomistaja saa ylläpn oikeuksia käyttääkseen, ehkä sinne hakeutuu juuri näitä kummallisia ihmisiä ehkä seriffeiksi.
Kaatopaikka on hyvä ilmaisu, silti on sääli, sillä suurin osa käyttäjistä on ihan oikealla asialla ja ihan ok, mutta joukossa ei tarvitse olla kuin jokunen häiriintynyt joka pistää epäilemään kaikkia ja kaikkea ja pilaa kaiken hyvän ja terveen hengen.
Jos haluaa vielä tälläistä jatkaa, niin kannattaa varmaan hakeutua johonkin maksullisen palvelun piiriin, sillä luulisi, että kyseisenlaiset pelurit eivät viitsi nähdä vaivaa maksaa huveistaan ja sellaiseen, missä voi käyttää vain yhtä nimimerkkiä niin saattaa olla rehellisemmällä pohjalla juttu.
Mietin vain kuinkapaljon vielä löytyy hyväuskoisia kävijöitä tänne..
Minun "auttaja" ei tule pääsemään vähällä, pidän siitä huolen loppuun asti, en tietenkään vielä tee ilmoitusta poliisille vaan pelaankin toisinpäin hänen säännöillään, tulosta on jo nähtävillä, täti on paisunut kuin pullataikina syödessään pahaan oloonsa, samaan jonka niin "auttaen" minulle tarjosi, toisaalta hänen julkinen uransa on vaarassa siitä hetkestä lähtien kun ihmiset saavat tietää hänen harrastuksistaan buukata myös puolueensa jäsenille seksiseuraa netistä.
Toisaalta tälläinen peli ei ole minun luonteelleni sopivaa, mutta täytyyhän sitä auttaa kun näkee kuinka ihminen on mennyt sekaisin netissä? :))mielipelejä - kylä näin on.
- hyvin valitettava asia,
jos(?) näin todella on:
"ja tämä porukka on kerääntynyt useiden vuosien netissäolon seurauksena ja jotkut työskentelevät joidenkin palstojen ypssä."
Mulla on muutamia toimittajatuttuja. Jos yletön sikailu palstoilla jatkuu, en välttämättä tule jättämään asiaa tähän. - löytää tänne
hyvin valitettava asia, kirjoitti:
jos(?) näin todella on:
"ja tämä porukka on kerääntynyt useiden vuosien netissäolon seurauksena ja jotkut työskentelevät joidenkin palstojen ypssä."
Mulla on muutamia toimittajatuttuja. Jos yletön sikailu palstoilla jatkuu, en välttämättä tule jättämään asiaa tähän.yllätys se ei ollut, niin hyvähän on kansan saada tietää tälläisestä lehtienkin välityksellä jotta uudet käyttäjät osaavat olla varovaisia.
Kerrohan toki miten ajattelit lehdistön kanssa?? - Totuuden puolesta
rikosasioita? kirjoitti:
ehkä nettikäyttäytymiset tulevat aikanaan siirtymään rikosasioiksi, mikäli häiriökäyttäytyminen on säännönmukaista - useat nostavat kanteen jne.
700 viestiä poistettiin?
Näin.Uskon että tähänkin asiaan puututaan kun useampi tekee selkeän rikosilmoituksen poliisille. Tällaiset häirintälähteet netissä saadaan kyllä selville. On asiansa osaavia tietokoneneroja jotka yksityisestikin ovat jo paikallistaneet muutaman aktiivihäirikön. Heitä tarkkaillaan!
- apua apua minulle
nimimerkillä kirjoittamaani kirjoitti:
viestiä poistettiin sen jälkeen rikoksen ajalta kun vihjailin poliisilla, kahteen kertaan olen kysynyt ypstä ketä on poistojen takana, ja saan vain ympäripyöreitä vastauksia ja vedättelyä, mutta en kysymykseeni vastausta. Ensimmäisessä viestissää väittivät, että kukaan toinen ei voi poistaa rekatun nikin viestejä. Olin siinä vaiheessa unohtanut laittaa nimimerkkini viestiin, sitten ei enää vastausta kuulunut kun kuulivat nimimerkin.
T: yksi uhreista"Itse siis olin vain anonyymi palstakirjoittaja "
Kirjoitit viestejä niin paljon, että 700 poistettiin ja ihan vaan anonyymi palsta kirjoittaja. Miten ne osas juuri sun tekstejä poistaa.
Lienee ollut arkistojen siivouspäivä.
Hei onks sun lääkitys kunnossa? Sä olet aika vainoharhainen ja puhut sekavia. - toiset menee sekaisin kuust...
apua apua minulle kirjoitti:
"Itse siis olin vain anonyymi palstakirjoittaja "
Kirjoitit viestejä niin paljon, että 700 poistettiin ja ihan vaan anonyymi palsta kirjoittaja. Miten ne osas juuri sun tekstejä poistaa.
Hei onks sun lääkitys kunnossa? Sä olet aika vainoharhainen ja puhut sekavia."Toisaalta tälläinen peli ei ole minun luonteelleni sopivaa, mutta täytyyhän sitä auttaa kun näkee kuinka ihminen on mennyt sekaisin netissä? :))"
Äkkiä vinttiin valot ja matot suoraan!
- paljon harmittaa
apua apua minulle kirjoitti:
"Itse siis olin vain anonyymi palstakirjoittaja "
Hei onks sun lääkitys kunnossa? Sä olet aika vainoharhainen ja puhut sekavia.kun narsistihäirikkö ei saakkaan leikkiä "uhriutumisleikkejään"
vaan joku tuleekin ja paljastaa, että asiat ovatkin aivan toisinpäin ja ihme ja kumma uhriksi valittu aikoo myös selvittää asian loppuun halusit sitä tai ei.
Et kai feikkireppana vaan hermostu? Ei kannattaisi toistaa niitä samoja keskusteluja vuodesta toiseen, eihän? Ihminen sitä niinkust voi uusiutua ja edistyä elämäntiellään, vink vink.
- ..........
helpottaisiko oloasi jos "tunnustaisin" olevani huijari ja feikkaaja?
ihmiset on raadollisia se tiedetään mutta kun haluaa olla ihminen ihmiselle ja välittää niin sitäkin heti epäillään.
semmosta- itsellesi sinne
:o(( Toivottavasti löydät rehellisyytä ja aitoa ihmissuhdetta elämääsi.. Ei muuta. Mukavia, levollisia yöunia..
- ap.
raadollisuus sekoittuu mahdollisiin ei-niin-raadollisiin - netissä sitä on vaan vaikea todeta, varsinkin kun kaikenlaisista feikkauksista kuulee ja kenties itse niitä pääsee todistamaan.
Surullista tietty. Molempiin suuntiin.
- en usko
En usko, että monella on aikaa tai halua harrastaa tuollaista. Tai ehkä jollain 14-vuotiailla pojankoltiaisilla, mutta jos sellainen onnistuu hurmaamaan sinut, sinulla on itsetutkiskelun paikka.
Saattaa tietysti olla jotain yksittäisiä mielenterveysongelmaisia henkilöitä. Kukaan normaalijärkinen mies ei haaskaa tuollaiseen sekuntiakaan.- pahantahtoisuuden
ja mielenterveysongelman raja?
Vai onko se sama asia? - sama asia
pahantahtoisuuden kirjoitti:
ja mielenterveysongelman raja?
Vai onko se sama asia?Jos joku toimii kuvatulla tavalla, kyse on pakkomielteestä, joka menee psykopatologian puolelle.
- obsessio?
sama asia kirjoitti:
Jos joku toimii kuvatulla tavalla, kyse on pakkomielteestä, joka menee psykopatologian puolelle.
Obsessiivinen ihmisten häirintä ja harhaanjohtaminen, keinoilla millä hyvänsä...
mielenkiintoinen ajatus tuo, mikä on mielenterveydellinen häiriö ja mikä ihmisen luonteen pahantahtoisuutta? Tahdotaanko niitä edes määritellä.. vai voiko edes.. - ............................
obsessio? kirjoitti:
Obsessiivinen ihmisten häirintä ja harhaanjohtaminen, keinoilla millä hyvänsä...
mielenkiintoinen ajatus tuo, mikä on mielenterveydellinen häiriö ja mikä ihmisen luonteen pahantahtoisuutta? Tahdotaanko niitä edes määritellä.. vai voiko edes..sinulla on täysi oikeus pitää minua huijarina niin halutessasi mutta toivon todella että kaikkia ihmisiä pidä lähtökohtaisesti huijarina.
valehtelin sinulle talvella mutta en tehnyt sitä halutakseni pahaa. en ole täydellinen kuten ei kukaan ole. tein väärin ja olen sitä katunut ja pitää muistaa että se ei tee minusta epärehellistä ihmistä tai huijaria.
ihminen joka valehtelee halutakseen pahaa tai tavoittelee sillä omaa etuaan on todella ilkeää ja tuomittavaa ja puhtaalla omalla tunnolla voin sanoa että sitä en ole tehnyt.
nähtävästi olet sulkenut minut ulkopuolelle jo. toivon että et anna epäluottamuksesi ihmisiin vaikuttaa onnesi löytämiseen mutta ole silti varuillasi niin netissä kuin livessä.
ei tämä ole sinun vikasi, en sinua tästä syytä. kiitos hyvistä hetkistä kanssasi. toivon että voimme olla ystäviä edelleen. kuten olen sanonut en petä luottamustasi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238