moi kertokaa mulle miten salkkarit jatkuu
Kertokaa miten salkkarit jatkuu!!
5
1140
Vastaukset
- Casaissucada
Eli Paulanhan vei Eero,Ossi valitsee lopulta jennin ja Isabella hautoo kostoa.Karilla ei todeta hv:tä vaikka niin on väitetty.
- tdhkjmhkmthkm
ja ismo taas kusessa on raaputta arpoja tiuhaan tahtiin.Ipe on muuten koko salkkari historian ajan ollu AINA jossain kusessa elämä potkinu takaraivoon ja pahasti
- vadani
tdhkjmhkmthkm kirjoitti:
ja ismo taas kusessa on raaputta arpoja tiuhaan tahtiin.Ipe on muuten koko salkkari historian ajan ollu AINA jossain kusessa elämä potkinu takaraivoon ja pahasti
Toi oli hyvä:DD
- Liisteri
minun näkemykseni on tämä
turussa ossi löytää hotelli huoneestaan jennin ja isabellan ja kertoo kumpaa rakastaa oikeasti.
paulan löytänyt mies voi olla eero tai mies voi olla kiltti tai väkivaltainen tai muuten ilkeä.
panun entinen vaimo iiris voi tulla lähi aikoina takaisin mutta silti panun ja veeran suhde ei ehkä mene poikki.ismo varmaan poistuu parin vuoden sisällä.muistakaa tämä oli oma näkmykseni asioista.- kakkaaaaanamnam
Joo, liisteri puhuu asiaa. Eero pelasti Paulan. hänhän käy aina metsissä sienestämässä. tai sit se oli joku uus hörhö, niin kun siis joku uus väkivaltanen hahmo. kun ossi saapuu hotellihuoneeseen hän yllättyy pahasti ja heittää naiset ulos. miro ja oona tuijottavat toisiaan, kunnes oona rupee kyselemään ja lopulta salla ja jarkko tulevat ja oona häipyy ja päässä pyörii vaan miro. sit lasse ja tanjuska lähtee ettiin paulaa ja soittavat poliisin. kari hätääntyy nooran sanoista ja rupee räyhään ja syytteleen nooraa.joo, ja ismo häipyy varmasti lähiaikoina. tää oli mun oma näkemykseni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995