Kysely. sori kun vaan yks kyssä mutta pakko kysyy..:D 1.kuka teidän mielestä serranon perheen hahmoista on paras.?? musta Raul,Guille ja Afri.
kysely ...
5
533
Vastaukset
- Nixa 96
Parhaita ovat Santiago ja Groqui. Se on mun mielipide. Guillekin on ihan ok.
- tietenki
Mun lemppari hahmot on Raul&Guille ne on niin ihanii..Varsinki Guille on 7&8 tuotantokaudella NIIIN ihana..
- parhain
tietenki kirjoitti:
Mun lemppari hahmot on Raul&Guille ne on niin ihanii..Varsinki Guille on 7&8 tuotantokaudella NIIIN ihana..
on tietty Marcos! Rupesin kirjottamaan adjektiivejä tähän mut ei jaksa, kun niitä tulis niin paljon ;-) Se vaan on NIIIIIIN ihana!
- Jonsuu
parhain kirjoitti:
on tietty Marcos! Rupesin kirjottamaan adjektiivejä tähän mut ei jaksa, kun niitä tulis niin paljon ;-) Se vaan on NIIIIIIN ihana!
Musta África on paras (:
- eniten
Marcosista ja Evasta. Tän hetkisistä lempparit ovat Raul ja Afri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976