Missä Helsingissä on edullisimmat parkkipaikat? Löytyykö ilmaisia paikkoja?
Edullinen parkki Helsingissä
11
5247
Vastaukset
- niin eipä
mulle jäisi enää paikkoja.
Siis miksi sen tekisin.;) - päiväks voi
hyödyntää juna metron liityäpysäköintiä.
Mäntymäen kenttä, jos ei stadikalla tai oopperassa oo jotain. Siin on 24h paikkoja, mut lähes aina täys.
Parkkihallit voit netistä katsoa. - meikäläinen tässä
Vaikka tuossa meidän kadulla, ja itseasiassa
koko asuinalueella on ilmaista.
Helsinki on hiukan laaja käsite, olisi syytä
tarkentaa hieman. Helsingissä on vaikka mitä,
metsää,merta,jokia,polkuja,betonia jne- kerro kaikki.
Vantaan joen tiedän, onko niitä muitakin jokia?
- joki jossakin
kerro kaikki. kirjoitti:
kaikki stadilaiset nyt etsimään aarretta, jokea, missä helsingissä se joki on ?
- helsinkiläinen myös
niin, Helsinkihän on perustettu nykyisen Vantaan joen varteen.
Helsingin parkkipaikoista vielä että totta,
Helsinki ei ole yhtä kuin ydinkeskusta,
Mannerheimintie. Täällä on hyvin paljon vaikka mitä, myös niitä ilmaisia parkkipaikkoja - Asdertson
kerro kaikki. kirjoitti:
Joki-nimeä kantaa Vantaanjoen lisäksi vain yksi: Kannelmäen sivuitse virtaava, Isoon Huopalahteen laskeva Mätäjoki.
Loput ovat -puroja tai -ojia.
http://www.helsinki.fi/~oruth/matajoki.html
- ystäväiseni
Sinulle ne varmaan olisivat ilmaisia, mutta me stadilaiset maksamme ja kärsimme viihtyvyyden laskuna.
Tule julkisilla. - Maarit2
Kiitos vastauksista!
Helsinki on niin kallis paikka, että taitaa olla viisainta köyhän jäädä kotiin.- tai sit mene kallioon
Joku automarketti on ihan edullinen ja ilmainen pysäköinti.
- vastaus sinulle
Muistaakseni Helsingin kaupungin nettisivuilta löytyy pysäköintikartta, johon on merkitty kaupungin keskustan ilmaiset parkkipaikat. Sinne vaan etsimään, pitäisi löytyä helposti.
Et ole muuten ensimmäinen, joka kysyy tätä asiaa täällä, joten toinen keino on:
ruudun yläosassa on tuo haku-toiminto. Syötä sinne jokin sopiva hakusana, esim. ilmainen pysäköinti Helsingissä ja löydät vinkkejä ihan täältäkin.
Suosittelen kuitenkin aloittamaan ensimmäisestä neuvostani! =)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745