Olen huomannut ainakin 8. tuotantokauden jaksoissa tunnarin vaihtuneen, millon se on vaihtunut?
Tunnari vaihtuu
5
774
Vastaukset
- noora81
tunnari vaihtuu jokaisen kauden alussa, kappale on edelleen sama. ja tuo 8. kauden summari vaihtui siis kasikauden alussa.
- H4O4
Myös kesken kauden tapahtuvat hahmojen lähdöt muuttavat alkutunnusta: esim. Candela katosi tunnarista heti lähtönsä jälkeen. Usein tilalle on tullut pitkäaikaisia sivuosahahmoja, joille ei ole aiemmin ollut "tilaa" tunnarissa. Tosin jostain syystä Guillen kavereista kukaan ei ole päässyt mukaan.
Kausien välillä vaihtuu toki enemmän kuin hahmojen vaihtuessa: kuvapätkät on suurelta osin poimittu uudesta kaudesta - eli kovin paljon vanhaa ei jää jäljelle, vaikka itse hahmot olisivat samoja. - kavrit
H4O4 kirjoitti:
Myös kesken kauden tapahtuvat hahmojen lähdöt muuttavat alkutunnusta: esim. Candela katosi tunnarista heti lähtönsä jälkeen. Usein tilalle on tullut pitkäaikaisia sivuosahahmoja, joille ei ole aiemmin ollut "tilaa" tunnarissa. Tosin jostain syystä Guillen kavereista kukaan ei ole päässyt mukaan.
Kausien välillä vaihtuu toki enemmän kuin hahmojen vaihtuessa: kuvapätkät on suurelta osin poimittu uudesta kaudesta - eli kovin paljon vanhaa ei jää jäljelle, vaikka itse hahmot olisivat samoja.boliche, dvd ja valdano olivat viimekauden alkutunnarissa kyllä!
- H4O4
kavrit kirjoitti:
boliche, dvd ja valdano olivat viimekauden alkutunnarissa kyllä!
Kyllä toki Guillen kaverit näkyivät alkutunnarissa, mutta näyttelijöiden nimet ei - kuten "päätähdillä".
- Wentti
H4O4 kirjoitti:
Kyllä toki Guillen kaverit näkyivät alkutunnarissa, mutta näyttelijöiden nimet ei - kuten "päätähdillä".
Mutta Guillen kavereiden nimet näkyvät joko tunnarin loputtua tai kun näytetään mitä tapahtuu seuraavassa jaksossa. Eli silloin näkyy nimet Adrían Rodríguez, Juan Luppi ja Andrés de la Cruz. Myös Tetén kaverin Yolin nimi näkyy Sara López.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823233
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191464
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81437- 171431
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305