Hulkki - 12 weeks out

-KKK-

16

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m.pieni

tommonen ittensä esittelijä ei vois vähempää kiinnostaa.

• ahahahahaha

Ei saatana mikä pelle.

Paras repäsy minkä jaksoin lukea;

"Heräsin yöllä kauheaan hedariin, ja vaikka en normaalisti oikein tykkääkään esim. buranaa popsia (ibuprofeeni haittaa proteiinisynteesiä ja lihaskasvua), nyt oli pakko heittää 800 mg naamariin koska olo oli kaikin puolin todella huono, kylmää hikeä pukkasi, jne."

Ei jumalauta mitä kynissettiä. NOLOA!!!!

• pode
        ahahahahaha kirjoitti:

Ei saatana mikä pelle.

Paras repäsy minkä jaksoin lukea;

"Heräsin yöllä kauheaan hedariin, ja vaikka en normaalisti oikein tykkääkään esim. buranaa popsia (ibuprofeeni haittaa proteiinisynteesiä ja lihaskasvua), nyt oli pakko heittää 800 mg naamariin koska olo oli kaikin puolin todella huono, kylmää hikeä pukkasi, jne."

Ei jumalauta mitä kynissettiä. NOLOA!!!!

vittu vittu vittu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dfskjdfjkfdjkfdjkfdjkfd
        fkjdfjkf vittu että oon kova!!!!!!!!!!!

• tgfathisgfj
        pode kirjoitti:

vittu vittu vittu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dfskjdfjkfdjkfdjkfdjkfd
        fkjdfjkf vittu että oon kova!!!!!!!!!!!

Siellä on sitten kynisteinit saanu peeniskatteus kohtauksen, kun oma kerran viikossa tehtävä rhp egoilu ei onnistu.

• Hulkki-fani

Ihme valitusta Hulkilta. Kunto on helvetin kova jo tässä vaiheessa.

Eipä tule vastustajaa löytymään tänä vuonna.

• dsdssddddsds

vastustaja on pode!!!!!!!!! ootteko muuten nähneet poden nykykuntoa, on muuten järisyttävän massiivinen ukko!

• m.pieni
        dsdssddddsds kirjoitti:

vastustaja on pode!!!!!!!!! ootteko muuten nähneet poden nykykuntoa, on muuten järisyttävän massiivinen ukko!

en ymmärrä pätkääkään kehonrakennusta ja oikeesti
        mitä järkeä on verrata toisten kehoja tulee mieleen miesten missi kisat.
        eikös kyseinen kaveri kilpaile classic bodybuildingissa tai mikä lie.
        varmaan on kireessä kunnossa mut jatkuvaa itsensä
        esittelyä niin mielestäni aika narsistista.

• Body4life

Siis hetkinen? Burana estää lihasten kasvun? Miksei missään bodipalstalla tai kirjassa ole kerrottu tästä!?

• muutakin...

esim. tuhoaa sisuskalusi, yleisin sisäelin vammantuottaja
        ja aspiriini tekee vatsahaavan.

ei kait näistä nyt kerrota, kun lääketehtailta menee muuten pisnekset..

siksi kukaan ei halua ajatella, mitä pulvereiden ja pillerien raskasmetallit ja sidos/lisäaineet tekevät
        kehollesi vuosikymmenten jälkeen...

• Body4life
        muutakin... kirjoitti:

siksi kukaan ei halua ajatella, mitä pulvereiden ja pillerien raskasmetallit ja sidos/lisäaineet tekevät

No enpä usko enkä paljon välitä noista, mutta tuo proteiini synteesin häiriintyminen vaivaa. Vittu mä oon vetänyt aina treenikipuihin kunnolla buranaa mutta vähänkö ottaa päähän jos se estääkin optimaalisen kehityksen.

• Pakkiksen kaksoisagentti
        muutakin... kirjoitti:

Oletkos sä se ilkka2 hörhö pakkikselta?

• ghsfhs
        Body4life kirjoitti:

No enpä usko enkä paljon välitä noista, mutta tuo proteiini synteesin häiriintyminen vaivaa. Vittu mä oon vetänyt aina treenikipuihin kunnolla buranaa mutta vähänkö ottaa päähän jos se estääkin optimaalisen kehityksen.

Onneksi olet trolli. Ei vittu "burana haittaa proteiinisynteesiä niin ei voi ottaa". Jättäis nyt bodaamisen bodareille jos vittu buranast häiriintyy lihaskasvu noin valtavasti.

• nolaaminen

eipä ole kehittynyt laisinkaan viime kerrasta, takareidet kadonneet vallan ja kädet pienentyneet. ei tule enää uti saamaan palkintoa, eli se kuuluisa nolaaminen alkaa tästä.

• Anaalilyytikko

Syitä tähän:

1) Liian hifi ohjelma. Ihan turha jauhaa tuollaisia kaksi treeniä päivässä kotkotuksia tällä tasolla.

2) Liikaa treeniä. Kaikki tietävät että kun ei ole hormooneja käytössä niin pitää levätäkin välillä.

3) Pitäisi treenata voimaa eikä tuollaisia pitkiä sarjoja. Voima on ainoa tapa tehdä kunnon lihasta.

• Straight Dave

Hurja kaveri jos ehtii kehonrakennuksen ohessa opiskeleen vielä Diplomi-Insinööriksi ja kauppatieteitä.

• booodari

Mun mielestä Hulkki on tosi hyvä jätkä, ja hyvä roolimalli nuorille, jotka haluaa treenata naturaalina. Pitkään Suomessa treeniohjeita antoivat bodarit, joiden lihaskasvu EI PERUSTUNUT TREENIIN JA RAVINTOON.

Hulkki ei mielestäni tyrkytä itseään mitenkään, koska hänen bloginsa seuraaminen on ihan vapaaehtoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe