sellainen joka synnyttää eriseuraisuutta ja tempaa Jumalan valtakunnan vain itselleen.
Näitä on pari tässä suloisessa Suomenmaassakin, vain me, henki on siellä vallalla.
Yksi uusi lahko yrittää nostaa päätään tällä palstalla kiihkeästi jopa raivokkaasti.
Raamattu puhuu lihan teoista ja yksi sellainen on lahkomieli.
19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Lahkot ja lahkohenki
9
249
Vastaukset
harhoissa olet ja elät minkä lahkon seuraan sinä lienet löyttäytyneen kun et JEESUKSEN KRISTUKSEN
OMIEN JOUKOSSA OLE?- sanan mukaan
Sananl. 18:1
Eriseurainen noudattaa omia pyyteitään; kaikin neuvoin hän riitaa haastaa.
11 Sillä Kloen perheväeltä olen saanut teistä kuulla, veljeni, että teillä on riitoja keskuudessanne.
12 Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".
13 Onko Kristus jaettu? Ei kaiketi Paavali ole ristiinnaulittu teidän edestänne? Vai oletteko te kastetut Paavalin nimeen?- meidät ja
ArmiK kirjoitti:
lihasi mukaan tahdot vaeltaa?
erottelee lihan ja hengen se ei ole sinun tehtäväsi.
meidät ja kirjoitti:
erottelee lihan ja hengen se ei ole sinun tehtäväsi.
harhoissa olet ja sitä en ole sanomatta.
Että sitä Jumalan valtakuntaa ei kukaan voi itse itselleen tempaista.
Jumala sen antaa JOKAISELLE ETSIVÄLLE,ANOVALLE,
KOLKUTTAVALLE joka YKSIN JA VAIN AINOASTAAN SITÄ JANOAA, eikä hetkuile sinne tänne ihmismieltymysten
perään.- jotkut yrittävät
omia sen vain itselleen.
- (//)
jotkut yrittävät kirjoitti:
omia sen vain itselleen.
On lahko ja ihmisoppi pahimmasta päästä. Täysin ilman rakkautta, mutta eihän saatana sellaista tunnekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117