väärä teko jaettuna vastuulla

pohdiskelia

joo eli, mulla on tämmönen juttu pyöriny ajatuksissa eli jos esimerkkinä joku ihminen on vastuussa jostain tärkeästä asiasta vaikka jonkun tärkeän jutun tarkistamisesta. eräs toinen ihminen (joka ei ole asiasta vastuussa) huomaa että hänelle tarkistettaksi tulevassa asiassa on jokin virhe. kuitenkaan hän ei sano siitä jostain syystä. sitten kuitenkin käykin niin että se toinen, joka siitä oli vastuussa niin ei huomaakkaan sitä virhettä. onko se syy sitten kenen ja onko se yhtä paljon niiden kahden syy vai enemmän sen joka siitä pää asiassa oli vastuussa vai sen toisen kun ei huomauttanut siitä virheestä vaikka tiesi että siinä on virhe?

6

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maru.anne

Molemmat työssä samalla työnantajalla? Kyllä silloin on vastuu sillä, joka huomaa sen virheen yhtä paljon kuin sillä, joka siitä on päävastuussa. Ihminen on erehtyväinen ja virheitä tulee kaikille joskus; täytyy auttaa toinen toistaan.

Mutta kun menee huomauttamaan tai sanomaan virheestä toiselle, se pitää sanoa hienovaraisesti kahden kesken, eikä muiden aikana, koska silloin loukkaa sitä, jolla oli se päävastuu.

Seuraavalla kerralla voi olla asia toisinpäin. Tilanteet vaihtelee. Pitää olla hienotunteinen.

• Maru.anne! Olen ihaillut sinun selkeitä mielipiteitäsi ja auttamishaluasi kaikessa ja kaikille! Kiitos Jumalalle sinusta sisko!

Siunattua päivän jatkoa sinulle! Jeesus saakoon edelleenkin valaista asioita kauttasi. Terv. Sirkka-Iita

• Maru.anne
        Sirkka-Iita kirjoitti:

Maru.anne! Olen ihaillut sinun selkeitä mielipiteitäsi ja auttamishaluasi kaikessa ja kaikille! Kiitos Jumalalle sinusta sisko!

Siunattua päivän jatkoa sinulle! Jeesus saakoon edelleenkin valaista asioita kauttasi. Terv. Sirkka-Iita

Sirkka-Iita:) Kiitos Jeesukselle sinusta sisareni! Kaikkea hyvää elämääsi Ps.20 sanoin!

• teistä kummastakin,
        Maru.anne kirjoitti:

Sirkka-Iita:) Kiitos Jeesukselle sinusta sisareni! Kaikkea hyvää elämääsi Ps.20 sanoin!

niin Maru.annesta, kuin Sirkka-Iitastakin, sillä tiedän teidän olevan uudestisyntyneitä Jumalan lapsia. Kiitos Jeesus noista ihanista siskoista.

• olla tästä:
        teistä kummastakin, kirjoitti:

niin Maru.annesta, kuin Sirkka-Iitastakin, sillä tiedän teidän olevan uudestisyntyneitä Jumalan lapsia. Kiitos Jeesus noista ihanista siskoista.

Joh. 13:35
        Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."

• Maru.anne
        olla tästä: kirjoitti:

Joh. 13:35
        Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."

Te ette "puhu" itse, teissä puhuu Isänne Henki Matt.10:20.

Meidän Herramme armo on ollut yltäkylläinen, samoin se usko ja rakkaus, jonka Kristus Jeesus saa aikaan.
        1. Tim.1:14

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe