Haluaisin kysyä teiltä muilta suomi24 treffien käyttäjiltä, oletteko tavanneet ihmisiä saamatta kuvaa? Siis tarkoitan todellisia sokkotreffejä. Itse olen tutustunut muutamiin kivan oloisiin miehiin ja kun on tullut tapaamisen aika olen kohteliaasti pyytänyt kuvaa (minulla kuva profiilissani), ei kuvaa löydykkään! Selityksiä kylläkin miksei kuvaa ole saatavilla löytyy. Sitten kun en ole treffeille suostunut olen saanut haukut päälle. Mitä mieltä olette, pitäisikö minun kuitenkin uskaltautua tapaamiseen?
Miksi en saa kuvaa?
18
2817
Vastaukset
- se on:(
Juu, ihan yleistä tuo on!!
Kyllä toiselta kuvaa vongutaan, mutta hups, sitten ei itsellä löydykkään!
En laittele enää itse, tapaan lähellä olevat ihan sokkona ja kaukaa olevia, en ollenkaan!! - vaikka...
leikkeillä naistenlehdistä kuvia ja deittailla niitä!
- Kuvat vai ei
Onko sillä kuvalla nyt niin väliä? Ihminen voi lähettää netin välityksellä mitä tahansa, mutta vasta tavattaessa näet oikean henkilön.
Rohkeasti tapaamaan vaan. Jos olet epävarma, valitse hyvin kansoitettu paikka. Siellä ei helpolla voi tapahtua mitään. Äläkä heti anna kaikkia tietoja itsestäsi. Näin voit luoda vaikutelmaa ja haastatella sinulle tärkeistä asioista.
Sen jälkeen voit päättää, miten paljon haluat jatkaa. Jos et halua, lähdet vain. Yhtä kokemusta rikkaampana. Riehumaan ryhtyvää profiilia varten on torju-toiminto. - Profiilit
Mielestäni sinun ei tarvitse mennä tapaamaan, jollei pyynnöstä huolimatta kuvaa anneta. Mies on varattu, jotain salaava tms.. Itsellä on sen verran kokemusta etten mene tapaamiseen jollen ole saanut valokuvaa, kun itselläni profiilissa se on.
- juulia
Jos ihmisellä ei ole salattavaa, kuvan luulisi nykypäivänä olla helppoa hommata, esim. kännykällä ja jos itsellä ei tälläistä kännykkää ole, kaverilla varmasti löytyy... Olen sitä mieltä että, jos toisen todella haluaa tavata, niin sen kuvan kyllä saa jotenkin hommattua...
- M-26
Se on! Silloin kun minulla oli vielä profiili niin kahtee tälläiseen kuvalliseen naiseen itse kuvattomana törmäsin ja kyllä niille aina kuvan lähetin kun pyysivät, molempia jopa deittasinkinj oten ihan normaalia toimintaa!
Taas sitäkin enemmän törmäsin kahta lukuunottamatta naisten kuvattomiin profiileihin jotka kyllä halusivat kuvan nähdä mutta kyllä niiden kuva oli vitun vaikeaa lähettää vastavuoroisesti minulle!
Että kyllä tuollainenkin toiminta on yhtä lailla ihmettelyn aihe kuin kuvan antaminen!! - järki päässä
Kyllä mielestäni voi mennä hyvin tapaamaan miestä ilman valokuvaan. Itse en ole mikään huijarityyppi, mutta en silti mielelläni lähettele toisille valokuvia itsestäni. Sen verran näillä palstoilla liikkuu kaikenlaisia ihmisiä - niin naisia kuin miehiäkin. Koskaan et voi tietää, minne digikuva lopulta päätyy.
- Itse päätät
No itse en menisi tapaamaan miestä, jos hän ei pyynnöstä huolimatta
kuvaa voi lähettää ja vielä haukkuu jos ei ilman kuvan näkemistä suostu tapaamaan.
Jos itselläkin on kuva profiilissa tai lähettänyt kuvan miehelle, niin
minusta on ihan reilua, että myös mies tekee niin. Ei kuvan pyytäminen
sitä tarkoita, että vaatisi miehen olevan joku malli ulkonäöltään.
En oikein ymmärrä miksi sitä kuvaa täytyy piilotella, jos ei ole
mitään salattavaa? Kyllähän se nainen sitten treffeillä näkee
millainen tyyppi on kyseessä.
Onko joillekin miehille sitten päämääränä päästä vain treffeille hinnalla
millä hyvänsä? Luuletteko että pärstä sitten livenä miellyttäisi enemmän,
jos se ei kuvassakaan miellytä?
Kuvan saaminen itsestään ei pitäisi olla kovin ihmeellinen suoritus,
kun nykyään on kaiken maailman kamerakännyköitä, halpoja digikameroita,
nettikameroita jne jne. - hämmästynyt9
jos ei ole kenellekkään kuvaansa lähettää! Kuinkahan monille treffeille on yleensäkkään päässyt sellainen joka ei lähetä kuvaansa kenellekkään!
Ei ole väärin pyytää kuvaa toiselta, jos omansakkin on näyttänyt tai lähettänyt!- väärin
pyytää kuvaa, mutta ei ole väärin myöskään kieltäytyä sitä lähettämästä. Kuvia voidaan käyttää väärin, ihmettelen, miten jotkut niin auliisti täällä niitä lähettelee yhdelle sun toiselle.
- enpä tiedä
Entä jos mies haluaakin sinun näkevän ulkokuorta syvemmälle ensin? Elämme kuvien maailmassa. Se on välillä aika turruttavaa. Ensivaikutelma tulee jonkun ulkonaisen jähmettyneen hahmon perusteella. Voi olla jännääkin kokeille välillä eri järjestyksessä (jos uskaltaa)?
- olette
pintapuolisia narsisteja kaikki kuvan vaatijat.
Niin kauan on toivoa jostakin kun ei ole nähnyt kuvaa tai toista. Treffeille pitää mennä sokkona ja ilman mitään ennakkoluuloja. Ei ne ensitreffit velvoita mihinkään, siellä vain katsotaan se fyysinen vetovoima joka on ihan eri asia kuin kuva.
Suurin osa ihmisistä ei ole valokuvauksellisia ja todella ihmettelen kuinka jotkut sen kuvansa laittavat sinne profiiliin. En nyt viitsi ketään osoitella mutta todela typeristä tilanteista jotkut niitä kuvia laittavat. Profiili kertoo ihan eri tarinaa kuin kuva.
Ja katsokaapa vain jos on jokin kauniin naisen kuva profiilissa niin vieraskirjassa on monta sivua kuolaavien miesten kommentteja tyyliin söpö, ihana ja muuta vastaavaa. Normaali nainen poistaisi moiset kommentit hetimiten jos tavoitteena olisi tosiaan löytää joku. Mutta kun se on sitä perinteistä narsismia, kerro kerro kuvastin...
Itse ramppasin aika monilla treffeillä täysin sokkona. Pari kertaa tosin sorruin niihin kuvien vaihtoon. Molemmilla kerroilla meinasin tehdä oharit kun sitä kuvaa aikani tuijottelin mutta menin kuitenkin, kahville. Kerran lähetin kuvan mutta sen jälkeen impyestä ei kuulunut mitään. Hyvä sinänsä sillä ei se hänen kuvansa kovin syviä tuntoja herättätänyt. Ja näyttääpä kyseinen vosu edelleenkin saalistavan palstoilla ja nyt oikein sen samaisen kuvansa kanssa.
Niin, aikas monta kertaa sitä tuli kahviteltua ja joka kerta etukäteen kutkutti aikas ilkeästi ja monesti reissu oli pettymys. Mutta sitten kerran se oikeakin osui kohdalle. Eikä sitäkään ihan ensi silmäyksistä olisi voinut päätellä ja jos kuvia olisi vaihdettu niin olisi voinut jompi kumpi jättää väliin. Mutta siinä se ensitreffien aikana valkeni että tässäpä se.- sanottu...
Monilla naisilla on tapana olla vaatimassa miltei heti kuvaa, sitten kun heille sen kohteliaasti lähettää, niin kadotaan kuin pieru Saharaan tai sitten tulee viesti tyyliin. -> Mulla on hiukan kuvat hukassa ja ne on niin huonoja... Joopa joo!
Hyvänä tapaja ja ohjeeja voisi pitää sitä, että jos on itse kuvaa pyytämässä, niin se on vähintä mitä voi myös itse tehdä. Eli lähettää myös kuvansa vastapuolelle.
Onneksi vielä näitäkin löytyy, joilla kohteliaisuus on hallussa. :)
- APeeee
... olen tavannut yhden, mitä ihanimman naisen aivan sokkona pari viikkoa sitten.
- automies38
Olen kirjoittanut suomi24jällä monen tytön kanssa,lopulta kirjottelu on mennyt siihen pisteeseen että on pyydetty kuvaani ja luvattu et kun lähetän kuvan niin saan paluu postissa tytön kuvan.Kun olen lähettänyt kuvani niin heti on tapahtunut sellainen ilmiö että tyttö on lopettanut
kirjottamisen eikä vastaa enää viesteihin.Montakohan kertaa vielä joudun pettymään näiden huijari naisten kanssa!- tulkinta
Sun tyttöjen olisi pitänyt ilmoittaa kohteliaasti: "Kiitos kuvasta, josta en tykännyt. En lähetä omaani, koska nyt kirjoittelu loppuu."Ihmiset vaan eivät halua lähettää tätä viimeistä viestiä, vaan lopettavat kirjoittelun.
- virheen tehnyt (N)
Pyydä se kuva. Jos ei halua kuvaa lähettää, niin puudä että hän laittaa kuvan linkinpäähän. Hän voi vaikka luoda uuden nimimerkin ja laittaa kuvan tänne Suomi24 galleriaan.
Minä siis olen tavannut, ja tavatessani heti tajusin miksi kuvaa ei koskaan lähetetty. Kaamean näköinen tyyppi. ..se reilua, että saat toiselta kuvan niin tietää edes minkänäköisen tyypin kanssa deittailee. Itse olen saanut kuvan useammalta ja joka ei halua kuvaa antaa en paljasta itsestäkään hirveen henkeviä.. Vaadi vain kuvaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238