Jukka on ylilipevä työtä vieroksuva "sairaseläkeläinen", kuka tiukassa paikassa ottaa avukseen toisen persoonansa "jukan ystävän" roolin. Kun ab. jukan tuntien otti kyseeksi jukan poikkeavan suuntauksen lapsia ja nuoria kohtaan, ei siihen asiaan koskaan tullut selvyyttä, eikä taida tullakkaan.
Älkää missään nimessä luottako jukkaan, sillä hän on paras paskanpuhuja näillä palstoilla.
Tomumaja älä välitä jukkan
7
486
Vastaukset
- frihet
Onko sinulla jäänyt aamu-pala hampaan koloon?
Poikkeavaisuutesi on läpinäkyvää, vaan katkeruus ei ole eduksi, edes uskomattoman elämässä.
Jeesus sinua armahtakoon.- auki?
Taidat olla samaa sakkia tuon Jukan kanssa, mitä serkumpi, sitä herkumpi.
- merim.raimo
jokaisen meidän itsemme vastuulla on tutkia raamatusta onko sinun, Jukan tain kenenkä muun tahansa puheet raamatunmukaisia, löytyykö niille pohjaa raamatusta ?
- muistaa että tunnistan...
teidät anonyymeinä kirjoittajat kepeästi. Voisin tehdä aika hämmentäviäkin paljastuksia noista kirjoittajista. Teen sen myös takuuvarmasti jos ette tyydy nielemään tappioitanne/voittojanne niistä typeristä poistetuista ketjuista.
Aloittakaa uudemmat mutta pidättäytykää menemästä henkilökohtaisuuksiin niinkuin eilen.
Jos nimettöminä ryhdytte jatkamaan tuota samaa teemaa rekisteröityneitä Nickejä vastaan niin minä lyön Faktat pöytään. Ottakaa "voittonne kuin myös häviönne" vastaan miehen lailla. mä pyysin Jukalta anteex kun levittelin salaapuhuttuja asioita täällä netissä.
Sain anteeksi ja se olikin ainoa kerta kun hän suostui puhumaan mistään.
Sano vaan että ne(mun kirjoitukset) ei ole hyväksi kellekkään joka tahtoo olla tukena toiselle ja loput kirjoitteli "Jukan ystävänä"...
Ihan oikeassa oli siinä mitä sanoi.
Harmi että sinä(kuka oletkin)joudut kärsimään mun vuoksi.
Kiitos tuestasi...(Frihet varmaan luulee että sinä olet minä).Sun kirjoitukset on antanut mulle tosi paljon ja mä oon myös shamaani-Aslakin kirjoituksista saanut paljon mitä tulee nimenomaan uskonelämään.
Jos saatana on niin hän pyrkii vaikuttamaan teihin että pois poikkeisitte Kristuksesta.
Tosi vanhanaikasta luulla jotakuta noidaksi ja muutenkin ei ole ihme että suutuit nimittelijöihin ja arvostelioihisi. Ihan hiljaako sun ois pitänyt olla...ei tietenkään.
Sulla on Jeesus koko sun elämässä: hyvässä ja mukana myös huonoissa hetkissä.
Raamatussa sanotaan:"vihastukaa, mutta älköön syntiä tehkö".
Oon lukenut tätä palstaa ja et sä oo mun mielestä väärin tehnyt kun suutuit.
Asiasta saa suuttua.
Sä oot mielenkiintoinen kirjoittaja ja siksi sua vahditaan...
Moikka.- tomumaja ja aslak . ilm.reg.
auroraboreallis kirjoitti:
Sun kirjoitukset on antanut mulle tosi paljon ja mä oon myös shamaani-Aslakin kirjoituksista saanut paljon mitä tulee nimenomaan uskonelämään.
Jos saatana on niin hän pyrkii vaikuttamaan teihin että pois poikkeisitte Kristuksesta.
Tosi vanhanaikasta luulla jotakuta noidaksi ja muutenkin ei ole ihme että suutuit nimittelijöihin ja arvostelioihisi. Ihan hiljaako sun ois pitänyt olla...ei tietenkään.
Sulla on Jeesus koko sun elämässä: hyvässä ja mukana myös huonoissa hetkissä.
Raamatussa sanotaan:"vihastukaa, mutta älköön syntiä tehkö".
Oon lukenut tätä palstaa ja et sä oo mun mielestä väärin tehnyt kun suutuit.
Asiasta saa suuttua.
Sä oot mielenkiintoinen kirjoittaja ja siksi sua vahditaan...
Moikka.Sisar, olet todellakin Jumlan valo meille tällä hetkellä.
Olet ihan oikeassa siinä, että jos meistä edes kumpikaan olisi pahoilla teillä, yrittäisimme tiedysti ohjata ihmiset pois Jeesukseta.
Me emme halua yhdenkään ihmisen joutuvan helvettiin ja vielä vähemmän meidän toimestamme. Siksi sanommekin ihan yhteisenä lausumana, että tuuli, tai satoi, pitäkää ihmiset kiinni Jeeesuksen opeista, ja Hänen opettamassaan uskosta.
Runsasta Jumalan siunausta sinulle sisar, ja kiitos vilpittömästä tuestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165