Vähän jännittää tää eka kerta näissä hommissa.
Ajattelin pläjäyttää tällaisen:
" Mikä/mitkä eivät kuulu joukkoon ?"
1.Lörtsy
2.Munkit
3.Hinkit
4.Melonit
5.Meisseli
Koska suomenkieleni ei ole parasta mahdollista laatua niin 1. kohdasta en ole varma ?(voi olla myös Lertsa). ??
Sorry !
Yrittänyttä ei laiteta
9
343
Vastaukset
Lörtsy, munkit, hinkit ja melonit.
Mun kalupakista löytyy vaan meisseli. :•)eikos mörri, minä olen sitä mieltä että...
lörtsy ja hinkki eivät kuulu joukkoon, nuo muut alkavat M-kirjaimilla, *nih...*Silipa-Tuuli kirjoitti:
eikos mörri, minä olen sitä mieltä että...
lörtsy ja hinkki eivät kuulu joukkoon, nuo muut alkavat M-kirjaimilla, *nih...**Ei pysty kirjoittaan* Huhhuh... :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
*Ei pysty kirjoittaan* Huhhuh... :•)
sun otsikossasi, huhhuhhh...
pistä vain silmäs kiinni ja anna "sormiesi laulaa...", kirjaimista syntyy sanoja...Silipa-Tuuli kirjoitti:
sun otsikossasi, huhhuhhh...
pistä vain silmäs kiinni ja anna "sormiesi laulaa...", kirjaimista syntyy sanoja...ykkönen edessä.
Nyt alkaa jo helpottaan nauru. Vai pullantuoksuinen hijainen. Varppi niin. ;•\
- padme_amidala
nimittäin 3 ja 6 eivät kuulu joukkoon, koska ne eivät ole ruokia, niinkuin muut. Sitten taas 1, 2 ovat leivonnaisia, joten 3,4 ja viisi eivät kuulu niihin. Sitten taas 1,2 ja 4 ovat ruokia, joten ne eivät kuulu tavaroiden joukkoon, joita on 3 ja 5. Sitten taas 1,2 ja 4 ovat pyöreitä. Hinkki taas on sylinteri ja meisseli meisseli. Ooh ja kohta 6 suosikkini puuttuu kokonaan. Vastaan siis muu eli kuusi, sex (6) eli polkupyörä.
- prof.Pullag
Erinomaista analyysia.
- kysymys tuo
Munkit, hinkit ja melonit ovat suotavia naisille ja meisseli miehen varustuksiin. Lörtsy on eräänlainen pannunpohjalettu, siis ei v:llä.
- kbasa
puuttuu se kriittinen kohta 6..
voi kökkö senttä :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760