GO4FIT.COM

kokemuksia?

Tilausvahvistus kyllä tulee, mutta tuotteita ei näymmä lähetetä ennenkuin on lähettänyt närkästyneen sähköpostin että "MISSÄ NE VIIPYY". Näin ekalla tilauskerralla ja vaikuttaisi olevan sama myös nyt toisellakin.

Pänniiköhän niitä lähetellä joku 5 kiloa proteiinia omaan laskuunsa (yli 60e tilaukset postikuluitta) vai missä mättää.

9

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bignasty

itte oon tilannu lähemmäs 10 kertaa go4fitiltä tavaraa eikä koskaan mitään ongelmia. kerran tuli väärä tuote mutta sain hyvitykset. tainnu käydä sulla vaan paska säkä tilauksien kanssa (tai sitten mulla hyvä) :D

• booodari

Mulla erittäin hyvät kokemukset muskelimarketista: www.musclemarket.fi Klubin kautta hinnat vielä halvempia!

• eikait kukaan
        booodari kirjoitti:

Mulla erittäin hyvät kokemukset muskelimarketista: www.musclemarket.fi Klubin kautta hinnat vielä halvempia!

oikeasti maksa herasta noin paljoa?

• Kokemuksia?

Minkäslaista tavaraa oot tilaillut, onko sattumalta ollut jotain pienempiä eriä ja alle sen 60 euron jolloin niiden ei tarvi maksaa postikuluja?

Vähän tuntuu ettei kai se nyt voi olla nii paska zäkä että mun tilauksen "unohtavat" 2 kertaa peräkkäin. Jotain henkilökohtaista tässä täytyy olla :P

• bignasty
        Kokemuksia? kirjoitti:

Minkäslaista tavaraa oot tilaillut, onko sattumalta ollut jotain pienempiä eriä ja alle sen 60 euron jolloin niiden ei tarvi maksaa postikuluja?

Vähän tuntuu ettei kai se nyt voi olla nii paska zäkä että mun tilauksen "unohtavat" 2 kertaa peräkkäin. Jotain henkilökohtaista tässä täytyy olla :P

ite oon tilannu aina yli ton summan että saa ilman posteja. et kai tää on ny jonkilaista syrjintää ;

• Kokemuksia?
        bignasty kirjoitti:

ite oon tilannu aina yli ton summan että saa ilman posteja. et kai tää on ny jonkilaista syrjintää ;

Ja sä oot siis saanut ilmoituksen toimituksesta aina muutaman päivän sisällä, joka sisältää postin seurantakoodin? Jooei, kyllä se alkaa oleen taas aika lähettää se maili. PRKL.

Harmi ku edullinen paikka ja vielä tuo ilman postikuluja, mutta palvelu on sit tällasta hällävälimeininkiä.

• bignasty
        Kokemuksia? kirjoitti:

Ja sä oot siis saanut ilmoituksen toimituksesta aina muutaman päivän sisällä, joka sisältää postin seurantakoodin? Jooei, kyllä se alkaa oleen taas aika lähettää se maili. PRKL.

Harmi ku edullinen paikka ja vielä tuo ilman postikuluja, mutta palvelu on sit tällasta hällävälimeininkiä.

kaikki on tullu aina oikein. ei valittamista :)

• Kokemuksia...
        bignasty kirjoitti:

kaikki on tullu aina oikein. ei valittamista :)

Joo, ei niillä mitään kesälomiakaan pitäis nähdäkseni olla, nyt eivät edes vastaa enää sähköpostiinkaan. Taisivat ottaa nokkiinsa kun laitoin vähän ärtyisää palautetta ja lukevat kai tätäkin palstaa :-)

Ei voi mitään. Harmin paikka, kun muuten oli hyvä ja halpa paikka, mutta halvalla ei näymmä saa palvelua.

Tietääkö joku muita edullisia postimyyntipaikkoja, joissa ei tartte maksaa itteään kipeeks tuotteiden ja postikulujen hinnoilla?

• Jaaahass
        Kokemuksia... kirjoitti:

Joo, ei niillä mitään kesälomiakaan pitäis nähdäkseni olla, nyt eivät edes vastaa enää sähköpostiinkaan. Taisivat ottaa nokkiinsa kun laitoin vähän ärtyisää palautetta ja lukevat kai tätäkin palstaa :-)

Ei voi mitään. Harmin paikka, kun muuten oli hyvä ja halpa paikka, mutta halvalla ei näymmä saa palvelua.

Tietääkö joku muita edullisia postimyyntipaikkoja, joissa ei tartte maksaa itteään kipeeks tuotteiden ja postikulujen hinnoilla?

Nyt sitten pätkähti 8 arkipäivän jälkeen yllättäen paketti postiin, kun aloin jo miettimään toisesta paikasta tilaamista. Voisivat nyt toimia niinkuin muutkin verkkokaupat ja vähän pitää asiakasta ajan tasalla tilauksen käsittelyssä, minkäänlaista lähetysilmoitusta ei tullut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      7
      2763
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2611
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      70
      986
    Aihe