Niin eli siis päätyykö Shawn Bellen kanssa vielä yhteen? Meneekö ne naimisiin?
Jättääkö Shawn Mimin? Eikai ne ehdi mennä naimisiin?
Milloin tämä kaikki sitten taoahtuu?!
Shawn ja Belle yhteen??
3
1222
Vastaukset
- laura.:)
Kyllä he päätyvät yhteen. Amerikassa sitä on jo kuvattu. Shawn joutuu jättämään Mimin koska hän sai lopulta tietää että Mimi oli tienyt jo kauan aikaa että Claire on oikeasti Shawnin tytär mutta ei vain ollut kertonut sitä. Shawn suuttuu siitä Mimille ja jättää hänet. En tiedä sitten miten Belle ja Philip eroavat mutta youtubesta löytyy kyllä videoita jossa Shawn ja Belle elävät yhdessä:)He menevät kait jollain saarella kihloihin.
- laura.:)
Shawn ja Mimi ovat kyllä jo naimisissa. Silloin Belle ajatteli että estäisi häät muttei kuitenkaan estänytkään.(kait philipin takia)
En tiedä milloin ne jaksot tulee mutta aika pitkän ajan päästä koska ne on vasta kuvattu amerikassa. Menee varmaan yli vuos =(=/- Tekoälykkö
Eikös tähän väliin mahdu vielä yksi epäonnistunut keinosiemennys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637