Niskat on välillä niin jumissa että meinaan pyörtyä. Lääkäri on sanonut että se johtuu siitä että jännitän niitä ja olen yrittänyt itseäni rentouttaa; tuloksetta. Päivittäin teen jumppaliikkeitä, yritän välttää pitkää aikaa huonossa asennossa, tyynbyn pitäis olla hyvä niskoille ja olen käynyt hironnassa mutta sekään ei ole auttanut. Lääkäri määräsi kerran minulle Dolan nimistä lääkettä tuohon niskaan. Siinä on parasetamoolia ja lievää lihastenrentouttajaa, mutta en hyötynyt siitä mitään. Myös kaikki asperiini ja buranat on kokeiltu. Akupunktiot ei auta..
Välillä niska kipu ärtyy niin pahaksi että saan kovan migreeni kohtauksen ja meinaan pyörtyä. Tällöin kipu on niin voimakasta että käytökseni muuttuu jopa agressiiviseksi.
Mitä ihmettä minun päitäisi tehdä?!
Niskat jumissa
4
598
Vastaukset
- kunt
oletko kekeillut auttaako niskan lihasten venyttely? Ei sekään heti auta, mutta pitää tehdä varoen ja useasti.
- Ketjun alottaja
Kyllä olen, joka päivä. Ei ole auttanut..
- kunt
Ketjun alottaja kirjoitti:
Kyllä olen, joka päivä. Ei ole auttanut..
ikävä asia, tuli mieleen yksi samassa kuntoutuksessa ollut henkilö jolla oli kovia tuskia niskan kanssa, vihdoin löytyi lääkäri joka laittoi lähetteen keskussairaalaan ja häneltä löytyi kuvauksessa kasvain nikamien läheisyydestä, ei pahanlaatuinen, mutta pahassa paikassa. Onko sulta kuvattu?
- sama vaiva
Auttaiskohan Triptyl, se nostaa pieninä annoksina kipukynnystä, suurilla annoksilla se on masennuslääke. Mulla oli niskat jumissa aina, varmaan pari vuotta, ja sit kun sain tän Triptyl lääkkeen, se auttoi!! Minunkin käskettiin venytellä ja käydä hieronnassa, eikä mitään apua ollut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882